کمپین شیک و فیت

روز بیست و دوم کمپین – چگونه در طول رژیم با انگیزه بمانیم؟

روز بیست و دوم کمپین شیک و فیت

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کدام از ما اتفاق بیوفتد کاهش انگیزه است. ما برای رسیدن به هر هدفی نیاز به تلاش مداوم و انگیزه داریم. این موضوع شامل رژیم و تغییر سبک غذایی، افزایش فعالیت ورزشی و حفظ سلامتی نیز می شود. گاهی به همین دلیل بی انگیزه شدن هدف خود را فراموش می کنیم و به روال قبل باز می گردیم. این موضوع در کاهش وزن هم بسیار دیده می شود. گاهی پس از چند روز دیگر از رژیم خود خسته می شویم و ادامه نمی دهیم و زحماتمان به هدر می رود. برای آنکه دیگر دچار این مشکل نشوید این مقاله را از  دست ندهید.  در ادامه از زبان یک مشاور تغذیه راه حل های موثری برای این مشکل عنوان شده است. پس با ما همراه باشید.

معرفی خانم دکتر یاسمن هاشمی

ایشان مشاور تغذیه و رژیم درمانی می باشند. خانم هاشمی سابقه ای  ده ساله در ارائه برنامه های غذایی سالم و اصولی را در رزومه خود دارند. همچنین با طراحی رژیم ها متفاوت و مناسب راهنمای فوق العاده ای برای سبک تغذیه ای ما هستند. توصیه های ایشان می تواند به ما کمک کند تا برای سلامتی خود با دقت و نظم بیشتری قدم برداریم.

  روز بیست و نهم کمپین - تمرینات مناسب پشت میز

انگیزه موتور حرکت هر هدفی است

در روز های قبل کمپین بزرگ شیک و فیت در مورد اصول تغذیه ای متفاوت و مهمی صحبت کردیم که هر کدام از آن ها برای داشتن بدنی سالم و متناسب ضروری می باشند. اکنون می خواهیم روشی را به شما آموزش بدهیم تا با انگیزه ی بیشتری آن نکات را رعایت کنید. با دانستن آن ها نه تنها در رژیم، بلکه برای هر هدفی نیز با شوق بیشتری ادامه خواهید داد.

یادداشت کنید و عکس بگیرید

یکی از  مهم ترین راه ها برای افزایش انگیزه، یادداشت کردن یا عکس گرفتن است. شما می توانید غذاها یا فعالیت های ورزشی تان را یادداشت کنید یا از آن ها عکس بگیرید. در پایان هر روز به آن ها نگاه کنید و به مرور و بررسی آن ها بپردازید. هنگام شروع رژیم  حتما از خودتان عکس بگیرید. در پایان هر ماه نیز دوباره از خودتان عکس بگیرید و با ماه های پیش مقایسه کنید. این عمل باعث می شود متوجه تغییرات خود شوید و انگیزه ی بیشتری برای ادامه راه داشته باشید. علاوه بر آن یادداشت کردن را نیز فراموش نکنید. زیرا تجربه نشان داده که افرادی که یادداشت غذایی دارند تقریبا دو برابر دیگر افراد وزن کم می کنند.

  روز یازدهم کمپین - راه حل های مخفی کردن شکم بزرگ در آقایان

حتما بخوانید : روش های تقویت اراده در مسیر کاهش وزن

حتما بخوانید : روش های تقویت اراده در مسیر کاهش وزن

هدف خود را بزرگ بنویسید

هدفی را که دارید در جایی (مثلا روی یک تابلو یا کاغذ یا وایت برد) با اندازه بزرگ بنویسید و آن را در مکانی قرار دهید که هر روز آن را ببینید. این کار نیز باعث تقویت انگیزه تان می شود. اگر آنچه که می خواهید به آن برسید جلوی چشمانتان باشد ناخودآگاه برای آن بیشتر تلاش می کنید. هم چنین سعی کنید زیر تابلویی که هدف تان را در آن نوشته اید، چند قول و قرار برای خود بگذارید، مثلا در طول رژیم کمتر غر بزنید، تا پروسه رژیم برای تان خسته کننده و رنج آور نشود.

برای خرید مستقیم تخته سیاه گچی مدل دو رو به همراه وایت برد میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

تخته سیاه گچی مدل دو رو به همراه وایت برد

هدف رژیم سلامت شماست

ما قرار نیست برای یک مراسم مهمانی یا عروسی بدن خود را از بین ببریم و وزن خیلی زیادی در مدت زمان کم مثلا یک ماه کم کنیم. باید سعی کنیم پس از آنکه به وزن ایده آل خود رسیدیم به راحتی آن را نگه داریم. راه حل آن نیز یک رژیم غذایی سالم و تغییر عادت های غذایی روزانه است. سعی کنید هر روز از دیروزتان بهتر باشید. قرار نیست یک شبه یا یک ماهه بیست کیلو وزن کم کنیم. سعی کنید برای بدن خود ارزش قائل شوید و برای رسیدن به هدف ایده آل خوتان بیشتر تلاش کنید. حتی فقط کمی از روز قبل سعی کنید بهتر باشید. زیرا این آهستگی و تداوم باعث می شود که رژیم راحت تر پیش برود و بدنی سالم تر داشته باشید.

  روز بیست و هشتم کمپین - تکنیک های مخفی کردن شکم برای خانم ها

حتما بخوانید : چگونه به رژیم خود پایبند باشیم؟

حتما بخوانید : چگونه به رژیم خود پایبند باشیم؟

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما برای افزایش انگیزه ی خود در رسیدن به اهدافی مثل رژیم گرفتن چه کار می کنید؟ لطفا برایمان بنویسید.

گردآوری : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *