استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای خرید انواع لباس خواب عروس

لباس خواب عروس در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف و متنوع در بازار موجود است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۸ دقیقه

معمولاً هم رنگ آن قرمز و سفید است و از جنس‌های خاصی مثل تور و گیپور، حریر و ساتن تولید می‌شود که معمولاً کوتاه هستند. در این مقاله قصد داریم در مورد لباس خواب عروس صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

انواع جنس لباس خواب عروس

تور

مثل همیشه مهم‌ترین مسئله در هر لباسی جنس آن است. یکی از جنسیت‌هایی که برای لباس خواب عروس وجود دارد توری می‌باشد که معمولا با گیپور و دانتل تزیین شده است و در انواع مختلف پیراهن، تاپ شلوارک و… وجود دارد و همچنین معمولاً تا بالای زانو هستند.

مدل های توری معمولا بدن نما هستند و از سرما و رطوبت جلوگیری نمی‌کنند و بیشتر هم برای زیبایی اندام در شب‌های خاص به کار می‌آید. همچنین برای روی آن می‌توانید از ربدوشامبر استفاده کنید که ست زیبایی شکل گیرد.

حریر

جنس دوم حریر است که مدلی فانتزی محسوب می‌شود. معمولاً هم رنگ‌های آن سفید، قرمز و مشکی است و به صورت پیراهن های کوتاه و بلند تولید می‌شود.

ساتن ابریشم

جنس سوم ساتن ابریشم است که بسیار محبوب است. جنس آن نرم و لطیف و سبک است و راحت روی بدن می نشیند و جذابیت بصری ایجاد می‌کند. همچنین در کیفیت خواب شما تاثیر می‌گذارد و باعث سلامت پوستتان به عنوان یک نو عروس می‌شود.

  اصول استفاده از رنگ مشکی در استایل

این جنسیت بسیار مناسب فصل گرم و تابستان است چرا که ضد تعریق و رطوبت  است و عفونت‌ها و باکتری را از بدنتان دور می‌کند و به پوستتان نمی چسبد.

ساتن

لباس خواب ساتن معمولا با پارچه دانتل و گیپور همراه و بسیار نرم و راحت است و به خاطر همین جز لباس خواب عروس قرار گرفته است. علاوه بر زیبایی و جذابیت، ضد چروک است و لختی آن جذابیت را بیشتر می‌کند. از لحاظ دوام هم بسیار باکیفیت و ضد تعریق و رطوبت است.  

انواع لباس خواب عروس

  • مدل اول بلوز و شلوار است و طرفداران بسیار زیادی دارد و معمولاً به صورت دو تکه است. اکثرا هم با پارچه ساتن دوخته می‌شود و می‌توانید خیلی راحت آن را ست کنید و زیبایی دو چندان شود.
  • یک مدل تاپ و شلوار است که جز لباس خواب عروس فانتری شده قرار می‌گیرید و میان تازه عروس‌ها پر طرفدار است. گاهی فقط از جنس ساتن است و اهی با گیپور ترکیب می‌شود و به لبه آن فرم دالبر می‌دهند.
  • مدل سوم ربدوشامبر عروس است که عضوی جدایی ناپذیر از بعضی عروس ها و به طور کلی اکثر مردم در سنین مختلف است. گاهی طرحی گلدوزی شده به خود می‌گیرند و با تاپ و شلوار ست زیبایی به وجود می‌آورند. این مدل‌ها در افزایش اعتماد به نفس و جذابیت اهمیت زیادی دارد.
  • یکی دیگر از مدل های لباس خواب عروس پیراهن است که اکثرا کوتاه و تا بالای زانو می‌باشد.
  • یکی دیگر از جذاب ترین مدل‌ها ست لباس خواب است که معمولا فرم پکیج شامل بلوز و شلوار ،ست تاپ شلوارک، ربدوشامبر، چشم بند، پیراهن، اسکرانچی و… است که می‌تواند با یک تیر چند نشان بزنید و راحت شوید.
  انتخاب‌های عجیب استایل در سریال دراکولا

نکته مهم این است که آنچنان تنگ نپوشید به خصوص اگر کمی چاق هستید جلوه خوبی ندارد. بنابراین بهتر است کمی گشاد باشد ضمن اینکه لباس خواب تنگ موجب آزار هر فردی می شود.

نکات مهم خرید لباس خواب عروس

محبوب ترین آیتم پیراهن کوتاه و بندی و یقه باز است. طبق تحقیقات اعلام شده محبوب ترین رنگ لباس خواب سفید، قرمز، صورتی ملایم است و در مواردی مشکی!

به طور کلی رنگ های شاد و روشن به خصوص سفید و صورتی معصومیت و آرامشی را به همراه دارند و برای روحیه مناسب هستند. حتی می‌توانید در مواردی سراغ رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای هم بروید؛ اما رنگ سفید خنثی است و با پوست هارمونی خوبی دارد.

اما این را هم در نظر بگیرید که چه رنگی بیشتر به پوستتان می‌اید. پس خودتان را محدود نکنید و هر رنگی که باعث افزایش اعتماد به نفستان می‌شود بپوشید.

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل در مورد لباس خواب عروس صحبت کنیم تا شما عروسان عزیز به راحتی بتوانید لباس های مد نظر خود را تهیه کنید. اگر هم سابقه استفاده از این مدل لباس ها را دارید بیشتر از چه جنسی استفاده کردید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و نظر خود را در مورد این متن بنویسید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

  بررسی لباس کاراکترهای سریال «میخواهم زنده بمانم»

نویسنده: سپیده

بهترین رنگ لباس خواب عروس کدام است؟

سفید و صورتی و در مواردی مشکی

بهترین جنس لباس خواب عروس چیست؟

ساتن ابریشم. به دلیل لطافت بالا و جریان هوا این پارچه از بهترین‌ها است و در کیفیت خوابتان تاثیر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *