استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

راهنمای جامع و کامل نحوه ست کردن شلوار اسکینی مخصوص مردانه

شلوار جین اسکینی مردانه | با اینکه در سال‌های اخیر شلوارهای فاق بلند و بگی ترندی و پر طرفدار شده اند، شلوار اسکینی نیز همچنان حضور دارد و جایگاه خود را بین مردم، فروشندگان و طراحان جهان به خوبی حفظ کرده است.

شلوار اسکینی یا جذب برای ست شدن با انواع تیشرت، هودی، پالتو و بوت‌ها آماده است. اگر به دنبال ایده برای ست کردن این شلوار پرطرفدار را دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در خرید شلوار جین اسکینی مردانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حتماً این جمله که شلوارهای جین جا باز می‌کنند را بارها و بارها از فروشندگان شنیده اید. این جمله به این معناست که شلوارهای جین بعد از چند بار شستشو و دیدن بخار، بزرگ‌تر می‌شوند. پس هنگام خرید شلوار جین اسکینی مردانه، به سراغ شلواری بروید که کمی برای شما جذب باشد و در عین حال دکمه آن نیز به راحتی بسته شود.

  آقایان چگونه با لباس پوشیدنشان خانم ها را جذب کنند؟

 همچنین حالت کشسانی که جین جذب دارد بسیار اهمیت دارد، تا هنگام نشستن، بلند شدن و فشار زیاد، به راحتی پاره و یا زانو نیندازد. در نتیجه شلوارهایی که دارای کشش مناسب هستند را در اولویت برای خرید قرار دهید

کدام رنگ از شلوار جین جذب مردانه را انتخاب کنیم؟

همان طو که می‌دانید طیف رنگ‌های شلوارهای جین از یخی تا ذغالی گسترده است و هر کدام برای ست شدن با یک سری از لباس‌ و رنگ‌ها مناسب هستند. به عنوان مثال رنگ‌های تیره جین برای موقعیت‌های اسمارت کژوال انتخاب‌های بهتری هستند. اگر قصد دارید شلوار جین خود را با پیراهن یا کت شلوار بپوشید، شلوار جین تیره مناسب‌تر از دیگر رنگ‌ها عمل می‌کند.

اما اگر دوست دارید استایلی روزمره و غیر رسمی داشته باشید و از ست تیشرت و شلوار جین و کت جین استفاده کنید، رنگ‌های روشن جین انتخابی  مناسب‌تر هستند. همچنین پارگی در شلوار نیز برای چنین موقعیت‌هایی جالب به نظر می‌رسد.

شلوار جین اسکینی مردانه را با چه کفشی ست کنیم؟

شلوار جین جذب با بسیاری از انواع کفش‌ها به خوبی ست می شود. کتونی، اسنیکرز و انواع بوت در اندازه ساق بلند یا ساق کوتاه بهترین گزینه برای ست شدن با شلوارهای اسکینی هستند. حتی کفش‌های آکسفورد و مجلسی نیز با شلوار جین به راحتی ست می‌شوند، اما حواستان باشد که رنگ شلوار را بهتر است تیره بردارید. برای دیدن مدل های بیشتر و خرید شلوار مردانه از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

شلوار جین اسکینی را با لباس‌ها بزرگ ست کنیم یا جذب؟

هنگامی که شلوار جین جذب برای اولین بار محبوب شد، به نظر می رسید که اکثر مردم آن را با سایر لباس‌هایی که فیت تن است، می پوشند. به این معنی بود که پیراهن‌های جذب، تی‌شرت‌ و ژاکت‌ها آیتم‌های محبوبی بودند. حتی کت‌های جین و ژاکت‌هایی که اندامی هستند نیز به خوبی با شلوار جین استفاده می‌شدند.

  9 ایده برای داشتن استایل گرانج زیبا در سال 2021!

در سال‌های اخیر، با افزایش نفوذ لباس‌های خیابانی در مد، پوشیدن شلوار جین اسکینی مردانه با آیتم‌های بزرگ به همان اندازه رایج شده است. این بدان معنی است که تی شرت ها، ژاکت های اورسایز یا کمی آزاد به همان اندازه محبوب شدند.

برای همانگی کفش و دیگر لباس‌ها، اگر کفش‌های حجیم و بزرگ‌تری مانند کفش‌های کتونی و که‌ای بزرگ را انتخاب می‌کنید، لباس شما با رویه‌ای بزرگ بهتر به نظر برسد. این سبک پوشش را کانیه وست به خوبی انجام می‌دهد. از طرف دیگر، اگر رویه‌ای اندامی و فیت تن می‌پوشید، کفش‌های کوچک‌تر معمولاً بهترین ظاهر را خواهند داشت.

ست شلوار جین اسکینی مردانه و ژاکت

شلوار جین اسکینی، ژاکت و چکمه تمام چیزی است که برای یک استایل شیک نیاز دارید تا از بهار تا پاییز شما را همراهی‌کند. یک کت جین را با شلوار جین جذب و نیم بوت بپوشید. کت‌های جین به خوبی با شلوار اسکینی ست می‌شوند، اما در نظر داشته باشید که رنگ هر دو آیتم بهتر است نزدیک به هم باشد تا بهتر دیده شود.

اگر به آیتم‌های چرم علاقه مند هستید، کت‌های چرم، به همراه جین جذب مشکی و چکمه مشکی براق عالی می‌شود.

  روز یازدهم کمپین - راه حل های مخفی کردن شکم بزرگ در آقایان

ست شلوار جین اسکینی مردانه با کت تک

کت تک همراه همیشگی مردان شیک پوش است. پیشنهاد می‌کنم یک کت ساده در رنگ‌های بیسیک داشته باشید تا به راحتی با بسیاری از شلوارها بتوانید آن را ست کنید. همان طور که در مقاله بهترین رنگ شلوار مردانه، رنگ‌های مشکی و تیره را پرکاربردتر برای شلوار جین معرفی کردیم، در اینجا نیز باید بگوییم که این رنگ‌ها به خوبی با کت‌های تک هارمونی دارند و بهتر عمل می‌کنند. با این ست‌ها می‌توانید برای موقعیت‌های بیزینس کژوال و اسمارت کژوال حاضر شوید.

ست شلوار جین اسکینی در زمستان

پلیور، بلوز و حتی بافت‌ها برای فصول سرد سال عالی هستند و برای ست شدن با شلوارهای جذب بسیار مناسب اند. در انتخاب رنگ کمی ریسک کنید و به سراغ رنگ‌های شاد و پر ریسک بروید. بلوزهای آستین بلند قرمز، زرد، نارنجی و سرخابی با جین سرمه‌ای و بافت‌ و ژاکت‌های آبی پاستیل، صورتی، کالباسی و یاسی با جین آبی روشن زیباتر به نظر می‌رسد.

ست شلوار جین اسکینی در تابستان

هیچ چیزی در تابستان بهتر از تیشرت نیست. تی شرت‌ها در اندازه فیت تن یا بزرگ‌تر با شلوار اسکینی به خوبی هماهنگ می‌شود. همچنین برای تغییر حال و هوای استایل از شلوارهای زاپ دار کمک بگیرد و یا استفاده از پیراهن با دکمه‌های باز و آستین‌های تا خورده را نیز امتحان کنید.

ست شلوار جین اسکینی مردانه و پیراهن

پیراهن‌ها چه اسپرت، ساده و چه رسمی همراهان مناسبی برای شلوار جین است. پیراهن چهارخانه با رنگ قرمز آبی را با شلوار آبی کلاسیک بپوشید و یا پیراهن مردانه لی را با شلوار آبی روشن امتحان کنید. کتونی سفید، آلستار و اسنیکرزهای دو رنگ ترکیباتی عالی برای ست شدن با پیراهن و جین جذب مردانه هستند.

  همه چیز در مورد ترندهای آرایشی 2022

نویسنده : مائده کاظمی

چگونه بفهمیم که شلوار جین اسکینی شما مناسب است؟

اگر نمی توانید به راحتی شلوار جین تنگ خود را از پشت ساق پا یا ران خود بکشید، آن ها خیلی کوچک هستند و باید یک سایز بزرگتر را امتحان کنید..

چه تیپ اندامی نباید شلوار جین جذب بپوشد؟

شلوار جین جذب برای مردان بسیار لاغر و قد بلند ظاهر خوبی نخواهد داشت، زیرا باعث جلب توجه پاهای لاغر آنها می شود. همچنین، آنها برای مردان با بالاتنه بزرگ (بیش از حد عضلانی یا گرد) مناسب نیستند، زیرا باعث ایجاد عدم تعادل اغراق آمیز در ظاهر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *