استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

هفت راز لباس پوشیدن برای لاغرتر دیده شدن

لاغر

در شیک پوشی مهم ترین مسئله پوشیدن لباسی است که شما با آن احساس راحتی می کنید و با شخصیت شما هماهنگ باشد . احساس درونی هر شخص ، نیرویی نامرئی است که بیشترین تاثیر را بروی دیگران می گذارد .

برای لاغر تر دیده شدن ، لازم نیست استایل خود را کاملا تغییر دهید یا دیگر از لباس های کمد تان استفاده نکنید بلکه با دانستن اصول ساده ای میتوانید هوشمندانه انتخاب کنید و دیگر وقت و هزینه ی زیادی برای ست کردن لباس ها و خرید های بی استفاده نپردازید .

در اینجا  به شما چهار قانون مهم را میگوییم تا شما با توجه به شخصیت و پوشش خود از آن ها ایده بگیرید و با خلاقیت خود زیباتر دیده شوید.

      ۱.از خطای دید استفاده کنید

شاید خیلی شنیده باشید که خطوط عمودی اندام  را کشیده تر نشان می دهد اما دلیل آن نمی دانستید ، هرچیزی که باعث شود چشم شما اگر در جهت بالا و پایین حرکت کند مغز آن را امتداد می دهد  و قد شما کشیده تر و لاغرتر دیده می شود.

اما این نکته را در نظر بگیرید که خطوط راه راه هرچه از هم دورتر و تضاد رنگی زیادی داشته باشند تاثیر برعکس خواهد بود و فواصل بین آن ها باعث پهن تر نشان دادن شما می شود.

  راهنمای کامل ست بوت و نیم بوت برای خانم ها

خطوط مورب می توانید به  قسمت مختلف اندام شما تاکید یا با خطای چشم آن را  پنهان کند . بطور مثال خطوط نزدیک به هم در میان تنه که در  سینه و باسن از هم دور می شوند باعث باریک نشان دادن کمر می شود.

     ۲.سایز و قد لباس

پوشیدن پیراهن بلند تا زیر باسن شکم برجسته پوشانده می شود، هم چنین با اضافه کردن کمربند باریک بروی پیراهن هایتان فرم بدن شما از حالت مستطیل خارج می شود و متناسب دیده می شوید . فقط به یاد داشته باشید آن را محکم نبندید که شکم تان از زیر آن مشخص نشود.

لباس هایی با سایز خیلی بزرگ و خیلی تنگ استفاده نکنید،شما با پوشیدن لباس با سایز درست انحنای طبیعی اندام را پنهان نمیکنید و میتوانید علاوه بر پوشش عیب ها ،زیبایی های طبیعی خود را نشان دهید.

خط لبه لباس را متناسب با فرم اندام تان قرار دهید ،اگر سینه بزرگی دارید از نیم تنه استفاده نکنید ، اگر شکم و باسن دارید شلوار خود روی لباس تان قرار ندهید ، بهتر است یقه گرد و قایقی را با یقه ی هفت جایگزین کنید این مدل شما را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهد و مناسب افرادی با سینه بزرگ و شانه ی پهن است .

  قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوت

       ۳.بازی با رنگ ها

رنگ های تیره تاثیر به سزایی در لاغر تر نشان دادن شما دارد ولی اگر نمی خواهید  تیره بپوشید جای نگرانی نیست چند ترفند زیر را رعایت کنید

  1. در لایه های زیری لباس مشکی تیره بپوشید و هر پیراهنی با رنگ دلخواهتان را روی آن بپوشید و با این راهکار زیرکانه لاغرتر دیده می شوید

۲.فقط در قسمت های برجسته اندام خود رنگ تیره استفاده کنید بطور مثال سینه های بزرگی  دارید فقط قسمت یقه تا کمر تیره باشد و بقیه ی آیتم های استایل را رنگ دلخواه بپوشید و یا اگر پا های توپری دارید فقط شلوارهای تیره بپوشید.

      ۴.تزئینات و اکسسوری

ترجیحا از تزئینات کمی استفاده کنید و برای هماهنگ شدن استایل خود اکسسوری ها را به گونه ای انتخاب کنید تا نگاه به سمت عیب های اندامی نرود وقسمت های زیبای اندام شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد. نوع زیورآلات دید افراد را نسبت به شما تغییر می دهد و برخی از آنها شما را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهد. همچنین زیورآلات باعث می شود توجه اطرافیان به سمت آنها جلب شود و کمتر به بخش های چاق شما توجه کنند. گردنبند های بلند برای لاغر دیده شدن و قد بلند نشان دادن شما عالی است. زیورآلات بزرگ، مانند دستبند های بزرگ با رنگ های براق توجه ها را به مچ لاغرتان جلب می کنند و باعث می شوند بدنتان نیز به همان نسبت کوچک دیده می شود. گوشواره و تل مو های زیبا انتخاب کنید تا توجه همه به سمت آن جلب شود.

  برای خرید كت و شلوار این نکات را بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *