استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

راهنمای ست کردن کفش کالج ( لوفر) مردانه با انواع لباس ها

ست کفش کالج مردانه | کفش‌ها همیشه در یک استایل پر اهمیت و مهم تلقی می‌شوند. اگر کفش خود را مناسب استایل‌تان انتخاب نکنید، آن را تا مرز نابودی می‌کشانید.

از بین انواع کفش‌های مردانه، کفش‌های کالج و یا لوفر محبوبیت بیشتری بین آقایان پیدا کرده است. چراکه این کفش هم برای استفاده روزمره و هم موقعیت‌های نیمه رسمی کاربرد دارد. شما با خرید یک کفش کالج مردانه می‌توانید ست‌های متنوع و کاربردی را داشته باشید.

کفش کالج درست است یا لوفر؟

شاید برای شما هم این سوال باشد که کالج اصطلاح درستی است یا لوفر؟ در ایران به اشتباه از اصطلاح کالج به جای لوفر استفاده می‌شود. لوفرها جزو کفش‌های نیمه رسمی هستند که در طرح، رنگ و جنس‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. این کفش‌ها بند ندارند و بعضی از آنها دارای پاشنه می‌باشند. به طور معمول از چرم یا جیر ساخته می‌شوند، با توجه به جنس و رنگ برای استفاده روزمره و یا نیمه رسمی انتخاب می‌شوند.

استایل کژوال با کفش کالج مردانه

برای داشتن یک استایل اسپرت و جذاب یک کفش کالج و یا لوفر را با شلوار جین و یا شلوار کتان ست کنید. شلوارهایی که کمی بالاتر از قوزک پا هستند می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای ست شدن با کالج مردانه باشند. برای بالاتنه از تی‌شرت‌های گرافیکی و یا ساده و یقه گرد استفاده کنید. همچنین استفاده از یک کت اسپرت نیز برای یک روز بهار و یا تابستانی مناسب خواهد بود.

استایل اسمارت کژوال با کفش کالج مردانه

 استایلی که بتوان در موقیعت‌های نیمه رسمی مانند رویدادها، محل کار، ایونت‌ها، دورهمی و قرارهای نیم روزی پوشید، به اسم اسمارت کژوال می‌شناسیم. اگر دوست دارید در مورد استایل اسمارت کژوال و اصول ست کردن آن با لباس‌های داخل کمدتان را بدانید، مطلب استایل اسمارت کژوال مردانه، استایلی که هر مردی باید از آن استفاده کند! را مطالعه بفرمایید.

  برای خرید كت و شلوار این نکات را بدانید

در استایل اسمارت کژوال می‌توانید از شلوارهای کتان و یا پارچه‌ای استفاده کنید. اگر تمایل به استفاده از شلوار جین دارید، باید جینی انتخاب کنید که بدون زاپ، پارگی و در رنگ‌های تیره باشد.

ست کفش کالج مردانه شتری با شلوار کتان کرم رنگ، کت سرمه‌ای و پیراهن استخوانی عالی به نظر می‌رسد و برای قرارهای نیم روزی و یا رفتن به دورهمی مناسب است.

استایل تابستانی با کفش کالج مردانه

در فصل تابستان کفش لوفر مردانه به رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم و آبی روشن انتخاب‌های مناسبی هستند. برای انتخاب شلوار به سراغ جنس‌های خنک، راحت و تابستانی مانند شلوار لینن و کتان نخ بروید.

شلوار لینن قهوه‌ای، تی‌شرت خردلی، کفش لوفر سفید ترکیبی عالی برای روزهای گرم تابستانی خواهد بود.

ست کفش کالج مردانه با شلوار کتان طوسی و پیراهن نخی سفید نیز ترکیب بسیارخوبی است. برای تکمیل یک استایل تابستانی از ساعت اسپرت یا کلاه و عینک آفتابی کمک بگیرید.

کفش کالج مردانه با شلوار جین

همان طور که می‌دانید شلوارهای جین انواع متفاوتی دارند و همه آنها مناسب اندام شما نیستند. شما باید در ابتدا در مورد شلوار مناسب فرم بدن‌تان اطلاعات کافی داشته باشید. سپس متناسب با آن شلوار به سراغ انتخاب کفش بروید. شلوارهای گشاد، مام استایل، مام فیت، شلوار زاپ دار و راسته انتخاب‌های خوبی برای ست کردن با کفش کالج مردانه است. مطلب از شروع شلوار زاپ دار در مد تا نحوه ست کردن آن را پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنید.

  مانتوهای ترندی و جذاب لینن یا لنین راه راه 1402

اگر دوست دارید یک ست جسورانه عالی داشته باشید، پیراهن راه راه، جلیقه مردانه و کفش کالج را با شلوار جین گشادی که پاچه آن را تا زده اید، ست کنید. استفاده از کمربند، ساعت و دستبند نیز باعث ارتقا استایل‌تان می‌شود.

یک استایل زمستانی شیک را با استفاده از آیتم‌هایی مانند تیشرت، ژاکت لی آبی کلاسیک، شلوار جین راسته آبی روشن و کفش لوفر قهوه‌ای تجربه کنید.

کفش کالج مردانه با شلوار پارچه ‌ای

شلوار پارچه‌ای یک آیتم رسمی است که داشتن حداقل یکی از آنها برای کمد لباس هر مردی واجب است. شلوار پارچه‌ای با کت، پیراهن، ژاکت، پلیور و حتی تیشرت ست می‌شود. شلوار با طیف خاکی مانند کرم، قهوه‌ای، بژ، استخوانی، نخودی و دارچینی را با پیراهن‌های سفید، آبی روشن، کرم، صورتی ملایم و خردلی بپوشید. برای انتخاب رنگ کفش لوفر مردانه، به سراغ قهوه‌ای سوخته، عسلی، شتری و مشکی بروید.

کفش کالج مردانه با شلوار مخمل

شلوار مخمل از ترندهای سال ۲۰۲۲ است که طرفداران خاص خودش را دارد. جنس مخمل برای فصول سرد و هوای خنک مانند پاییز و زمستان انتخاب‌های بهتری هستند. شلوار مخمل زرشکی را با لوفر منگوله دار زرشکی به همراه ژاکت مشکی بپوشید. این ست برای استفاده روزمره، قدم زدن و دیدار دوستان مناسب است.

  اصول شیک پوشی برای خانم های قد کوتاه

کفش کالج مردانه با کت شلوار

کت و شلوارها در انواع اسپرت، نیمه رسمی و رسمی طراحی و تولید می‌شوند که می‌بایست متناسب با آن به سراغ انتخاب دیگر آیتم‌ها مانند شلوار، کفش و پیراهن بروید. اگر تشخیص این موضوع برای‌تان مشکل است، به مقاله راهنمای کامل آشنایی با انواع کت مردانه شیک و لاکچری مراجعه کنید.

کت شلوارهای رسمی بهتر است با کفش‌های رسمی، چرمی به رنگ‌های تیره ست شوند. کفش آکسفورد با کت و شلوار و پیراهن رسمی، کراوات و پوشت کامل می‌شود.

کت شلوارهای نیمه رسمی با کفش‌های نیمه رسمی مانند لوفر، دربی، بلاچر و بروگ‌ها جذاب خواهند بود.

برای اینکه استایل‌تان رسمیت بیشتری داشته باشد، کفش کالج را در رنگ‌های پخته یا تیره و جنس چرم انتخاب کنید.

ست کفش کالج مردانه به رنگ مشکی، کت و شلوار سرمه‌ای، پیراهن راه راه آبی سفید را برای یک قرار نیم روزی و یا کاری پیشنهاد می‌کنم حتماً امتحان کنید.

کفش کالج مردانه با کت تک

اگر دوست دارید، کت تک را به جای کت و شلوار امتحان کنید. به سراغ کت‌های اسپرت تا نیمه رسمی بروید. کت‌های تک و یا دو دکمه انتخاب خوبی برای ست کردن با کفش لوفر مردانه هستند. توجه داشته باشید که کت باید به طور کامل بر تن شما بخوابد و هیچ گونه تنگی و یا گشادی وجود نداشته باشد. دکمه‌های کت را هنگام نشستن باز و هنگام ایستادن ببندید. همچنین در کت‌های دو دکمه، باید تنها دکمه ابتدایی بسته شود.

  برای مراسم خاکسپاری چه لباسی بپوشیم ؟

کت سرمه‌ای، شلوار کتان کرم، کفش لوفر قهوه‌ای را به همراه پیراهن اسمارت بپوشید. استفاده از یک کراوات، پوشت و حتی گل سینه را برای جذابیت بیشتر پیشنهاد می‌کنم.

نویسنده : مائده کاظمی

با کفش کالج چه شلواری بپوشیم؟

با کفش کالج انواع جین مانند جین راسته، مام استایل، مام فیت و گشاد را می‌توانید ست کنید. همچنین استفاده از شلوارهای کتان نیز استایل شما را جذاب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *