استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

۵ راهکار طلایی که هر خانمی برای خرید مانتو عید باید بداند

خرید مانتو عید

فقط خانم ها می دانند که خرید مانتو خصوصاً برای عید چه مکافاتی دارد. عموماً با این سوالات مواجه هستیم که چه مانتویی بخرم تا پشیمان نشوم؟ چه انتخابی داشته باشم تا مناسب عید باشد؟

کدام مانتو من را زیباتر و شیک پوش‌تر می‌کند؟ در کدام مانتو احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری دارم؟ شما با خواندن این مقاله در کمتر از سه دقیقه می‌توانید خرید مانتو عید ۱۴۰۱ را به ساده ترین حالت ممکن تجربه کنید و بیشترین احساس رضایتمندی را از خرید خود داشته باشید.

لباسی که دوست داری رو بپوش

لباسی را برای خرید انتخاب کنید که دوست اش دارید نه لباسی که به سلیقه‌ی مادر، خواهر یا دوست باشد. مردم به راحتی از رفتار و حالات صورت شما متوجه می‌شوند که لباس تان سلیقه شماست یا شخص دیگری، در آن احساس خوبی دارید یا نه. همین مورد شاید ساده باعث کاهش عزت نفس و اعتماد بنفس شما می‌شود و در نهایت از مهمانی که دعوت شده اید نمی‌توانید لذت کافی را ببرید.

  جذاب ترین ست با مانتو رنگ خردلی

نکته خرید مانتو عید : از قضاوت دیگران نترس

مگر چند سال زنده ایم؟ نگران قضاوت دیگران نباشید، هر آنچه که دوست دارید را بپوشید و لذت ببرید.هر فردی سلیقه‌ی خاص و منحصر به فرد خودش را دارد، دو نفر می‌توانند به یک استایل مثل کلاسیک علاقه‌مند باشند اما شبیه به هم نپوشند. پس سلیقه ها کاملاً منحصر به فرد است. هر لباسی که از نظر شما زیباست، قطعاً قابل احترام است مگر اینکه در تصمیم خود مردد باشید و بخواهید از یک استایلیست یا شخصی که مورد اعتماد شماست کمک بگیرید اما در تصمیم گیری نهایی نظر شما تعیین کننده است.

احساس راحتی در لباس

مردم خیلی خوب متوجه احساس معذب بودن یا راحتی شما در لباستان می شوند چرا که رفتار و زبان بدن شما گویای همه چیز است. راحتی از نظر هر فرد متفاوت است مثلاً شخصی با کفش پاشنه بلند ۱۰ سانتی هم احساس راحتی می‌کند ولی شخص دیگری تنها با لوفر و یا پامپ تخت احساس راحتی می کند. پس در انتخاب مانتو به راحتی آن توجه کنید خصوصاً اگر قرار است طولانی مدت در یک مهمانی حضور داشته باشید.

متناسب موقعیت خرید کن

یک استایل خوب باید یا بهتر است مناسب موقعیت باشد پس هنگام خرید مانتو خصوصاً برای عید به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت توجه کنید.

  همه چیز در مورد استایل بوهو مردانه

 برای خرید مانتو عید چطور مناسب موقعیت بپوشیم ؟

موقعیت عید و عید دیدنی جزو درس کد اسمارت کژوال است. اسمارت کژوال یعنی همان کژوالی که به آن چند آیتم رسمی اضافه کردیم. به طور مثال اگر در استایل روزمره شما کتونی و کیف دم دستی بود، اینجا همان کیف و کفش می‌تواند ارتقاء پیدا کند و کمی رسمی تر شود. یعنی ما علاوه بر یک سری آیتم های راحت، آیتم های رسمی را هم به استایل خود اضافه می کنیم.

آیتم های پیشنهادی برای عید ( اسمارت کژوال ) :

بالا پوش : انواع کت و یا بلیزر ها، مانتو های برش دار، شومیز های یقه دار، مانتو های طراحی شده، مانتو با تزئینات کم ( گلدوزی، سنگ دوزی، مروارید دوزی، کچه دوزی و… ) انواع تونیک، بلوزهای طرح دار، سرهمی، سارافون

 

پایین پوش : انواع شلوار جین با زاپ های کمتر، شلوار پارچه ای در قد ۹۰ و یا بلند، دامن ها با برش های متنوع مثل دامن ترک، راسته، دامن های چین دار، دامن پفی، دامن های طبقه ای، دامن پلیسه، اکسسوری : شال و روسری رسمی یا نیم رسمی به طور مثال در جنس هایی مثل ساتن، نخ ابریشم، مخمل، پلیسه، لمه کوب، کیف های رو دوشی، کوله های نیمه رسمی، باگت ها، کیف های دستی، کفش های پامپ، لوفر ها، اسنیکرز ها و…توجه کنید که در این موقعیت پوششی هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ نداریم.

  8رنگ شلواری که هر مردی باید در کمد خود داشته باشد!

امسال هم مانتو های رنگی و ماکسیمال ترندی هستند و تنوع انتخاب برای دوستداران سبک ماکسیمال زیاد شده ، شما میتوانید با انتخاب رنگ مورد علاقه تان در استایل خود حس و انرژی درونی خودتان را به بیرون منتقل کنید.

 

نویسنده : مائده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *