استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای خرید گن لاغری زنانه

راهنمای خرید گن لاغری زنانه

نکات کاربردی خرید گن لاغری زنانه

خرید گن لاغری زنانه | اگر نگاهی به اوایل قرن ۲۰ بیاندازید، متوجه می‌شوید که از آن زمان زنان دغدغه تناسب اندام داشتند و زیبایی را بالاخص در داشتن کمر باریک می‌دیدند. آن کرست‌هایی که حتی جان هزاران نفر را گرفت و آسیب جسمی زیادی به زنان وارد کرد؛ به شدت در میان آنها محبوب بود.

گن لاغری فنری

اما به مرور زمان لزوم استفاده از آن از بین رفت به خصوص با آمدن کوکو‌ شنل که تلاش کرد به زنان بفهماند با لباس‌های آزاد که در آن احساس راحتی کنند هم زیبا هستند و لزومی ندارد حتماً لباس‌های بپوشند که در آن احساس تنگی نفس کنند.

درست است که تا امروز آن تفکرات از بین رفته، اما همچنان برخی زنان در دنیا تمایل دارند که به سیلوئت ساعت شنی یعنی ایده‌آل‌ترین سیلوئت دنیا نزدیک شوند.

اما اگر فردی بودید که شانه های عریض‌تری نسبت به باسن داشتید چه؟ یا اگر سیلوئت سیب بودید و حجم شکم و پهلوی فراوان داشتید چگونه به این سیلوئت ایده آل می‌توانید نزدیک شوید؟ در این مقاله معروفترین، کم هزینه‌ترین و بی دردترین راه تغییر سیلوئت را به شما می‌گویم.

جالب است بدانید گن‌ در ابتدا حالت درمانی داشت و برای افرادی بود که جراحی کرده بودند و می‌خواستند روند بهبود را تسریع کنند، اما به مرور و استفاده بیش از حد از آن در شبانه روز دچار التهاب شدید شدند.

  چگونه با مانتو جلو بسته استایل کژوال داشته باشیم ؟

گن‌های لاغری سالهاست که یکی از پرطرفدارترین لباس‌های فرم دهنده است. در گذشته محدود بود یعنی صرفاً برای افرادی بود که می‌خواستند حجم اضافی بدن خود را پنهان کنند، اما امروزه انواع مختلفی پیدا کرده و تقریباً تمام اندام‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

۶ نکته کاربردی و مهم برای خرید گن لاغری زنانه

۱: سایز مناسب:

 در هنگام خرید این  گن  مانند هر لباس زیر دیگری باید اندام خود را درنظر بگیرید و متناسب با سایز خود انتخاب کنید. اگر از سایز خودتان بزرگتر باشد فایده‌ای ندارد و صرفاً یک حجمی به زیر لباس شما اضافه شده است. اگر هم کوچکتر باشد بدن شما را بند بند می‌کند و چین و چروک زیادی به پوست شما می‌دهد. پس بهتر است قبل از تهیه گن سایز خود را یعنی سایز کمر، سایز باسن و سایز سینه را اندازه‌گیری کنید و بعد برای خرید آن اقدام کنید.

۲: خرید گن لاغری زنانه و رعایت نکته جنس و کیفیت:

 جنس و کیفیت گن بی‌نهایت اهمیت دارد. به هر حال قرار نیست یک بار بپوشید و بعد آن را دور بیندازید. گن به خاطر فشار شدیدی که بدن به آن وارد می‌کند بهتر است دوام بالایی داشته باشد و پاره نشود؛ و جنس آن باید از مرغوبترین نوع کش باشد.

  با جذاب ترین ترند لباس 2022 آشنا شوید + پیشنهاد خرید لباس ترندی

۳: قابل شست و شو بودن:

 احتمالا شما از گن در مراسم، مهمانی، عروسی ها و… استفاده می‌کنید. این مراسم ها طبعاً ساعت‌های زیادی در شبانه روز را در بر میگیرد و در این شرایط گن مستقیماً با پوستتان برخورد می‌کند، و این اتفاق باعث تعریق شدید می‌شود و پوست را آلوده می‌کند پس باید جنس آن قابل شستشو باشد.یعنی جوری نباشد که بعد از شستشو وا برود.

۴: خرید گن لاغری زنانه: انتخاب درست در رنگ‌:

همانطور که می دانید بیشتر رنگ های کرم و مشکی در بازار موجود است. گاهاً رنگ سفید هم می‌بینیم که انتخاب درستی نیست، به این دلیل که زود کثیف می‌شود و ممکن است در زیر لباس نمایان شود. پس بهتر است بسته به تیرگی و روشنی رنگ لباس خود گن کرم یا مشکی انتخاب کنید.

۵: انتخاب درست نوع گن:

 گن‌ها انواع مختلفی دارند. مدل‌های کمری، سراسری، گاهی برای کاهش حجم و گاهی برای افزایش حجم  و… استفاده می‌شوند. پس باید بر اساس نیاز خودتان گن را خریداری کنید.

 مثلا اگر برای افزایش حجم باسن نیاز دارید به اشتباه گن عادی یعنی ساعت شنی نخرید؛ زیرا آنها صرفاً از حجم پهلو و شکم شما کم می‌کند و عملاً تفاوتی در حجم باسن شما ایجاد نمی کند. یا اگر سینه‌های کوچکی دارید از گنی استفاده نکنید که سینه را هم در بر می‌گیرد و باعث کوچک‌نمایی بیشتر شود.

  استایل پاییزی با پوشیدن لباس سرهمی(Overall)

۶: قیمت گن:

 قیمت گن مانند بقیه اقلام پوشاک به موارد مختلفی همچون جنس، کیفیت، قابل تنظیم بودن و… بستگی دارد. پس نمی‌توان یک قیمت برای آن در نظر گرفت. شما می‌توانید متناسب با بودجه خود آن را خریداری کنید.

اما گن‌ها همانطور که گفتم انواع مختلفی دارند:

 ۱: گن شکم و پهلو

گن شکم و پهلو

شما برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره گن ساعت شنی زیبا میتوانید از مزون اینستاگرامی  lebas.zir.land تهیه کنید.

۲: گن ران پا

گن ران و پا زنانه

برای دریافت اطلاغات بیشتر در مورد گن ران کاربردی از فروشگاه gensaatsheni2021 در اینستاگرام اقدام کنید.

۳: گن نیم تنه و بالا تنه

برای خرید این گن نیم تنه جذاب روی عکس کلیک کنید.

۴: خرید گن لاغری زنانه یکسره و تمام بدن

یک مدل جذاب و پرطرفدار هم گن سرتا پایی است که میتوانید آنرا از tork_mark  تهیه کنید.

۵: گن افزایش باسن 

یک مدل پرطرفدار دیگر از گنها گن حجم دهنده است که از spring_shop2029 قابل خرید است.

۶: گن پس از زایمان:

گن لاغری بارداری

 مدل گن کاربردی زیبا از topstyle_iran

۷:ودر آخر گن های مختص به جراحی.

نمونه گن جراحی زیبا از Latina_beauty_latina

به عنوان نکات آخر باید بگویم که در هنگام خرید گن این موارد را در نظر بگیرید: گردش هوا را در بدن خود در نظر بگیرید.  پس از استفاده آن را با آب و صابون و آب ولرم بشویید و به هیچ عنوان به آن چنگ نزنید.  برای شستن آن از شوینده قوی استفاده نکنید. در هنگام خرید حتما به ضد حساسیت بودن آن توجه کنید.  اگر مشکل گوارشی دارید قبل از خرید گن با پزشک مشورت کنید.

  یک استایل تابستانی جذاب چه ویژگی هایی دارد ؟

آیا گن‌ ها واقعا لاغر می­کنند؟

بسیاری از تولیدکنندگان گن‌های لاغری، بر این عقیده هستند که این گن‌ها، علاوه بر جمع کردن اندام، به‌مرور زمان باعث چربی‌سوزی هم می­شوند. می‌توان گفت که این ادعا، هم درست است، هم غلط. گن‌ها، مانند هر لباس تنگ دیگری، باعث تعریق می­شوند؛ درنتیجه، مقدار آب موجود در بدن، کمتر خواهد شد. همین موضوع سبب می­شود که وزن، به‌طور موقت، کاهش پیدا کند، اما همانطور که گفته شد، این وضعیت، موقتی خواهد بود و با کم شدن آب بدن، احساس تشنگی ایجاد می­شود و هنگامی که آب می­نوشید، این آبِ از دست‌رفته، مجددا به وضعیت قبلی برمی­گردد؛ درنتیجه وزنتان به حالت قبل باز می گردد؛ پس عملا می­توان گفت که اثربخشی گن‌ها، بیشتر مربوط به جمع کردن چربی­های اضافه است و در صورتی که رژیم غذایی را رعایت کنید، می‌‌توانند برای لاغری هم مفید باشند.

امید است که این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. منتظر سوالات و نظراتتان هستیم.

نویسنده:سپیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *