استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ که استایل شما را جذاب­تر می­کند!

راهنمای جامع خرید مانتوی سال 2022

Estimated reading time: ۱۲ دقیقه

مانتو یکی از رایج‌­ترین پوشش­ها در نزد خانم­های ایرانی است. طرح و رنگ­های متنوع آن در چندسال اخیر متناسب با هر سلیقه­ای است. امروزه هرکس با توجه شرایط خود می­تواند لباس موردعلاقه­ی خود را به راحتی داشته باشد. شرایط هر فرد شامل سن، موقعیت، اندام و حتی  پیروی از ترندهای روز می­شود. ترندهای هر سال تنها در مدل و طرح خلاصه نمی شود. پالت رنگی و نحوه­ی ترکیب طیف­های آن به هر استایلی روح و زیبایی می­بخشند. بنابراین شما با انتخاب و خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ ظاهری عالی پیدا خواهید کرد.

شما از مزون کژال حسینی می­توانید مانتوهای بسیار خوش دوخت و متناسب با مد روز تهیه کنید. تنوع نقش­ها با ترکیب با رنگ آبی بنفش شما را با اعتماد به نفس و مطمئن نشان خواهد داد. برای خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ و تنالیته­های مرتبط با آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست؟

رنگ­ها پر از احساس و زیبایی هستند و هر طیف آن تاثیری متفاوت در هنرهای بصری دارد. رنگ­ها نمادی از موضوعی خاص هستند که با دیدن آن­ها احساس و افکار ما را تحت تاثیر قرار می­دهد. به طور مثال قرمز نمادی از عشق و دوستی است در حالی که آتش و گرمای سوزنده را نیز به یاد می­آورد. برخی اتفاقات در جهان نیز سبب می­شود که بتوان آن سال را رنگی خاص ببینیم.

ما می­توانیم به آنچه که در گذشته اتفاق افتاده، دورانی که در آن هستیم و حتی امید به آینده یک رنگ نسبت دهیم. کمپانی پنتون هرسال  به صورت جهانی یک یا دو رنگ خاص را به عنوان رنگ سال انتخاب می­کند. این رنگ یک درک و حس  مشترک جهانی را به وجود می­آورد.

  بهترین شلوار کتان مردانه دارای چه ویژگی هایی است؟

رنگ­های خنثی مثل سفید،مشکی و خاکستری بهترین هماهنگی را با سایر رنگ­ها را دارد. هر کدام از آن تاثیری متفاوتی بر استایل ما دارد. سفید امیدبخش و آرام است. اگر نمی­خواهید استایلی تیره بپوشید، ترکیب سفید و بنفش بسیار مناسب است. برای خرید چنین مانتوهای زیبایی بر روی عکس کلیک کنید.

مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ برای موقعیت های غیر رسمی

مانتو رنگ سال  ۲۰۲۲ آبی بنفش ( very pery ) است . این رنگ که پس از گذراندن دوسال سخت اپیدمی کرونا انتخاب شده، بیانگر حس وفاداری و  اعتماد و آرامش است . طیف­های مختلف آن و روشنی و تیرگی آن­ها در کنار هم مثل آسمان شب سحرآمیز و عظیم به نظر می­رسد. این رنگ الهام بخش بسیاری از تولیدکنندگان در عرصه­ی فشن است.

رنگ سال در پوشش و دکوراسیون داخلی بیشترین استفاده را دارد. به کارگیری آن­ها جذابیت استایل و محیط ما را دوچندان می­کند. اگر برای محل کار یا دانشگاه قصد ست کردن یک استایل با مانتو بنفش را دارید، مشکی بهترین گزینه است. سادگی طرح و برش در عین شیک بودن آن را نیز در نظر بگیرید. اگر برای چنین موقعیتی قصد خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ را دارید، حتما روی عکس زیر کلیک کنید و  از پیج مزون هورا دیدن کنید.

برای موقعیت­های غیررسمی و ست­های کژوال، رنگ­های یاسی و صورتی بسیار مناسب هستند. مدل­های پرچین و عروسکی با این رنگ­ها، شادی و جوانی را به ارمغان می­آورد. برای دیدن طرح­های بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید.

مانتو رنگ سال را کجا بپوشیم؟

آبی بنفش به آسانی با طیف وسیعی از طرح و رنگ­ها همخوانی دارد. هم چنین می­تواند یک استایل ترندی فوق العاده جذاب برای شما بسازد. این مانتو رنگ سال می­تواند ظاهر شما را با رمزآلود و مطمئن نشان دهد. این رنگ هرچه تیره­ تر شود ، رسمی­تر به نظر می­رسد و حتی برای جلسات کاری مهم نیز مناسب خواهد بود.

  راهنمای جامع بهترین ست ها با شلوار جین

استایل­های مونوکروم یا تک رنگ قد را کشیده­تر نشان ­می­دهند. کت و شلوار که یکی از ترندهای امسال است عیوب اندام را می­پوشاند. هم چنین برای موقعیت­های مختلف کاربرد زیادی دارد و می­توان آن را از مهمانی تا محل کار پوشید. اگر شما هم می­خواهید این آیتم ماندگار و متناسب با مد روز را داشته باشید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانشگاه، محل کار و رفت­و آمدهای روزمره از موقعیت هایی است که مانتو آبی بنفش برای­ آن مناسب است. این رنگ که درون خود شور و هیجان قرمز را دارد. هم چنین تداعی کننده­ی اقیانوس، کهکشان و شب پر ستاره است.

استفاده از تونالیته­های آبی وبنفش در کنار یکدیگر بسیار چشم نواز است. برای خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ حتما نیاز فقط یک در رنگ­لباس­تان باشد. تلفیق و قرار گیری طیف­های تیره تا روشن جذابیت استایل شما را دوچندان ­می­کند. برای دیدن و خرید مانتوهای طرح­دار و شیک دیگر روی عکس کلیک کنید.

 

اگر به یک مهمانی دعوت شده­اید و می­خواهید استایل مجلسی زیبایی داشته باشید؛ مانتو بنفش که با سفید ترکیب شده انتخابی ایده آل است. حتما نیاز نیست که کل مانتوی­ شما آبی بنفش باشد.  گاهی خرجکار، گلدوزی­ها و پترن­ها کوچک خاص نیز شما را منحصر به فرد و جذاب می­کند.

صورتی ظرافت و لطافت زنانه دارد و زمانی که با تزئینات دستی ترکیب شود، بی نظیر و فوق االعاده خواهد شد. مزون سارگل علاوه بردوخت بسیار تمیز، به سایر جزئیات نیز توجه می­کنند. شما حتی با بازدید از پیج نیز به حرفه­ای بودن آن­ها پی خواهید برد. امکان خرید آنلاین مانتو از مزون سارگل باعث می­شود شما نیز درخشان­ دیده شوید.

چگونه پس از خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ آن را ست کنیم؟

سفید، زرد، قرمز و آبی تکمیل کننده­ی پالت رنگی استایل شما خواهند بود. پس شما نباید نگران باشید که چگونه پس از خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ آن را ست کنیم. تفاوتی نمی­کند که شما استایل­های ساده را می­پسندید یا شلوغ و پرزرق و برق؛ در هر صورت بنفش با رنگ­های بسیار زیادی ست می­شود. مانتو زیر برای مهمانی بسیار مناسب است زیرا دو رنگ مکمل زرد و بنفش در کنارهم قرار گرفته­اند. برای تهیه این مانتو مجلسی زیبا روی عکس کلیک کنید.

همه­ی تونالیته­ی ارغوانی تا نیلی امسال ترند هستند. این رنگ­ها هرچه به قرمز نزدیک­تر شوند، اشتیاق و هیجان بیشتری نشان می­دهند. جذابیت و گرمای آن ها برای دورهمی­های دوستانه و مهمانی­ها عالی می­شود. برای خرید این مانتو زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

رنگ سال ۱۴۰۱

امسال برای اولین بار کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رنگ سال را سبز ایرانی مشخص کرده است. این سبز در آثار و صنایع دستی ما بسیار دیده می­شود و به گونه­ای بیانگر فرهنگ غنی ماست. شاید بتوان دلایل مختلفی برای انتخاب این رنگ سال ۱۴۰۱در نظر گرفت؛ اما به جرئت می­توان گفت نماد تقدس، پرهیزگاری و طبیعت است. ایجاد حس آرامش، شادابی و سرزندگی نیز از دیگر ویژگی­های آن است.

  چگونه با مانتو ساده ست و استایل مینیمال داشته باشیم؟

برای خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ در ایران می­توانید مدل زیر را انتخاب کنید. این مانتو بسیار زیبا و پر کاربرد با سفید ترکیبی استایلی شیک و مجلسی می­سازد. البته شما میتوانید به دلخواه خود آن را با سایر آیتم­ها نیز ست کنید.

ترکیب مشکی و سفید نیز ماندگار و چشمگیر است. پوشیدن یک مانتو بلند و عبایی علاوه برحجاب کامل، شما را شیک­پوش و جذاب می­کند. مینی اسکارف و کیف­دستی متناسب نیز تکمیل کننده­ی استایل­تان خواهد بود. برای خرید آن­ها به پیج زیر مراجعه کنید.

همان طور که گفته شد این سبز نمادی از تولد دوباره و سرزندگی طبیعت است. طیف‌­های روشن تا تیره­‌ی سبز ایرانی باعث شده هرکس با توجه به علاقه سلیقه­‌ی خود، انتخابی آزادانه داشته باشد . این مانتو برای دانشگاه، محل کار و استایل روزمره گزینه­ای ایده‌­آل است.

خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ برای اندام های ظریف

اگر اندام لاغر و ظریفی دارید، مانتو با یقه­های بزرگ و حجم­دار مناسب شماست. آستین­های کلوش و لاله­ای نیز باعث متناسب دیده شدن اندام شما می­شود. برای خرید این مانتو شیک روی لینک زیر کلیک کنید.

رنگ­های روشن به خصوص سفید می­تواند شما را درشت­تر نشان می­دهد. سبز و سفید ترکیبی جادویی برای خرید مانتو امسال است. برای دیدن طرح­های بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوخت با کیفیت، جنس عالی و طرح زیبای این مانتو شگفت انگیز است. اگر می­خواهید مانتویی متفاوت و البته شیک تهیه کنید، این مانتو پیشنهاد ماست.

 

  7 مُدل از مُد‌های بدون جنسیت که در کمد لباس خود نیازدارید:

اگر به هر دلیلی بنفش را دوست ندارید، تنالیته­ی این سبز جایگزین مناسبی برای خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ خواهد بود. بهترست بدانید سبز و بنفش می­توانند هماهنگی و تناسب زیبایی به وجود آورند. استفاده از هردوی آن­ها در استایل، بسیار منحصر بفرد و چشمگیر می­شود.

جادوی رنگ­های مکمل را فراموش نکنید. نارنجی و قرمز در کنار مانتو سبز بی نظیر خواهد شد. برای خرید چنین طرح زیبایی روی لینک زیر کلیک کنید

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲ آگاهانه­ تر خرید کنید.

نویسنده:عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *