استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

دانستن این نکات هنگام خرید شلوار مردانه الزامی است!

خرید شلوار مردانه | برای داشتن یک استایل شیک و مرتب لازم است همه آیتم‌ها در اندازه درست خود انتخاب شود.

اگر لباسی تهیه کنید که مناسب اندام شما نباشد، حتی اگر هزینه زیادی بابت آن پرداخت کرده باشید، باز هم به ظاهی نازیبا و شلخته خواهید داشت. پس لازم است قبل از خرید شلوار بدانید که یک شلوار خوب دارای چه ویژگی‌هایی بوده و هنگامپ خرید باید به چه نکاتی توجه کنید.

اگر به خرید حضوری می‌روید، سه اندازه را انتخاب کنید. هنگامی که جین را امتحان می‌کنید، سه سایز شلوار جین را به اتاق پرو ببرید. ( سایز همیشگی، یک سایز بالا و پایین آن ) اگر اندازه “شما” مناسب است، همچنان هر سه را امتحان کنید تا مطمئن شوید.

شلوارهای راسته و اسلیم انتخاب‌های خوبی هستند. داشتن شلوار جین متنوع شاید کاربردی باشد، اما اگر قصد چیدمان یک کمد کپسولی مردانه را دارید، شلوار راسته و اسلیم بهتر از شلوار جین بوت کات و مام استایل‌ها هستند. این نوع شلوارها برای تمامی فرم‌های اندامی مناسب می‌باشد.

۳.در خرید شلوار جین مردانه به فرم شلوار و اندام‌تان توجه کنید. ما در مقاله انواع شلوار جین مردانه به این موضوع پرداخته‌ایم.

  بهترین سبک زندگی خودت را داشته باش !

۴. در هنگام پرو خود را از زوایای مختلف ببینید. ممکن نشست شلوار را در جلو اندام خود دوست داشته باشید، اما در قسمت پشت کیست یا ریزش‌هایی داشته باشد که در این صورت آن شلوار مناسب شما نیست، چراکه نمی‌تواند به طور کامل باسن شما را در بربگیرد. برای دیدن مدل های بیشتر و خرید شلوار مردانه از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

با یک همراه خوب که نسبت به سلیقه شما آگاهی دارد و می‌تواند شمار را به خوبی راهنمایی کند به خرید بروید. شاید آنها نکته‌ای را ببینند که به چشم شما نیاید.

به سایز کمر خود توجه کنید و شلوار را مناسب سایز خود برداریدو این فکر که شلوارهای تنگ و جذب اندام را کوچک‌تر نشان می‌دهد و یا بعداً شلوار جا باز می‌کند، نادرست است.

برخی نکات برای خرید شلوار مردانه

. ۷همیشه یک خرید با کیفیت بهتر از چند خرید شلوار مردانه ارزان قیمت و با کیفیت متوسط است. پس کیفیت شلوار را هنگام خرید شلوار جین مردانه مورد توجه قرار دهید.

۸.متناسب با موقعیت‌های مختلف شلوار تهیه کنید. شلوار مناسب مراسم‌های رسمی را کنار گذاشته و تنها در زمان خودش استفاده کنید تا طول عمر بالاتری داشته باشد.

  بررسی و تحلیل استایل و طراحی لباس سریال خاتون

۹.شلوار با رنگ‌های بیسیک، مناسب‌تر هستند؛ چراکه این نوع شلوارها بیشتر پیراهن و تیشرت‌ها ست می‌شود و کاربردی‌تر هستند. بدین منظور مطلب بهترین رنگ شلوار مردانه را حتماً بخوانید.

در خرید شلوار مردانه به صورت اینترنتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید شلوار مردانه به صورت اینترنتی به جدول سایز هر برند توجه کنید. سایزها در هر برند متفاوت هستند. پس این موضوع بسیار پر اهمیت در خرید اینترنتی است.

 اگر سایز خود را نمی‌دانید، سعی کنید شلوار جینی را که قبلاً دارید و کاملاً اندازه شماست را اندازه بگیرید. برای اندازه گیری دور کمر، قسمت پشت شلوار جین و برای باسن، در امتداد پایه زیپ اندازه بگیرید.

حتماً در توضیحات پارچه به دنبال اسپندکس یا الاستین بگردید،  ۲% اسپندکس یا الاستین پارچه‌ای مناسب می‌باشد، چراکه شلوار جین کشی بادوام‌تر بوده و انتخابی مناسب برای خرید آنلاین شلوار مردانه هستند.

سایت‌هایی که ارسال رایگان و یا امکان پرو، بازگشت وجه و انتخاب دو سایز را دارند، در اولویت برای خرید آنلاین شلوار مردانه قرار دهید.

حتماً به قسمت نظرات فروشنده در سایت یا اینستاگرام بروید و چت‌ و کامنت‌ها را مطالعه کنید.

چگونه از دوخت مناسب در خرید مطمئن شویم؟

 دوخت دور لبه ها، جیب ها و درزهای کناری شلوار جین گویای کیفیت آن است. شما به دنبال یک دوخت خوب و سنگین هستید که تحت فشار کشیده نشود، شکافته یا باز نشود. دوختن (دو ردیف نزدیک به هم) و دوخت زنجیره ای (دوخت حلقه ای شبیه حلقه های یک زنجیر) هر دو نشانه خوبی هستند که نشان می دهد مقدار TLC اضافی برای ساخت شلوار جین استفاده شده است. با این حال، یک ردیف بخیه نیز خوب است، به شرطی که با نخ ضخیم و بادوام انجام شود.

  کت زنانه یکی از مهم ترین انتخاب های بانوان در فصل پاییز و زمستان

برای اینکه ببینید آیا یک شلوار جین دوخت مناسبی دارد یا خیر، آن را تست کنید. شلوار را به آرامی در قسمت درزها بکشید. اگر می بینید یا می شنوید که درزها از هم جدا می شوند، از خرید آن صرف نظر کنید

 در خرید آنلاین نیز عکس‌ها را بزرگ کرده و بر روی درزها زوم کنید تا متوجه تمیزی و دقت دوخت شلوار شوید.

هر چند وقت یکبار باید شلوار جین را بشوییم؟

شلوار جین را لازم نیست بعد از هر بار پوشیدن، بشویید، اما به عنوان یک قانون کلی، اگر آنها را به طور مداوم می پوشید، هر سه هفته یکبار شلوارها را بشویید و اگر روزانه استفاده می‌کنید، آخر هفته‌ها بشویید.

این شلوارها مناسب شما نیستند:

اگر چین و چروک در قسمت باسن و فاق ایجاد می‌شود، آن شلوار اندازه شما نیست.

  1. هنگام نشستن بر روی صندلی چین‌های زیادی در جلو شلوار ایجاد شود.
  2. اگر شلوار در هر دو جفت یا حتی یکی از آنها به حالت چین خوردگی بایستد و حالت صاف نداشته باشد، یعنی در هنگام الگو و برش شلوار از حالت راستا خارج شده است.
  3. اگر هنگام نشستن روی صندلی یا زمین احساس می‌کنید که دکمه‌ها به شکم‌تان فشار می‌آورند، از خرید آن شلوار صرف نظر کنید.
  4. اگر کوتاه قامت هستید، از خرید شلوار فاق کوتاه دوری کنید، چراکه پایین تنه را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.
  چند نکته و روش برای ست کردن کراوات باریک با لباس ها

نکات پایانی و مهم برای خرید شلوار مردانه مناسب

  • نباید خیلی گشاد و گشاد باشند، و نه پوست تنگ.
  • اگر به دنبال راحتی در شلوار هستید و می‌خواهید ساعت‌های طولانی در بیرون از منزل باشید، شلوار جین فاق بلند مردانه که این روزها ترندی و محبوب شده اند، گزینه مناسبی برای شما است.
  • اگر برای استایل روزمره و خیابانی به دنبال خرید شلوار مناسب هستید، شلوار زاپ دار مردانه را در اولویت قرار دهید.
  • شلوار باید طول درز مناسب داشته باشد، این به معنای نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند است.
  • شلوارهایی که روی کمر طبیعی می نشینند نسبت به شلوارهایی که فاق کوتاهی دارند، تناسب بهتری دارند.
  • شلوارهای پارچه‌ای سبک‌وزن، خیلی سریع‌تر چروک می‌شوند و به نظر می‌رسند که مناسب نیستند، پس هنگام خرید شلوار مردانه به جنس آنها توجه کنید.

نویسنده : مائده کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *