استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهکارهای ضروری برای خرید مانتو تابستانی که شما را از شرّ گرمای هوا نجات می­دهد!

Estimated reading time: ۹ دقیقه

خرید مانتو تابستانی

با رسیدن تابستان ، خورشید قدرت­تر از همیشه در آسمان می­درخشد.  گرمای روزهای آفتابی تبدیل به  فرصتی برای لذت بردن  از طبیعت می­شود. اما گاهی همین گرما آن قدر باعث کلافگی ما می­شود تا به کولرهای داخل خانه پناه می­بریم. اما استایل درست و تابستانی تاثیر خیلی زیادی در راحتی ما خواهد داشت. از آن جا که مانتو یکی از اصلی­ترین آیتم­های پوشش خانم­های ایرانی است، خرید مانتو تابستانی و راهنمای انتخاب صحیح آن ضروری است.

شاید بپرسید  چه لباسی­ باعث می­شود که احساس خنکی بیشتری داشته باشیم؟ برای خرید مانتو تابستانی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ مانتوهای تابستانی در جنس ورنگ­های متنوع در بازر موجود هستند ولی آیا همه­ی آن کیفیت مناسبی  دارند؟ هوا را عبور می­دهند تا حس خیسی به ما ندهند؟ در این مقاله قصد داریم آنچه که نیاز است برای خرید مانتو خنک و  به آن توجه کنید را بگوییم.

پس برای پاسخ  به این سوالات در ادامه همراه ما باشید. مانتوهای کتی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. آن­ها پوششی مناسب برای محل کار و موقعیت­های رسمی محسوب می­شوند. پارچه­ های کرپ با ضخامت کم و لخت برای طرح­ها ایده آل هستند .

جنس مانتو تابستانی

بهترین انتخاب برای جنس مانتو  خنک و تابستانی الیاف طبیعی است. پنبه با خاصیت جذب آب بالا سبب می­شود که احساس بسیار خوبی داشته باشید. آن­ها معمولا با پلی استر و الیاف مصنوعی دیگر ترکیب می­شوند تا چروک پذیری و مقاومت آن­ها افزایش یابد. پارچه­های تابستانی با عنوان­های متفاوتی از جمله شانتون، لیننن، کتان، بابوس .. در بازار موجود است.

هر کدام از آن­ها ظاهری متفاوت دارند اما در برخی ویژگی­ها مشترک اند. خنکی، راحتی و جذب رطوبت بالا از جمله­ی آن­هاست. برای خرید این استایل تابستانی شاد و زیبا روی عکس کلیک کنید . مطمئن باشید سبکی و راحتی این ست، لذت از روزهای تابستانی را بیشتر می­کند.

  مدل لباس پرنسسی که هر دختری باید یکبار امتحان کند!

ابریشم و تور از جمله جنس­هایی است که مانتو مجلسی در فصل تابستان با آن بسیار زیبا می­شود. اگر به یک مهمانی یا دورهمی­های رسمی دعوت شدید، خرید مانتو تابستانی از جنس ابریشم بسیار سطح بالا و شیک محسوب می­شود.

رنگ مانتو تابستانی

پوشیدن رنگ­های روشن در تابستان باعث بازتاب نور می­شود و گرمای کمتری جذب می­کند. هم چنین احساس شادی و سرزندگی بیشتری با آن خواهید داشت. تابستان بهترین زمان برای جنب و جوش و حرکت است و لباس ­های رنگی به طور ناخودآگاه این ویژگی را در ما چند برابر می­کنند. اگر تاکنون پوشیدن لباس­هایی با رنگ شارپ را امتحان نکردید از رنگ­های مات شروع کنید؛ خردلی بجای زرد، کالباسی بجای صورتی و کرمی بجای نارنجی.  مطمئن باشیدکم کم ترس شما خواهد ریخت.

بسیاری از ما رنگ تیره را برای لاغرتر نشان دادن خود انتخاب می­کنیم. شاید رنگ­های تیره اندام ما را لاغرتر نشان دهد اما شادابی و سرحال را از چهره­ی ما می­دزد . برای شروع خاکستری­های روشن و طوسی بپوشید و کم کم به آن رنگ اضافه کنید. این گونه حتی اگر روزی غمگین هم باشید با دیدن استایل خود غم و غصه کم رنگ تر و بعد از مدتی ناپدید می­شود. کافی است یک بار امتحان کنید!

برش و پترن­های شاد در کنار رنگ مشکی جلوه­ای دوچندان پیدا خواهند کرد. اگر با توجه به موقعیت خود قصد دارید تیره بپوشید، استفاده از اکسسوری های براق و روشن را فراموش نکنید!

رنگ متناسب با پوست

همان گونه که می­دانید طیف رنگی پوست ما با یکدیگر متفاوت است. برای خرید مانتو تابستانی، یا حتی روسری و شال بهترست آن­ها را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنیم. پوست­ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم ­می­شوند. افرادی با پوست خنثی هیچ محدودیتی در رنگ ندارند و این یک مزیت بران آن­ها محسوب می­شود!

  استایل پرپی را بشناسید.

پوست سرد: اگر رگ دست شما مایل به آبی است، پوستی سرد دارید. بهترین رنگ­های تابستانی برای شما آبی یخی، بنفش روشن، صورتی، قرمز روشن و زرد بسیار کمرنگ است. به یاد داشته باشید رنگ­ها در ترکیب با سفید مناسب با پوست­های سرد می­شوند؛ حتی اگر به خودی خود گرم باشند! به طور مثال قرمز اگر بسمت زرشکی برود با پوست­های گرم همخوانی بیشتری پیدا خواهد کرد.

همچنین اگر به سمت گوجه­ای و حتی صورتی برود برای  پوست­های سرد مناسب می­شود.

پوست گرم: اگر رگ دست شما متمایل به سبز است، پوستی گرم دارید. پوست گرم به معنی تیره یا سبزه بودن نیست. ممکن است پوست شما روشن و سفید باشد اما رنگدانه­های آن متمایل به زرد یا قهوه­ای باشند. در این صورت بهترین رنگ برای شما قرمز، هلویی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد است. در کل رنگ­های گرم مثل قرمز، نارنجی یا زرد و رنگ­خای ترکیبی با آن­ها به شما می­آیند.

مدل مانتو خنک تابستانی

در هنگام خرید مانتو تابستانی متوجه خواهید شد که طرح­ها و رنگ­های بسیار متنوع و چشم­نوازی در بازار وجود دارد. در نگاه اول انتخاب بهترین مدل که متناسب با سلیقه، اندام و سن ما باشد کمی گیج کننده به نظر می­رسد. اما نگران نباشید،  یک راه حل ساده و آسان وجود دارد! شما با فیلتر کردن سه مورد ذکر شده می­توانید با سرعت بیشتری مدل مانتو خنک تابستانی مناسب خود را خریداری کنید.

خرید مانتو تابستانی متناسب با اندام

در قدم اول اندام خود را باید بشناسید. به ظور مثال اگر اندام توپری دارید سراغ مانتو با خطوط عمودی زیاد و نقش­های بزرگ نروید. با این کار بسیاری از گزینه­ها خط می­خورند و شما راحت­تر تصمیم خواهید گرفت.

  استایل های زمستانی با رنگ طوسی

مدل مناسب افراد لاغر: ممکن است تصور کنید گشادی مانتو­های تابستانی باعث چاق دیده شدن اندام می­شود. این موضوع هم درست است هم اشتباه! اگر اندام نسبتا لاغری دارید، مانتو تابستانه با گشادی  و چین مناسب شماست. این مدل ها با برش­های افقی به شما خیلی ­می­آید. اما توجه کنید که گشادی بیش از اندازه باعث می­شود که در زیر لایه­های پارچه گم شوید و جلوه­ی زیبایی نخواهد داشت.

مدل مناسب برای افراد با چاقی شکمی: اگر فقط چاقی شکمی دارید برای خرید مانتو تابستانی سراغ مدل­های فون بروید. این مدل مانتوها آزادی مناسبی در پایین تنه دارند و عیوب اندام شما را می­پوشانند. هم­ چنین آن قدر پرچین نیستند که حجم بدن شما را بزرگ­تر نشان دهند. بنابراین مانتوهای گشاد هم چاقی را می­پوشاند و هم لاغری اندام را !

مانتو تابستانی مناسب افراد درشت و توپر:

اگر اندام توپر و تقریبا چاقی دارید، ست شلوار و تونیک­های تابستانی را حتما امتحان کنید. سعی کنید از استایل مونوکروم یا تک رنگ استفاده کنید زیرا اندام شما را کشیده­تر نشان می­دهد. برش ­ها عمودی و لبه­های تیز لباس نیز به متناسب نشان ظاهر شما کمک می­کنند.

خرید مانتو تابستانی با توجه به سن و سلیقه

برای خرید مانتو تابستانی با توجه به سن و سلیقه نیز حائز اهمیت است. مانتو خنک تابستانی پرچین با گلدوزی­های شاد، خرجکارهای شلوغ برای دختران جوان فوق العاده جذاب می­شوند. اگر می­خواهید به محل کار یا دانشگاه بروید یا سن بالاتری دارید، طرح­های ساده و رسمی مناسب­‌تر هستند.

اگرچه گشادی مانتوهای تابستانی باعث احساس خنکی و راحتی بیشتری می­شود اما در هر موقعیتی کاربرد ندارند. اگر قصد دارید پس از خرید مانتو تابستانی آن را در محل کار بپوشید، انتخاب مدلی راسته با آزادی متعادل بهترین انتخاب است. این مدل مانتو علاوه برآن که بسیار پرکاربرد بوده، به هر اندامی نیز می­آید. بنابراین پیشنهاد ما داشتن چند مدل مانتو تابستانی ساده در کمد لباس­تان است.

شما با هر  اندام و ظاهری می­توانید لباس مورد علاقه­ ی خود را بپپوشید زیرا اعتماد به نفس شماست که باعث شما را جذاب­تر می­کند. اگرچه کاربرد خطوط بصری و تطبیق آن با اندام این زیبایی را دوچندان می­کند.

  بررسی جواهرات و بدلیجات جنیفر لوپز

انتخاب شلوار در تابستان

اگرچه شلوارهای جین برای بسیاری از موقعیت­ها کاربرد دارد اما در تابستان احساس گرمای زیادی به ما ­می­دهد. برای انتخاب شلواردر تابستان مدل­های راسته و دامن شلواری­های طرح جین جایگزین بهتری به جای جین­های تنگ و ضخیم محسوب می­شوند.  فصل­های گرم بهترین زمان برای پوشیدن دامن نیز هست . شما با استفاده از مدل­های رنگی و متوع آن­ها، شیک ودلربا به نظرخواهید رسید!

انتخاب اکسسوری

بعد از خرید مانتو تابستانی،  انتخاب ، روسری یا شال و اکسسوری اهمیت پیدا می­کند. زیرا یک مانتو به تنهایی نمی­تواند یک استایل جذاب تابستانی بسازد!  کیف ، کفش و سایر را با دقت بیشتری انتخاب کنید. کیف­های پارچه­ای، سندل های بنددار با یک استایل تابستانی کاملا هماهنگ هستند. اگر می­خواهید از کفش­های اسپرت استفاده کنید مدل­هایی انتخاب کنید که هوار به خوبی عبور می­دهند و باعث ایجاد بوی بد هم پا و هم کفش­ نشوند.

استفاده از گوشواره و دستبندهای دست­ساز یک استایل چشمگیر برای شما خواهند ساخت. زیورآلات سبک و رنگی بهتر از مدل­های سنگین هستند. با انتخاب اکسسوری­های تابستانی مو مثل گیره­ی سر یا کش­مو رنگی، استایل منحصر بفرد شما را تکمیل می­کند.برای دیدن طرح­های زیبا که استایلی زیبا و راحت به شما می­بخشند.همچنین برای خرید مانتو زمستانی می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

 امیدوارم خواندن این مطلب راهنمای خوبی برای خرید مانتو تابستانی باشد. همچنین بتوانید برای خرید و انتخاب یک ست تابستانی زیبا راحت­تر تصمیم بگیرید . لباس پوست دوم ماست و نه تنها آراستگی و زیبایی بلکه راحتی آن نیز مهم است. هر آن چیزی که باعث شود شما اعتماد به نفس داشته باشید و به خود واقعی­تان نزدیک­تر شوید، ایده آل خواهد بود! پس به درون خود بیشتر از مد و ترندها توجه کنید زیرا ترندها می­روند و استایل باقی خواهد ماند.

نویسنده : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *