استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

راهنمای کامل ست کژوال و اسمارت با شلوار جین آبی روشن

جین‌ها آیتم‌های تایم لس و همیشگی هستند که هر رنگ آن‌ جذاب بوده و ست‌های متفاوتی را برای ما به همراه دارند. اگر شلوار جین آبی روشن در کمد لباس خود دارید و نمی‌دانید آن را با چه لباسی ست کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شلوار جین آبی روشن مناسب چه فصلی است؟

به طور کلی رنگ‌های روشن بیشتر در پالت رنگی بهار و تابستان قرار می‌گیرند، در نتیجه رنگ‌های روشن شلوار جین نیز برای دو فصل بهار و تابستان انتخاب مناسب‌تری است. اما نمی‌توان از ست شلوار جین آبی روشن و کاپشن مشکی در فصل پاییز و زمستان گذشت.

چه رنگ پیراهنی با جین ابی ست می‌شود؟

انتخاب رنگ پیراهن با جین روشن، محدودتر از جین‌های تیره هستند. اما با همان رنگ‌ها نیز می‌توان بهترین استایل مردانه را داشت. پیراهن سفید یک آیتم کلاسیک است و یکی از گزینه‌های خوب برای استایل اسمارت کژوال مردانه با این شلوار است. اما می توانید خاکستری، زیتونی و سایه های پاستلی را نیز انتخاب کنید. همچنین، آبی روشن با رنگ‌های روشن مثل لیمویی، کرم، عسلی، صورتی و حتی قرمز به خوبی ست می‌شوند.

با شلوار جین آبی روشن چه کفشی بپوشیم؟

کفش‌ها را با توجه به موقعیتی می‌خواهید حضور پیدا کنید، انتخاب کنید؛ چراکه انواع کفش لوفر، بوت‌ها، چکمه و کتونی با شلوار جین آبی روشن ست می‌شود. رنگ کفش را مانند جین، روشن نگه دارید: به جای مشکی، به رنگ های سفید یا پاستلی فکر کنید. اگر می خواهید کمی نیمه رسمی و اسمارت باشید، از کفش لوفر، تخت و آکسفورد استفاده کنید. اگر دوست دارید از کفش مشکی کنار شلوار جین روشن استفاده کنید، حتماً با احتیاط و رعایت هارمونی، مشکی را کنار دیگر اجزای لباس قرار دهید.

ست شلوار جین آبی روشن با اسنیکرز

یک تیشرت ساده، گرافیکی و حتی راه راه کنار جین روشن و اسنیکرز طرحدار استایل تابستانی  جذابی را به شما خواهد داد. همچنین کفش آلستار رنگی یا مشکی و سفید با شلوار جین روشن به زیبایی می‌درخشد

  چطور ست کاپلی بزنیم

ست کت و شلوار آبی روشن

جین‌ها می‌توانند به خوبی کنار کت‌ها قرار بگیرند و استایل‌تان را بهتر کنند. کت تک، شلوار جین روشن و تیشرت سفید یا پاستلی با یک بوت مناسب روزهای نسبتاً خنک پاییز، انتخابی عالی است.

ست پلوشرت و شلوار جین آبی روشن

اگر علاقه‌ای به پوشیدن تیشرت ندارید، پلوشرت‌ها را جایگزین تیشرت کنید. پلوشرت با طراحی در یقه و سه دکمه جلو لباس، استایل شما را از کژوال و روزمره یک پله بالاتر می‌برد. انتخاب پلوشرت‌های رنگی کنار شلوار جین آبی استایلی مینیمال و در عین حال شیک برایتان خواهد داشت.

ست کردن ژاکت و شلوار جین

یک ژاکت چرم قهوه ای یا مشکی با شلوار جین آبی بپوشید تا ظاهری مردانه داشته باشید. ژاکت‌های چرمی با شلوار جین آبی و یک تی شرت ساده رنگ روشن، خیلی خوب به نظر می رسند. چکمه‌ها نیز کنار ژاکت چرم هارمونی خیلی خوبی دارد. همچنین استایل روزمره و منحصر به فرد پاییزی ست شلوار جین زاپ دار و ژاکت آبی به همراه تیشرت است.

  آیا جذاب ترین ترندهای کیف 2021 را می شناسید ؟

ست بافت و جین آبی روشن

بافت‌ها ترند امسال هستند و برای هر مردی جذاب خواهد بود. ترکیب بافت، جین آبی و کتونی برای روزهای پاییزی ۲۰۲۳ مناسب است. پیشنهاد می‌کنم خرید یک بافت به رنگ‌های خنثی مانند استخوانی، نخودی، طوسی، سفید و بژ را در اولویت قرار دهید.

تیپ کلاسیک مردانه با شلوار جین روشن

هر مردی با هر سلیقه و استایلی باید آیتم‌های ست کلاسیک را در کمد لباس‌اش داشته باشد. اور کت، بارانی از آیتم‌های کلاسیک مردانه هستند. از آنها برای ست کردن استفاده کنید. رنگ‌هایی که برای ست اورکت با شلوار ابی روشن مناسب هستند، عبارتند از: شتری، کرم، آجری و کاراملی

ست پیراهن و شلوار جین آبی روشن

می‌خواهید به یک قرار کاری نیم روزی بروید و یا با دوست و پارتنر خود قرار دارید؟ پیراهن و شلوار جین راسته روشن پیشنهاد ما به شماست. پیراهن راه راه کلاسیک، پیراهن مردانه لی و پیراهن چهارخانه گزینه‌های خوبی با شلوار جین هستند، همچنین از اکسسوری‌ها غافل نشوید. استفاده از ساعت، دستنبد و انگشتر ساده امتیاز خوبی به استایل شما خواهد داد.

ست شلوار جین آبی و رنگ طوسی

طوسی و آبی روشن دو رنگی است که کنار هم بسیار زیبا و شگفت انگیز خواهند بود. پیراهن، کفش، تیشرت و اور کت‌ها را از رنگ طوسی روشن بردارید و استایل‌های اسمارت فوق العاده‌ای را داشته باشید.

  ست های معرکه ای که با کت سفید مردانه باید امتحان کنید!

ست مونوکروم

مونوکروم همیشه جذاب و ماندگار است، اگر با پیراهن جین ست شود، جذابیت آن چند برابر می‌شود. ست پیراهن جین و شلوار مردانه در طیف رنگی مشابه را حتماً امتحان کنید.

ست کردن با  پیراهن سفید

پیراهن سفید یک انتخاب کلاسیک برای مردانی است که می خواهند جذاب به نظر برسند. این ترکیب با شلوار جین آبی روشن به خوبی کار می کند زیرا پیراهن سفید یکنواختی رنگ تیره را از بین می برد و لباس شما را جذاب تر می کند.

شلوار جین آبی روشن و رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های پاستلی

اگر می‌خواهید ظاهری غیررسمی‌تر داشته باشید، سعی کنید از سایه‌های پاستلی در لباس خود استفاده کنید. استفاده از این ترکیب شما را دلنشین، آرام، متین و ملایم نشان می‌دهد.

 پیراهن قرمز

قرمز رنگی بی‌نظیر کنار آبی روشن است. اگر اهل هیجان، شور و نشاط هستید، قرمز را هرگز فراموش نکنید. پیراهن راه راه قرمز و آبی یا مینیمال قرمز کنار جین آبی روشن ترکیبی عالی برای مردان برون گرا و خوش انرژی خواهد بود.

ست کردن با پیراهن سبز زیتونی

سبز زیتونی رنگی خاص و آرام است که با شلوار جین روشن به خوبی مچ می‌شود. این رنگ پوست‌های روشن و رنگ پریده را شاداب‌تر نشان می‌دهد. این ست را برای قرارهای رسمی‌تر انتخاب کنید. فراموش نکنید که شلوار های زاپ دار و گشاد مناسب موقعیت‌های رسمی نمی‌باشند.

  رازهای شیک پوشی و ست کردن با مانتو زرد

انتخاب پیراهن مناسب رنگ پوست:

برای انتخاب رنگ پیراهن که به نظر شما عالی می شود، باید تئوری رنگ را درک کنید. اگر رنگ مو، چشم و پوست را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که همه رنگ ها برای همه ایده آل نیستند. با این حال، استثنائات خاصی وجود دارد. باید توجه داشته باشید که تضاد در رنگ ها بسیار مهم است. اولین قانون این است که رنگ پارچه و پوست شما هرگز نباید مطابقت داشته باشد.

اگر پوست شما رنگ پریده یا روشن است، از رنگ های زرد، سفید، پاستلی و غیره استفاده نکنید. در عوض به سراغ رنگ های تیره مانند بنفش، قرمز تیره یا قهوه ای بروید. اگر رنگ پوست تیره تری دارید، برعکس آن را انتخاب کنید. استفاده از رنگ های تیره با شدت بالا باعث می شود شما تیره‌تر به نظر برسید.

نویسنده : مائده کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *