استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه یک استایل با دامن جذابی داشته باشیم؟

استایل با دامن

دامن یکی زیبا ترین آیتم های کمد لباس خانم هاست. شاید جالب باشد که بدانید که خانم ها تا سده اخیر هرگز شلوار نمی پوشیدند. استایل آن ها در شرایط مختلف شامل پیراهن یکسره یا دامن های بلند بود . حتی دربسیاری از فرهنگ های سنتی مردان نیز دامن یا پیراهن بلند می پوشیدند مانند دامن اسکاتلندی و کیمونوژاپنی. اما امروزه دامن ها، ظرافت و زنانگی را نشان می دهد که درهر موقعیتی قادرید آن را بپوشند. اگر شما نیز به پوشیدن استایل با دامن علاقه دارید در ادامه مطلب همراه ما باشد.

دامن در تابستان

یکی بهترین کاربرد های این آیتم جذاب، رهایی از گرما و عبور هوا است. به همین دلیل در  یک استایل با دامن تابستانی شما احساس راحتی و سبکی زیادی می کنید. برای پوشیدن این ست تابستانی بهتر است به چند نکته دقت کنید. به دلیل فرهنگ و عرف جامعه ترجیحا از دامن های بلند و گشاد  استفاده کنید. می توانید آن را با صندل یا جوراب بلند و کفش تخت ست کنید. از آن جا که دامن پوشش نسبتا مناسبی دارد می توانید پیراهن های کوتاه تری را نیز انتخاب کنید. اگر میخواهید آن را بامانتو ست کنید بهترست رنگ تی شرت ودامن تان یکسان باشد. سپس مانتو جلو باز خود را بر روی آ ن بپوشید. این کارباعث می شود قد شما کشیده تر و بلند تر دیده شود. هم چنین دقت کنید جنس پارچه تمامی بخش های استایلتان سبک ، نخی و خنک باشد.

  اصول انتخاب اکسسوری برای خانم های چاق

بیشتر بخوانیم: ست کردن با دامن های بلند

دامن در زمستان

انتخاب یک دامن چهارخانه با یک بوت بلند، به شما یک استایل پاییزی فوق العاده می دهد. شما می توانید در زمستان و پاییز از پارچه های پشمی، کشمیر، فاستونی و حتی جین استفاده کنید. مدل دامن را با توجه به فرم اندامی خود انتخاب کنید. دامن های تنگ با جوراب شلواری و کفش پاشنه دار برای موقعیت های رسمی و مهمانی ها بسیار مناسب هستند. مدلی فون تا نیمه ساق و یک جفت نیم بوت، یک تیپ خارق العاده برای روزهای بارانی می سازد. همچنین می توانید از انواع کت ، جلیقه ، پالتوهای بلند، بافت های رنگی و بلوز های چسبان  نیزاستفاده کنید. رنگ های پاییزی نیز مثل زرشکی، نارنجی، زرد،قهوه ای و… به ظاهر شما جلوه ای خیره کننده می بخشد.

استایل با دامن در خانه

پوشیدن یک دامن گلدار در خانه، به شما احساس شادی و راحتی زیادی می دهد. لباس هایی با رنگ های روشن و شارپ باعث جلوگیری از افسردگی می شوند. حتی اگراستایل بیرونی تان ترکیبی از رنگ های تیره است اما سعی کنید در خانه رنگی بپوشید. دامن های خانگی معمولا بلند و سبک هستند که براحتی با انواع تی شرت و بلوز ست می شوند. اگر به دامن های کوتاه علاقه دارید می توانید آن ها را با نیم تنه نیز بپوشید . برای تنوع بخشیدن به استایل تان، می توانید از جوراب های طرحدار بلند نیز استفاده کنید.

دامن در مهمانی

دامن های مجلسی معمولا از جنس ساتن، تور و حریر هستند. شما می توانید با توجه به سلیقه و فرم اندامتان مدلی را انتخاب کنید. در اغلب لباس های مجلسی دامن به بالاتنه متصل است و گاهی نیز ژپون و زیر دامنی نیز دارند. شما بهتر است قبل از تهیه پارچه با خیاط یا یک طراح لباس صحبت کنید تا از انتخاب خود مطمئن شوید. دامن های جدا ساتن با شومیز های دخترانه گیپور و تور بسیار زیبا می شوند. دامن هایی از جنس حریر فرد را بلند تر و لاغر تر نشان می دهد. دامن های حجیم و چند لایه تور نیز باعث میشود پایین تنه پر تر دیده شود. البته شکوه و زیبایی آن با هیچ مدل دیگری قابل مقایسه نیست.

  جذابیت آقایان در اولین ملاقات

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. به نظر شما برای پوشیدن یک استایل با دامن باید به چه نکات دیگری توجه کرد؟ لطفا برامون بنویسید.

 گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *