استایل بازیگران, مد و استایل

راز های جذابیت به سبک آنجلینا جولی

استایل آنجلینا جولی | آنجلینا جولی بازیگر، فیلم ساز، بشردوست آمریکایی در سال ۱۹۷۵ به دنیا آمد.

او افتخارات زیادی دارد از جمله یک بار جایزه اسکار و سه بار جایزه گلدن گلوب و نامش در فهرست بازیگران هالیوود با بیشترین دستمزد قرار گرفته است.

چی بپوشم
چی بپوشم

ازدواج‌های متعدد آنجلینا جولی

آنجلینا یک بار در ۱۹۹۶ با جانی میلر ازدواج کرد و سه سال بعد جدا شد. سپس در سال ۲۰۰۰ با بیلی تورنتون ازدواج کرد که آن هم بعد از سه سال به جدایی انجامید. بعد از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت با برد پیت وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال ۲۰۰۶ دخترشان شیلو به دنیا آمد و بعد از آن برای باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد فرزند خود در این کشور گرفتند.

آنها علاوه بر سه فرزند بیولوژیکی خود، سرپرستی مروکس کامبوجی، لکپس ویتنامی و زهرا دختر اهل اتیوپی را به عهده گرفتند.

بحران‌های کودکی آنجلینا جولی

جولی از کودکی در رسانه‌ها ظاهر شد. شیفتگی او به خون و چاقو، استفاده از مواد مخدر و زندگی جنسی او به ویژه دو جنسیتی و علاقه سادومازوخیسم در رسانه ها پوشش داده می‌شد.

علت این همه محبوبیت آنجلینا جولی چیست؟

او بارها برنده بهترین بازیگران فیلم و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. اخیراً ویدیویی از او وایرال شده در فضای مجازی که با دختران خود کاملا مساوی و برابر برخورد کرده و دست هر دو را می‌گیرد و به فتوکال می‌رود و شایعاتی از دوستان نزدیکش که به دختر شیلو اجازه نمی‌دهد شب‌ها بیشتر از ساعت ۸ بیرون باشد و این حساسیت باعث درگیری میان این مادر و فرزند جذاب شده است.

  هفت راز لباس پوشیدن برای لاغرتر دیده شدن

از طرفی کمک‌ و حضورش در مواقع حساس محبوبیتش را افزایش داده است. به عنوان مثال حضور در اوکراین در زمان جنگ یا حضورش در یمن جنگ زده و در اختیار گذاشتن بدنش در مقابل زنبورها برای حمایت از طبیعت و هزاران کار  بشردوستانه ای که باعث شد کمتر کسی علاقه به او نداشته باشد.

استایل آنجلینا جولی

اگر نگاهی به استایل آنجلینا جولی از جوانی تا به حال بندازیم می‌بینیم که در گذشته جسارت پوشش بیشتری داشت و متفاوت‌تر ظاهر می‌شد. به طور کلی این بازیگر خوش چهره علاقمند به سبک پوششی مینیمال است اما در گذشته سراغ آیتم‌های چربم و غیر کلاسیک و پانکی هم می‌رفت.

سیلوئت و پالت رنگی در استایل آنجلینا جولی

اما پالت رنگی او معمولا شامل رنگ‌های خنثی و نود است و از پترن و طرح تا جایی که بتواند خودداری می‌کند. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که آنجلینا جولی سیلوئت و اندام مثلث برعکس دارد. یعنی سرشانه او از باسن و پایین تنه پهن‌تر است اما با این حال انقدر هوشمندانه می‌پوشد که همیشه ساعت شنی به نظر برسد.

همین رعایت اصول ساده باعث می‌شود که او همیشه جز خوش پوش ترین افراد هالیوود باشد.

امضای شخصی در استایل آنجلینا جولی

  • او در مواقعی رمانتیک ظاهر می‌شود و از پارچه‌های حریر و ساتن در موقعیت‌های رسمی استفاده می‌کند. ساتن از پارچه های مجلسی و رسمی است. قد بلند او در میان پارچه‌های ماکسی و ریزش دار همیشه باعث بلند نمایی بیشتر می‌شود.
  • آنجلینا جولی معمولاً لباس های مینیمال با جزئیات اندک می‌پوشد. در میان کلاسیک بودن او اگر دقت کنید متوجه می شوید که او همیشه کفش های ساده و پاشنه بلند را انتخاب می‌کند. این کفش ها پامپ نام دارند.
  • همچنین او از یقه اسکی‌های ساده هم در اوت فیت‌هایش استفاده می‌کند. گردن اون اندازه متوسط و استانداردی دارد به همین خاطر معمولا در رنگ‌های مختلف خنثی یقه اسکی می پوشد که با رنگ پوستش بسیار همخوانی دارد.
  • آنجلینا جولی معمولاً برای سر تا پای خود از رنگ خنثی استفاده می کند. رنگ‌های مورد علاقه او کرم ، سفید و بژ است. پس او علاقه به هارمونی رنگ مونوکروم و نوترال دارد و همین باعث می‌شود که او سراغ اکسسوری زیادی نرود و تقریباً به یک عینک و گوشواره بسنده کند.
  • از طرفی اگر بخواهد از رنگ فام دار استفاده کند با باقی رنگ‌های بی فام آن را زیبا و خنثی نشان می‌دهد.
  • از آنجایی که سیلوئت مثلث وارونه دارد خیلی هوشمندانه سراغ شلوارهای گشاد می‌رود و در عین حال که تعادل ایجاد می‌کند بلند تر هم به نظر نظر می‌رسد.
  • همچنین از علاقه زیادی به پیراهن های مشکی دارد و خرج کار موردعلاقه‌اش پر است. شاید اگر کمد او را وا کنیم بیش از ۵۰ درصد لباس‌هایش مشکی و پر دار است.
  بهترین نکات برای خرید مانتو بارداری شیک و جذاب

استایل روزمره او

تناژ پوستی او سرد است و سفید محسوب می‌شود پس هوشمندانه سراغ رنگ‌های طلایی نقره‌ای هم می‌رود. از ویژگی‌های پوششی او که بسیار مهم و جالب است این که او به هر کشوری می‌رود بلافاصله با پوشش محلی آنجا ظاهر می‌شود. از دیگر علاقه‌مندی‌های او هم در کنار آرایش نود، رژ قرمز است.

  • جالب است بدانید آنجلینا جولی علاقه زیادی به کیف های بزرگ دارد و معمولاً کلاچ و کیف های دستی را انتخاب نمی‌کند. همچنین علاقه زیادی هم به مدل دکلته و رومی دارد و گاهی هم مدل ۷ بلند می‌پوشد اما هر چه که هست او درست‌ترین انتخاب های ممکن را دارد.
  • آنجلینا جولی در استایل‌های خیابانی و روزمره خود سراغ پالت رنگی نو و خنثی می‌رود و از پترن دوری می‌کند. مثل همیشه گاهی از کت‌های خوشرنگ و مشکی استفاده می‌کند و آنها را با شلوار راسته و ساده می‌پوشد.
  • گاهی سراغ دامن و بلوز می‌رود. و بعضی اوقات شلوارهای گشادش را با تیشرت ست می‌کند.
  • فراموش نکنید که او هر اندازه که علاقه‌مند به شلوار است به همان اندازه به دامن علاقه دارد و استایل‌های زیادی از او با دامن می‌توانید ببینید.
  • در پای آنجلینا جولی به ندرت می‌توان کتانی دید و بیشتر سراغ بوت، نیم بوت کفش پاشنه بلند و مدل های مختلف به پاشنه دار می‌رود.
  • کت و دامن در کل هر چه که هست آنجلینا جولی علاقه زیادی به آن دارد که در هر حال فرم فمینن و زنانه خود را حفظ کند و آنچنان مردانه به نظر نرسد.
  • در نهایت اکسسوری مورد علاقه او آنطور که که به نظر می‌رسد عینک زنانه در مدل های مختلف است اما فریم کلاسیک‌ که بااستایل و شخصیت خانم و بی نظیرش همخوانی داشته باشد انتخاب اوست.

استایل بر اساس فرم بدن

اگر اندامی مثلث وارونه دارید میتوانید عکس‌های او را ببینید و از آن استفاده کنید و الگو قرار دهید. مطمئن باشید درصد خطای خود را با این الگوی انتخابی پایین می آورید.

  استایل و لباس مناسب دورهمی چیست؟

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما هم مانند من علاقمند به آنجلینا جولی هستید؟ چه ویژگی از او بیشتر شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

نویسنده: سپیده

آنجلینا جولی بیشتر چه استایلی را دنبال می‌کند؟

او علاقه زیادی به سبک مینیمال دارد اما گاهی رمانتیک هم ظاهر می‌شود.

شروع معروفیت آنجلینا جولی به چه زمانی برمی‌گردد؟

او در نوجوانی درگیر اعتیاد، علاقه به خون و چاقو و سادومازوخیسم بود که به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *