استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

راهنمای جامع بهترین ست ها با شلوار جین

ست شلوار جین مردانه | شلوار جین پایین پوشی است که غیر ممکن است در کمد لباس مردی پیدا نشود. جین‌ها با هر آیتمی همچون تیشرت، پیراهن و حتی کت، ست می‌شوند و شما را با خود به جز یک محیط رسمی، به هر جایی می‌برند. حال اینکه هر شلوار جینی با چه تیشرت، کفش، کت و با چه رنگ‌هایی ست شود تا زیباتر به نظر برسد، سوالی است که ذهن هر مردی که به دنبال ارتقا استایلش است را درگیر می‌کند. در ادامه این مطلب به نحوه ست کردن شلوار جین مردانه و استفاده درست از آن خواهیم پرداخت.

ست شلوار جین مردانه و کتونی

هماهنگی بین کفش و شلوار در شلخته و منظم دیده شدن استایل شما نقش بسیار مهمی دارد. یکی از بهترین آیتم‌هایی که کنار شلوار جین به زیبایی دیده می‌شود و برای استایل کژوال مناسب است، یک جفت کتونی سفید می‌باشد. با عوض کردن بالاپوش و استفاده از تیشرت‌ یا پیراهن‌های مختلف می‌توانید چند استایل کاربردی، راحت و در عین حال شیک داشته باشید.

ست شلوار جین و کفش مردانه

کفش لوفر که به اشتباه در ایران به عنوان کالج شناخته می‌شود، یک آیتم مناسب برای ست کردن با شلوار جین مردانه است. شلوار جین بگی و راسته را با یک لوفر چرم یا جیر به همراه پیراهن چهارخانه مردانه بپوشید و برای یک قرار نیمه رسمی حاضر شوید.

  انواع مانتو کتی طرح دار 1402

ست شلوار جین مردانه مشکی و کفش

شلوار جین مشکی برای موقعیت‌های نیمه رسمی مناسب‌تر است. همچنین انتخاب شلوار به رنگ‌های تیره برای افرادی که پا و ران‌های درشتی دارند و می‌خواهند لاغر به نظر برسند، انتخاب مناسب‌تری است. شلوار جین مشکی را به اسنیکرز سفید استایل کنید و برای یک قرار شبانه حاضر شوید. همین طور جین مشکی با کفش‌هایی به رنگ خردلی، زرشکی، قهوه‌ای سوخته و شتری به خوبی ست می‌شود

شلوار جین جذب یا اسکینی و کفش

شلوار جین جذب جزو شلوارهای پر طرفدار برای جوانان است. این شلوار با همه کفش‌ها ست می‌شود اما اگر بخواهیم از بهترین ست شلوار جین جذب بگوییم، کتونی یا اسنیکرزها هستند. همچنین یک شلوار اسکینی به رنگ تیره با کفش لوفر به رنگ‌های عسلی، آجری، شتری و بژ زیبا به نظر می‌رسد.

ست شلوار جین مردانه و کفش آکسفورد

اگر می‌خواهید به یک موقعیت نیمه رسمی مانند قرار کاری یا کافه بروید، از ست شلوار جین مردانه و کفش آکسفورد استفاده کنید. البته فراموش نکنید که با این ترکیب انتخاب تیشرت گزینه مناسبی نیست، بلکه بالاپوش نیز باید با استایل نیمه رسمی شما هماهنگی داشته باشد، انتخاب پیراهن مناسب یا یک کت تک ظاهر شما را برای یک موقعیت نیمه رسمی کامل می‌کند.

  استایل مناسب تئاتر چیست؟

شلوار جین راسته و کفش مردانه

برش شلوارهای راسته به حالت صافی است که نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ بر اندام می‌نشیند. جین راسته را حتماً در کمد لباس خود داشته باشید، چراکه این مدل شلوار مردانه برای همه اندام‌ها مناسب است، ظاهری کلاسیک دارد و از همه مهم‌تر، با همه شلوارها ست می‌شود.

ست شلوار جین مردانه و کت سرمه‌ای

سرمه‌ای رنگی قدرتمند است که هر مردی حداقل یک بار باید آن را امتحان کند. کت سرمه‌ای در کنار شلوار جین بعد از مشکی رسمیت بیشتری را به استایل شما می‌بخشد. برای رفتن به یک قرار کاری، ایونت نیمه رسمی و یا رویداد کاری می‌توانید از ترکیب کت سرمه‌ای و شلوار جین تیره استفاده کنید همچنین استفاده از پوشت و پیراهن مردانه لی را فراموش نکنید.

ست جلیقه و شلوار جین مردانه

اگر به دنبال یک استایل اسپرت مردانه جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنم ترکیب یک جلیقه جین آبی روشن، تیشرت سفید و شلوار جین آبی متوسط را امتحان کنید.

ست شلوار جین مردانه و پالتو

فصل زمستان از جمله فصل‌هایی است که آیتم‌های متنوعی برای ست کردن لباس و داشتن استایلی منحصر به فرد وجود دارد. پالتو مردانه یکی از لباس‌های بسیار کاربرد در این فصل است. پالتو رنگ شتری، آجری، دارچینی، کاراملی و قهوه‌ای جزو پالتوهایی است که با شلوار جین آبی بسیار ترکیب خاصی را به همراه دارد.

  تحلیل خاص ترین استایل امیر آقایی

استایل زمستانی با شلوار جین مردانه

یک استایل زمستانی خاص می‌تواند با پوشیدن یک بلیزر، بافت، شلوار جین و نیم بوت کامل شود. برای انتخاب رنگ بلیزر به سراغ رنگ‌های پاییز و زمستانی بروید. رنگ‌هایی چون کرم قهوه‌ای، آجری، شتری، خردلی، زرشکی، طوسی مناسب برای این فصول هستند. برای یک قرار عاشقانه از یک بلیزر کرم به همراه بافت بنفش و یک پشت خردلی و شلوار جین تیره استفاده کنید.

ست تیشرت و شلوار لی

استایل‌های اسپرت جذابی را می‌توان با تیشرت و شلوار لی داشت. تیشرت و شلوار جین مشکی یک استایل مونوکروم، قدرتمند، مرموز و در عین حال شیک خواهد بود که با ترکیب کفش و کمربند شتری تکمیل می‌شود. پوشیدن تیشرت سرمه‌ای و جین آبی تیره نیز علاوه بر اینکه شما را رسمی و قدرتمند نشان می‌دهد، باعث بلند دیده شدن شما هم می‌شود.

ست شلوار جین و تیشرت سفید

ترکیب تیشرت سفید و شلوار جین آبی شاید به ظاهر ساده‌ترین ترکیب به نظر برسد، اما پوشیدن آنها با هم ظاهر شما را بدون نقص و شیک نشان می‌دهد.

شلوار سفید

سفید رنگی پاک، آرام و تمیز است که پوشیدن آن نیاز به دقت و مراقبت بیشتری دارد. شلوار جین سفید ظاهر شما را تابستانی، مرتب و کمی جسور می‌کند. شلوار سفید را می‌توان با همه رنگ‌ها ست کرد، ترکیب سفید با پیراهن یا تیشرت رنگ روشن حال و هوای بهاری خواهد داشت. همچنین انتخاب شلوار جین سفید با رنگ‌های تیره به دلیل به وجود آوردن کنتراست رنگی چشم نواز خواهد بود.

  آموزش صفر تا صدست کردن ترنچ کت مردانه

ست شلوار جین سفید با کت

شما با داشتن یک شلوار سفید می‌توانید چندین کت را امتحان کنید و ست‌های بی نظیری را داشته باشید. پوشیدن شلوار سفید، تیشرت سفید و کت تک مشکی را به کسانی که ریسک پذیر هستند، پیشنهاد می‌کنم. برای رفتن به یک قرار عاشقانه و دیدار یار پوشیدن کت صورتی ملایم و شلوار جین سفید شما به بهترین شکل حاضر می‌کند.

ست شلوار جین سفید با کفش

شلوار سفید را می‌توان با کتونی، اسنیکرز، بوت و نیم بوت ست کرد. شاید کتونی سفید با شلوار سفید خیلی جالب به نظر نرسد اما ترکیب کتونی سفید و مشکی با شلوار جین سفید بی نظیر است. بوت و نیم بوت به رنگ‌های خردلی، عسلی، زرشکی و قهوه‌ای سوخته را هرگز برای ست کردن با شلوار سفید فراموش نکنید.

نویسنده : مائده کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *