استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

جذاب ترین ست ها با کفش عسلی که باید حتماً امتحان کنید!

ست کفش عسلی مردانه  | کفش‌ها در یک استایل جزو مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در شیک پوشی و خوش استایلی هستند.

انتخاب یک کفش نامناسب می‌تواند استایل شما را نابود کند و جایگاه آن را تغییر دهد. از بین رنگ‌های پرطرفدار مانند مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای، در این مطلب به نحوه ست کردن کفش عسلی مردانه خواهیم پرداخت.

کفش عسلی با کت و شلوار

 کفش عسلی مردانه با بسیاری از رنگ کت شلوار ست می‌شود. کت و شلوار مشکی، سرمه‌ای، کرم و طوسی که جزو پرطرفدار ترین‌ها هستند، با کفش عسلی استایل‌های جذابی را به ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب یک کفش چرم رسمی به رنگ عسلی با کت شلوار کرم، پیراهن صورتی، کراوات و پوشت سرمه‌ای برای رویداد نیمه رسمی و قرارهایتان حاضر شوید.

با کت و شلوار آبی کلاسیک، پیراهن سفید، کراوات راه راه قرمز سفید و کفش رسمی عسلی بپوشید. این ست مناسب موقعیت‌هایی مانند جشن‌ها، دورهمی و مهمانی‌ها خواهد بود.

کفش عسلی با شلوار جین

شلوار جین مردانه در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود. شما با داشتن یک شلوار جین راسته کلاسیک می‌توانید استایل‌های متفاوتی را ایجاد کنید. یک شلوار جین راسته رنگ تیره را با پیراهن لی مردانه، کفش عسلی ست کنید و یک استایل کژوال و در عین حال شیک را داشته باشید.

  جذاب ترین استایل پریناز ایزدیار چه رازهایی داشت؟

ست کفش عسلی مردانه، شلوار جین مام استایل، تیشرت ساده یقه گرد به همراه پیراهن چهارخانه عالی به نظر می‌رسد.

شلوار جین آبی روشن نیز با کفش عسلی ترکیب خوبی را به همراه دارد. شما می‌توانید از شلوار جذب اسکینی و کفش راحتی عسلی، تیشرت استفاده کنید و ست تابستانی و شیکی را داشته باشید.

کفش عسلی با شلوار طوسی

یک استایل شیک مردانه با پوشیدن شلوار طوسی کامل می‌شود. رنگ طوسی با انواع طیف روشن و یا تیره مناسب تمامی گروه‌های سنی است و به دلیل خنثی بودن‌اش قابلیت ست شدن با رنگ‌های بسیاری را دارد.

ست کفش عسلی مردانه، پیراهن آبی روشن، شلوار طوسی با یک کت آبی تیره عالی به نظر می‌رسد. برای تکمیل این استایل از پوشت زرد یا خردلی استفاده کنید.

کفش عسلی با شلوار سرمه‌ای

سرمه‌ای رنگی قدرتمند، نفوذ پذیر و قوی شناخته می‌شود. این رنگ در دنیای استایلینگ به عنوان رنگی خنثی است که قابلیت ست شدن با رنگ‌های زیادی را دارد و به همین دلیل محبوبیت بسیاری بین مردان جوان دارد.

ست کفش عسلی مردانه، شلوار سرمه‌ای، پالتو شتری و پلیور یقه اسکی را برای یک روز سرد زمستانی به شما پیشنهاد می‌کنم. برای جذاب‌تر شدن این ست می‌توانید از اکسسوری‌ها استفاده کنید. کمربند عسلی، شالگردن قهوه‌ای، کرم و یا سبز انتخابی عالی با این ترکیب خواهد بود.

  پیشنهادهای استثنائی برای خرید مانتو امسال ! راهنمای خرید مانتو 1401 – 2022

کفش عسلی با شلوار کرم

کفش عسلی و شلوار کرم هر دو دارای ته رنگ زرد در خود هستند و همین موضوع باعث شده است که این ترکیب کنار هم عالی باشند. کرم رنگی روشن و خاص است و استفاده از این رنگ در لباس، استایل‌تان را لوکس و فاخر می‌کند. شلوار کرم، بوت عسلی مردانه، اورکت سبز، جلیقه طوسی و پیراهن سفید را با هم ست کنید و برای یک قرار نیم روزی خود را آماده کنید.

پیشنهاد نویسنده : رازهایی که با ست شلوار کرم مردانه جذابیت شما را چند برابر می کند!

کفش عسلی با شلوار مشکی

شلوار مشکی یک آیتم همه کاره است که در کمد لباس هر آقایی حضور پررنگی دارد. چه یک کت و شلوار مشکی بپوشید، چه شلوار مشکی و پیراهن و یا تی‌شرت، با کفش عسلی مردانه به خوبی ست می‌شود.

کت شلوار مشکی، پیراهن سفید، کفش آکسفورد عسلی با کراوات و پوشت زرشکی عالی خواهند بود. این یک ترکیب رسمی است که برای مراسم‌ها و جلسات کاری مورد استفاده است.اگر قصد پوشیدن کت را ندارید، از ست کفش عسلی مردانه، شلوار مشکی، پیراهن راه راه سفید آبی استفاده کنید. برای بهتر شدن استایل‌تان پیشنهاد می‌کنم کمربندعسلی یا قهوه‌ای بپوشید. همچنین استفاده از یک ساعت مچی را فراموش نکنید.

  چگونه با خرید مانتو مجلسی زنانه مناسب استایل جذاب داشته باشیم؟

ست خاص بعدی که بین آقایان محبوب است، استفاده از پیراهن مشکی، شلوار مشکی و کفش و کمربند عسلی است. با این ست برای مراسم‌های عزاداری مانند محرم و یا خاکسپاری آماده شوید.

کفش عسلی با شلوار زیتونی

رنگ زیتونی با کفش عسلی ترکیب بسیار جالبی می‌شود. با شلوار زیتونی می‌توانید کت کرم، سرمه‌ای و قهوه‌ای بپوشید و پیراهن صورتی و طوسی با آن ترکیب مناسبی خواهد داشت.

کفش عسلی با شلوار چهارخانه

یک استایل متمایز و خیره کننده با اضافه شدن رنگ و یا طرح در شلوار ایجاد می‌شود. شلوار چهارخانه خاکی با خطوط سبز و سفید یکی از آیتم‌های جذاب برای ست کردن با کفش عسلی مردانه است. تنها کافی است شلوار چهارخانه راسته باشد و روی کفش شما را بپوشاند.

اگر به پوشیدن شلوار چهارخانه علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله ۱۲ ست کژوال، اسمارت و رسمی با شلوار چهارخانه مردانه را مطالعه بفرمایید.

 کفش عسلی با پیراهن زرشکی

یکی از ترکیبات فوق العاده با کفش عسلی، استفاده از رنگ‌های گرم است. رنگ کرم، زرشکی، خردلی با کفش عسلی هارمونی خوبی دارد. یک پیراهن زرشکی را با شلوار سرمه‌ای و کفش عسلی مردانه ست کنید. این ست گرم و پر انرژی برای روزمره، قرار دوستانه و رفتن به مهمانی مناسب است.

  راز زیبایی مدل های مشهور جهان؛ از کندال جنر تا آدریانا لیما

کفش عسلی با پیراهن قرمز

قرمز رنگی پر از شور و هیجان است و گرمای زیادی دارد. پیراهن قرمز، شلوار کتان کرم رنگ و کفش لوفر عسلی زیباترین ترکیب را به شما می‌دهد.

بوت عسلی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

بوت رنگ عسلی برای روزهای زمستانی انتخابی بسیار عالی است. این رنگ با ژاکت سبز، قرمز، بنفش، جلیقه مردانه آبی، اورکت ارتشی، مشکی، سبز جنگلی هارمونی خوبی دارد.یک اورکت سبز، شلوار خاکی، بوت عسلی با پلیور یقه اسکی استایلی گرم و زمستانی را برای شما ایجاد می‌کند. ژاکت قرمز، شلوار جین آبی تیره، تی‌شرت و چکمه عسلی برای یک روز زمستانی و قدم زدن با دوستان و رفتن به کافه مناسب است.

پیراهن چهارخانه پشمی، شلوار کتان زیتونی، بوت عسلی جیر همراه با جلیقه سرمه‌ای انتخابی پاییزی و جذاب خواهد بود.

نویسنده : مائده کاظمی

کفش عسلی با چه رنگ شلوارهایی ست می‌شود؟

کفش عسلی با انواع شلوارهای جین، کتان و پارچه‌ای قابلیت ست شدن را دارد. شما می‌توانید از رنگ‌های سرمه‌ای، کرم، طوسی، بژ و زیتونی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *