استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

آقایان چگونه با لباس پوشیدنشان خانم ها را جذب کنند؟

آقایان چگونه با لباس پوشیدنشان خانم ها را جذب کنند؟

اگر شماهم به دنبال جذب خانم ها هستید، حتما این نکته را میدانید که استایل و طرز لباس پوشیدنتان اولین چیزی است که یک خانم را به شما جذب و یا از شما دور میکند.

پس لباس پوشیدن صحیح و اصولی به شما در جذب خانم مورد علاقه تان کمک خواهد کرد.

تناسب اندام

یکی از نکاتی که باعث میشود لباس در تن شما به بهترین حالت بایستد، داشتن اندام متناسب یعنی نه چربی بیش از حد و نه عضلات بیش از حد بزرگ و کشیده است. معمولا این تناسب نسبت قد به وزن و هم چنین میزان چربی به عضله می باشد.

یکی از فرمول های اندازه گیری این است که ده گان وزنتان باید از دهگان قدتان ۱۰ تا کمتر باشد.

یعنی اگر فردی ۱۸۰ سانتی متر قد دارد، می بایست ۷۰ کیلوگرم وزن داشته باشد و هم چنین درصد عضلات بیشتری نیز نسبت به چربی اش داشته باشد.

این نسبت برای افرادی که کار مدلینگ میکنند مبناست و برای دیگر افراد به نسبت بیشتر یا کمتر میشود.

خانم ها تناسب اندام را بیشتر از اندام های عجیب عضلانی میپسندند.

تمیزی لباس

همیشه قبل از خروج از خانه، از تمیزی لباس هایتان مطمئن شوید. تمیزی و بوی خوب لباس در کنار داشتن اتو،استایل شمارا بدون هیچ گونه خرج اضافی زیبا میکند.

  اکسسوری های زمستانی ضروری که همه خانم ها به آن ها نیاز دارند

برعکس اگر شما بهترین لباس هارا هم بپوشید اما به تمیزی آن دقت نکنید، هیچ فرقی با لباس های دیگر نخواهد داشت و استایلتان خراب میشود. خانم ها از آن جا که نکته سنج و ریز بین هستند، اول به این نکات توجه خواهند کرد.

کت و شلوار

در دنیای مدرن، مردان کت و شلوار را طبق معمولا تنها برای ملاقات های تجاری یا گردهمایی های رسمی می‌پوشند. اما مردان قدرت و تاثیر قابل توجه کت و شلوار روی مردان را نادیده می‌گیرند. بهتر اسـت کت و شلواری منطبق بر مد روز بـه تن داشته باشید زیرا این طرز لباس پوشیدن جذابیت شـما را در نگاه دختر مورد علاقتان بـه شدت افزایش خواهد داد.دهمه زنان از دیدن یک مرد کت و شلواری شیک بـه وجد می‌آیند.

و بـه این نتیجه می‌رسند کـه وی بخاطر آنها چنین لباس فاخری بـه تن کرده اسـت. روانشناسان بر این باورند کـه بدن V شکل مردان «حالتی کـه هنگام پوشیدن کت و شلوار طبق معمولا بدن مردان بخود می‌گیرد» نشانه داشتن سلامتی و مقدار بالای تستوسترون اسـت. از این رو توصیه می‌شود کت و شلوارهایی بپوشید کـه با بالاتنه شـما سازگار بوده و کاملاً در تن شـما جا بگیرد.

پولیورهای پشمی باکیفیت

وقتی کـه لباس هایتان را انتخاب میکنند، مردان و زنان توجهی بـه تاثیر جنس لباسشان روی افراد دیگر ندارند. پارچه کشمیری یا همان ترمه «نوعی پارچه پشمی بسیار مرغوب» بسیار کمیاب و گرانقیمت اسـت. این پارچه پشمی بسیار نازک، نرم و گرم اسـت کـه لمس کردن آنها بسیار خوشایند بنظر میرسد.

  لباس محلی اقوام مختلف را بشناسید!

مطالعات نشان می‌دهد کـه زنان هنگام انتخاب لباس بدون دغدغه مالی، لباس هایی کـه از این پارچه ساخته شده باشند را ترجیح می‌دهند. پولیورهای پشمی باعث میشود کـه مردان منعطف تر و مهربان تر و کمتر خشن بنظر برسند و لمس کردن آن نیز حس خوبی بـه زنان می‌دهد. از لحاظ روانشناسی، پوشیدن لباس هایی از این جنس باعث می‌شود کـه زنان احساس آرامش داشته باشند.

کاپشن چرمی

کاپشن های چرمی شیک کمی کلاسیک بنظر می‌رسند اما هنوز هم یکی از بهترین گزینه های مردان در هنگام انتخاب لباس بـه شمار می‌آیند. لباس هایی کـه از چرم طبیعی ساخته شده اند گرانقیمت بنظر رسیده و ظاهر و سبک لباس پوشیدن شخص را التیام می بخشند بـه نحوی کـه اعتماد بـه نفس بالای شخص را تلقین میکنند.

اگر میخواهید لباس چرمی انتخاب کنید، لباسی را انتخاب کنید کـه ظاهری باحال و خوش مشرب از یک «پسر بد» را در ذهن دیگران ایجاد میکند. مزیت اصلی کاپشن های چرمی این اسـت کـه همیشه جذاب بنظر میرسند.

پالتو


امروزه میتوانید پالتوهای مردانه را در انواع، طول، جنس و ظاهر متفاوت بخرید. بدین ترتیب برای هر مردی گزینه ای بر اساس سلیقه و نیازش وجوددارد. پالتویی کـه بـه درستی انتخاب شده همواره شیک و جذاب بنظر رسیده و بر نظر زنان اطراف تاثیر خواهد گذاشت.

  بررسی استایل سرسی در فیلم گیم اف ترونز

اگر در مورد انتخاب پالتو شک دارید بشما توصیه می‌کنیم کـه پالتوهای کلاسیک و کژوال را انتخاب کنید بـه ویژه پالتوهایی کـه رنگ های ملایمی دارند. این پالتوها مزیت های زیادی دارند کـه مهم‌ترین انها این اسـت کـه میتوان در هر جایی ودر هر مراسمی آنها را پوشید. پالتوها را می‌توان براحتی با شلوار پارچه ای، شلوار جین و حتی کفش ورزشی نیز ست کرد.

بیشتر بخوانیم: آقایان چگونه با لباس پوشیدنشان خانم هارا جذب کنند؟

کفش

همه ی میگویند کـه چشم ها آینه روحشان هستند. اگر این گفته واقعیت داشته باشد پس کفش را می‌توان آینه استایل یک شخص دانست. امروزه تعداد زیادی از مردان و زنان ترجیح می‌دهند کفش ورزشی بپوشند. باور کنید کـه هیچ چیز بـه اندازه یک جفت کفش کلاسیک همراه با کت و شلوار یا یک جفت کفش غیر رسمی همراه با شلوار جین و یک پیراهن قشنگ جذاب بنظر نمیرسد.

کفش هایی کـه کیفیت پایینی دارند باعث میشوند کـه مردان چیپ بنظر رسیده و نشانن دهنده این اسـت کـه مرد مورد نظر پول کافی ندارد. کفش های کهنه یا کثیف نیز نشان میدهد کـه شـما نسبت بـه ظاهر و لباسهای خود بی اهمیت هستید. کفش های شیک یا اداری ظاهر جذابی بشما می‌دهند و وضعیت کاری و روحی شـما را همراه با اعتماد بـه نفستان بطرف مقابل انتقال خواهد داد.

  بررسی عجیب ترین استایل نوید محمدزاده

 

گرداوری زهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *