استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

راهکارهای فوق العاده برای ست شلوار بگی مردانه

ست شلوار بگی مردانه | با فراگیری کرونا در سراسر جهان، لباس‌های فیت تن، شلوارهای تنگ، فاق کوتاه و تیشرت‌های جذب جای خود را به لباس‌های راحت، آزاد و گشاد دادند.

شلوارهای بگی مردانه نیز که دهه ۹۰ میلادی حضور پر رنگی داشتند، از سال گذشته پر قدرت‌تر بازگشتند. حال اینکه این شلوارها مناسب چه اندامی است و چگونه می‌توان آنها ست کرد، در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

شلوار جین بگی برای چه کسانی مناسب است؟

شلوار بگی مردانه به پاها اجازه می‌دهد تا بیشتر نفس بکشند. این نوع شلوار برای کسانی که به دنبال راحتی و آزادی در استایل‌شان هستند، گزینه خوبی است. شلوار بگی افراد لاغر را توپر نشان می‌دهد و همچنین به آقایانی که بلند قامت هستند، پیشنهاد می‌شود، اما شلوارهایی که گشادی کمتری دارند و اصطلاحاً نیم بگ شناخته می‌شوند، برای افرادی که کوتاه قامت هستند، مناسب است.

نحوه ست کردن شلوار بگی مردانه

هماهنگی آیتم‌های یک استایل خصوصاً زمانی که شلوار بگی پوشیده‌اید، بسیار اهمیت دارد. چراکه یک انتخاب اشتباه می‌تواند استایل را خفه و نابود کند. در نتیجه تناسب شلوار بگی لی مردانه و لباس‌های دیگر را باید آموخت.

  1. لباسی که برای بالاتنه انتخاب می‌کنید، معمولاً باید گشاد یا بزرگ باشد تا شلوار جین گشاد را متعادل کند. به جای تی شرت‌های جذب، هودی یا ژاکت‌های جین را امتحان کنید.
  2. بهترین کفش برای پوشیدن با شلوار جین گشاد، مدل های درشت مانند چکمه، کفش ورزشی یا اسنیکرزها هستند.
  3. شلوار بگی باید اندازه شما باشد، اگر خیلی بلند است، آن را کوتاه کنید.
  4. شلوار زاپ دار بگی برای آقایان جوانی که به استایل‌های کژوال و خیابانی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.
  استایل فوتوریسم - Futurisme

چگونه خرید آنلاین شلوار بگی داشته باشیم؟

حتماً سایت‌های معتبر را برای خرید آنلاین شلوار بگی انتخاب کنید؛ پس از آن به جدول سایز مراجعه کنید و گشادی شلوار را چک کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. برندهایی که شیک و پیک به شما پیشنهاد می‌کند، همه معتبر و قابل اعتماد است و می‌توانید از آنها خرید مطمئنی داشته باشید.

شلوار بگی را در چه مکان‌هایی می‌توان پوشید؟

شلوارهای جین عموماً برای موقعیت‌های روزمره و کژوال انتخاب بهتری است، همچنین برای ست کردن با پیراهن‌های اسپرت نیز مناسب است تا کمی استایل را ارتقا بدهد و مناسب موقعیت‌های بالاتر شود. اما این نوع شلوار هم به دلیل جین بودن و هم گشادی که دارد، اصلاٌ مناسب مجالس عروسی، مراسم‌های رسمی و محل کار نیست. ولی اگر محل کارتان کد پوششی خاصی ندارد و کژوال است، از شلوار بگی مردانه نیز می‌توانید استفاده کنید.

ست شلوار بگی مردانه و بافتنی

برای فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان، ژاکت‌های بافت، انواع جلیقه مردانه‌، پافرها انتخاب‌های خوبی برای ست شدن با شلوار بگی لی هستند. همچنین بافتنی‌ها ترند جدید ۲۰۲۲ هستند و با استفاده از آنها، استایل شما به روز تر خواهد بود. بافت‌های جلو دکمه دار را با انواع پیراهن مردانه مانند پیراهن جین و پیراهن چهارخانه می‌توانید ست کنید.

ست شلوار بگی مردانه و هودی

هودی‌ها چند سالی است که مهمان کمد لباس خانم و آقایان شده اند. این آیتم محبوب قابلیت ست شدن با هر لباس دیگری را دارد و جالب اینجاست که جنسیت ندارد، یعنی هم برای آقا و هم برای خانم‌ها مناسب است. برای روزهای سرد پاییزی ست شلوار بگی و هودی را حتماً امتحان کنید. این ترکیب ظاهر شما را پانک، آزاد و رها نشان می‌دهد. شلوار جین آبی روشن را با هودی سفید و کتونی سفید بپوشید. همچنین هودی‌های رنگی را با شلوار جین طوسی نیز می‌توانید امتحان کنید و معجزه آن را ببینید.

  کجا کژوال بپوشیم؟

ست شلوار بگی مردانه و ژاکت جین

جنس جین همیشه ماندگار و پرطرفدار است. اگر در استایل‌تان بتوانید دو جین را به خوبی کنار هم استفاده کنید، موفق عمل کرده اید. کافی است جین آبی روشن را با کت جین آبی آسمانی و تیشرت سفید ست کنید، این همان ترکیبی است که جذابیت هر مردی را چند برابر می‌کند.

ست شلوار بگی مردانه و کت چرم

کت‌های چرم به عنوان یک لباس لوکس و گران قیمت شناخته می‌شوند. آنها به خوبی با شلوار بگی ست شده و استایلی بی پروا و جسور را برایتان می‌سازد. از یک کت چرم مشکی در کنار شلوار بگی ذغالی و بوت چرم مشکی استفاده کنید. 

ست شلوار بگی و پالتو

پالتوهای مردانه همیشه پرکاربرد بوده و با شلوار بگی ست خوبی را ایجاد می‎‌کند. ترکیب پالتو، بافت یا پلیور مردانه با شلوار بگی مشکی ست مناسبی را برای زمستان فراهم می‌کند.

  اصول مهم برای عطر زدن و خرید عطر زنانه که شما را جذاب تر می کند!

شلوار بگی را با چه کفشی بپوشیم؟

در یک استایل هماهنگی بین کفش و شلوار موضوع بسیار پر اهمیتی است که شخصی که به دنبال شیک پپوشی است، باید آن را رعایت کند. کتونی و اسنیکرزها با شلوار بگی به خوبی ست می‌شوند و برای استفاده روزمره در روزهای گرم تابستانی مناسب هستند. چکمه و بوت‌های مردانه نیز آیتم‌های مناسبی برای ست شدن با شلوار بگی مردانه هستند، آنها را می‌توان برای روزهای سرد پاییز و زمستان امتحان کرد. برای دیدن مدل های بیشتر و خرید شلوار مردانه از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

ست شلوار بگی مردانه و تیشرت

همان طور که در مطلب ست تیشرت و شلوار جین به طور مفصل از توانایی ست شدن تیشرت‌ها گفتیم، در اینجا نیز باید بگوییم که تیشرت‌های ساده یقه گرد یا طرحدار با شلوار بگی به خوبی ست می‌شوند، چراکه این ترکیب برای تابستان و روزهای شلوغ و طولانی شما بسیار پرکاربرد است. اما باید حواستان باشد که تیشرت شما جذب و فیت تن نباشد، چون تعادل بین بالاتنه و پایین تنه اندام‌تان از بین خواهد رفت و استایل‌تان را شلخته نشان می‌دهد. در نتیجه تیشرت‌های بزرگ انتخاب‌ مناسب‌تری است. همچنین اگر طرفدار شلوارهای زاپ دار و پاره هستید، آنها را با تشرت‌های گرافیکی و لوگودار تست کنید.

  خرید کیف سفید مد روز

ست شلوار بگی و بلیزر مردانه

ست بلیزر و شلوارهای گشاد برای مردانی که به استایل‌های خیابانی، پانک و راک علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. فراوش نکنید که بلیزر باید بر روی تن آزاد باشد و یا یک سایز بزرگ‌تر باشد. برای ست کردن لباس زیر بلیزر، از پیراهن‌های اسپرت مانند پیراهن جین استفاده کنید. در نظر داشته باشید که با باز گذاشتن دکمه اول پیراهن، استایل‌تان را روزمره و خیابانی می‌کنید. همچنین تیشرت‌های یقه گرد با بلیزرها به خوبی ست می‌شوند.

نویسنده : مائده کاظمی

آیا می‌توان شلوار بگی را در موقعیت‌های بیزینسی و رسمی بپوشیم؟

شلوار بگی به دلیل داشتن گشادی زیاد اصلاً مناسب موقعیت‌های رسمی و کاری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *