استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای خرید روسری رنگی و روشن برای پوست­ سفید

خرید روسری رنگی |  یک استایل زیبا و متناسب همیشه می‌تواند جذابیت شما را دوچندان کند و داشتن آن اصلا سخت نیست!

Estimated reading time: ۸ دقیقه

ظاهر بی نقص با دقت به جزئیاتی کاملا ساده به دست می‌­آیند. جالب است بدانید که صورت همیشه بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند و تاثیری زیادی در جذابیت شما دارد. شاید به همین علت است که به همخوانی پوشش و اکسسوری­‌ها با صورت خیلی تاکید می­شود. انتخاب درست در هنگام خرید روسری رنگی، شال، لوازم آرایشی و حتی اکسسوری مو بهترین گزینه برای این موضوع است.

ما معمولا به دلیل عرف جامعه از روسری و شال بیشترین استفاده را می‌کنیم؛ زیرا علاوه پوشیدگی موی سر طرح و رنگ‌ها آن بسیار متنوع و جذاب هستند. تا حالا از خود پرسیده‌اید که چگونه می‌توان در بین انبوهی از طرح و رنگ‌ها انتخابی مناسب داشت؟ یا این که چگونه آن‌ها را با با استایل‌های مختلف ست کنیم؟ همان گونه که سلیقه‌های  افراد متفاوت است، رنگ پوست و ویژگی­های ظاهری مختلفی نیز وجود دارد.

شناخت و آگاهی کامل ما از خصوصیات ظاهری و شخصیتی، به انتخابی شایسته کمک می‌کند. در این مقاله به بهترین نکات خرید روسری رنگی و روشن برای پوست­های روشن اشاره شده است. اگر قصد پوشیدن روسری­های رنگی زیبا و شیکی دارید، در ادامه همراه ما باشید. ما با پیشنهاد دادن بهترین طرح‌ها در فروشگاه‌های آنلاین، امکان خریدی آسان و راحت را برای شما فراهم کرده‌ایم.

این روسری‌های ملیح و دوست داشتنی برای پوست‌های سرد مناسب هستند. برای دیدن و خرید آن‌ها حتما به پیج‌های زیر سر بزنید.

نکات مهم خرید روسری رنگی

روسری‌­ها در رنگ و مد‍­ل‌های متنوعی در بازار عرضه شده‌اند و شما می‌توانید از دو روش آنلاین و حضوری خرید کنید. هر دو روش مزیت و معایب خود را دارد؛ در روش حضوری شما باید وقت و انرژی زیادی برای پیدا کردن مدل دلخواه خودتان بگذارید. اما در روش آنلاین فقط با چند کلیک ساده مدل‌های زیاد و متنوعی را خواهید دید. علاوه بر این به قادر خواهید بود در سریع­‌‌ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

در روش حضوری شما از نوع رنگ و همخوانی آن با پوست‌تان مطمئن می­شوید. در روش آنلاین شما با توجه به عکس‌ها خرید می‌کنید و ممکن است نور و رنگ با واقعیت تفاوت کند. هم چنین نمی‌توانید آن را روی سر خود بیندازید تا از همخوانی آن با چهره‌تان مطمئن شوید.فروشگاه‌های آنلاین برای این موضوع راه حلی ارائه داده‌اند .

آن‌ها با نشان دادن عکس و فیلم با کیفیت از محصولات خود امکان خرید روسری را با دقت بیشتر فراهم کرده‌اند. قرار گیری آن‌ها بر روی سر مدل‌ها نیز باعث می‌شود که از نحوه‌ی قرار گیری آن‌ها روی سر مطمئن شویم.اطمینان و امنیت از خرید آنلاین همیشه دغدغه‌ی ‌ما است. شما با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین معتبر دیگر نگران نخواهید بود. پیشنهاد ما پیج‌های زیر است.

خرید روسری رنگی برای پوست روشن

اگرپوستی خیلی روشن دارید لطفا از روسری­های خیلی روشن یا خیلی تیره استفاده نکنید؛ زیرا  اگر روسری کاملا هم‌رنگ پوست شما باشد آن را بی روح می‌کند. اگر هم خیلی تیره باشد، کنتراست ایجاد شده اصلا زیبا نیست.  در گام دوم سردی یا گرمی پوست خود را بشناسید. این بدین معناست که رنگدانه‌های پوست شما متمایل به زرد است یا صورتی. پوست‌های گرم متمایل به زرد و سبز و پوست­های سرد متمایل به صورتی و آبی هستند.

شناخت حرارت رنگی پوست­تان اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در تصمیم گیری برای انتخاب رنگ مناسب خیلی کمک کننده خواهد بود.برای خرید روسری رنگی زیبا بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید.

  اگر پوست تیره یا سبزه دارید حتما این نکات را درانتخاب روسری رعایت کنید

بهترین انتخاب برای خرید روسری رنگی و روشن برای پوست گرم و روشن

اگر پوستی گرم و روشن دارید، رنگ­های طلایی، خردلی، نارنجی، قرمز گوجه­ای و سبزآبی برای شما مناسب است. زمینه­ی روسری می‌تواند هرکدام از آن­ها باشد. بهترست نکته‌ای را در هنگام خرید روسری رنگی رعایت کنید؛ برای پوشیدن روسری رنگی در مراسم‌های رسمی مثل خواستگاری، از طرح­های هندسی،گل­ها درشت و روشن استفاده کنید. هم چنین بهترست جنس­آن­ها ساتن یا ابریشم باشد. در استایل‌های روزمره روسری نخی راحت‌تر است و کاربرد بیشتری دارد.

اگر قصد خرید روسری مجلسی را دارید، مدل‌های زیر را حتما امتحان کنید. برای دیدن سایر جزئیات، بر روی عکس‌ها کلیک کنید.

هر رنگ را چگونه ست کنیم ؟

کرم و قهوه‌­ای

اگر قصد خرید روسری رنگی را را دارید، احتمالا قهوه‌ای و کرم اولین انتخاب شما خواهد بود. اولین دلیل آن هماهنگی با تناژ پوست است. دلیل دوم نیز این است که به راحتی با سایر لباس‌ها نیز ست می­شود. شما می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف از جمله رفت و آمدهای روزمره، محل کار و دانشگاه، مهمانی و حتی موقعیت‌های رسمی بپوشید.  ترکیب قهوه­ای و کرم  از اصلی­ترین رنگ­های سبک کلاسیک محسوب می­شوند بنابرباین هرگز از مد هم نمی­روند.

کرم و قهوه­ای باعث حس اعتماد و امنیت می­شود. وفاداری، بلوغ و مسئولیت پذیری از سایر ویژگی­های این ترکیب است. زمین، خاک و تاریخ نیز معمولا با این رنگ نشان داده می­شوند؛ به همین علت نمادی از پایداری در طول تاریخ نیز است.برای خرید روسری رنگی قهوه‌ای و کرم بسیار شیک و جذاب، بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید.

­قرمز و نارنجی

تونالیته‌ی قرمز و نارنجی بیشترین انرژی و گرما را دارند. این ترکیب عشق و دوستی­های پر شور را نشان می­دهد. هم چنین  اشتیاق، اعتماد به نفس شجاعت و اراده­ی قوی را برای رسیدن به اهداف را به دیگران القا می­کند. اگر قصد دارید در یک جمع بیشترین توجه را جلب کنید، قرمز و نارنجی بپوشید.قرمز و نارنجی در کنار سفید ملایم و دخترانه و در کنار مشکی آتشین و پر هیجان دیده می‌شوند. 

ست کردن روسری رنگی زرد و طلایی

زرد روشن‌ترین رنگ در چرخه­‌ی رنگ است و بیشترین درخشانی را دارید. اگر پوستی گرم دارید، از طلایی، خردلی و حنایی بیشتر استفاده کنید. این رنگ‌ها تقریبا با هر لباسی ست می‌شوند، پس در خرید آن تعلل نکنید. زرد انرژی­بخش، شادی آور است و اشتیاق برای زندگی را نشان می‌دهد. دانش و تفکر صحیح نیز با زرد نشان داده می­شود. این رنگ یادآور طلوع آفتاب، روزهای تابستانی و گل‌های آفتابگردان است.

بهترین انتخاب برای خرید روسری رنگی و روشن برای پوست سرد و روشن

اگر پوستی سرد و روشن دارید بهترین انتخاب رنگ­های سرد مثل آبی، سبز و بنفش هاست . البته بهترست که به طیف آن نیز دقت کنید. به طور مثال سبز زمردی  برای پوست­های سرد مناسب‌تر از سبز ارتشی است. نکته‌ی دیگری را نیز باید رعایت کنید؛ خاکستری و رنگ‌هایی که دقیقا هم طیف رنگ پوست هستند را هم نپوشید. آن­ها می‌توانند چهره‌ی شما را گرفته و بی روح نشان دهند.

بر خلاف آن، رنگ‌های اشباع بهترین انتخاب برای خرید روسری رنگی و روشن برای پوست سرد و روشن هستند.

صورتی یکی دیگر از رنگ­‌هایی است در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد. این رنگ ظرافت و زنانگی را نشان می‌دهد و نشان پاکی و مهربانی است.

  شال مناسب پوست رنگ روشن چیست؟

آبی را چگونه ست کنیم؟

آبی رنگی اصلی محسوب می­شود یعنی از ترکیب هیچ رنگی درست نشده است. این رنگ پرطرفدارترین رنگ در میان همه‌ی مردم جهان است؛ به همین دلیل هرساله طراحان و تولید کنندگان محصولات فوق العاده زیبایی را با این رنگ ارائه می‌دهند. ایجاد حس آرامش و اطمینان از جمله ویژگی‌های آبی است. آبی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر است و برای محل کار و جلسات رسمی مناسب است.

روسری سبز را چگونه ست کنیم؟

سبز ترکیبی از زرد و آبی  است به همین دلیل ویژگی­های هر دو را دارد. سبز نمادی از طبیعت و تولدی دوباره است؛ درحالی که  هرچه تیره‌تر شود احساس قدرتمندی و نفوذ ناپذیری بیشتری خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های سبز می‌توان به صلح­جو بودن، تعادل و خوش‌بینی اشاره کرد.

بنفش را چطور ست کنیم؟

بنفش احساس روحانیت و معنویت به فرد می‌بخشد؛ زیرا از ترکیب آبی آسمانی و قرمز زمینی تشکیل شده است. بنفش اسرار امیز، عمیق و سلطنتی است به همین دلیل انتخابی ایده‌­آل بری روسری مجلسی محسوب می‌شود. بنفش آبی، رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است. اگر قصد دارید همراه مد روز باشید،حتما  از این رنگ در استایل‌تان استفاده کنید!

  شال و روسری را با چه رنگ مانتویی ست کنیم؟

نویسنده : عاطفه

به پوست روشن چه رنگ روسری یا شالی می ­آید؟

اگر پوست سرد و روشنی دارید، زمردی، آبی آسمانی و صورتی بپوشید. اگر پوست روشن و گرمی دارید، گوجه­ای، نارنجی و طلایی بهترین گزینه است.

چگونه روسری ها را با مانتو ست کنیم؟

آسان‌ترین راه برای ست کردن روسری یا شال این است که از رنگ‌های موجود در طراحی‌آن­ها استفاده کنیم. این شیوه می‌تواند هماهنگی و تناسب زیادی در استایل شما ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *