کمپین شیک و فیت

روز بیست و سوم کمپین – انتخاب کفش مناسب برای انواع فرم پا

روز بیست و سوم کمپین

همان طور که می دانید از پا به عنوان قلب دوم یاد می شود. پس خیلی باید مراقب قلب دوم مان باشیم و از رساندن آسیب هایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن خودداری کنیم. یکی از راه های جلوگیری از آسیب رساندن به پا، شناختن فرم پا می باشد.

فرم پای هر شخصی بسته به عوامل مختلفی همچون ژنتیک، نحوه راه رفتن، مشکلات استخوانی و فرم و وزن بدن متفاوت از دیگر افراد است. پس هرشخص بسته به فرم پاهای خودش باید نکاتی را در هنگام خرید و استفاده از کفش و انواع پاپوش رعایت کند. در این بخش از سری ویدئو های توصیه های استایلی کمپین بزرگ شیک و فیت، با استایلیست های شیک و پیک همراه باشید تا با هم به بررسی هر نوع پا و کفش متناسب با آن بپردازید.

پاهای پهن

پای پهن فرمی است که مادر زادی در بعضی افراد وجود دارد و مشکل خاصی به شمار نمی رود، فقط این افراد باید نکاتی را در انتخاب کفش رعایت کنند تا پاهایشان اذیت نشوند. یکی از این نکات استفاده نکردن از کفش های فانتزی در طولانی مدت است که به پای شما آسیب می زند.

پاشنه بلند مناسب پای پهن

کفش های پاشنه بلند برای افرادی با پاهای نسبتا ظریف طراحی شده اند و متاسفانه مناسب برای خانم هایی با پای پهن نیست و ممکن است شما در هنگام خرید مجبور شوید تا کفش پاشنه بلند مدنظرتان را یک سایز بزرگتر از سایز اصلی پایتان انتخاب کنید.

  روز بیست و هشتم کمپین - تکنیک های مخفی کردن شکم برای خانم ها

کفش پاشنه بلند در طولانی مدت پای شما را اذیت خواهد کرد. شما می توانید از مدل هایی که پاشنه های پهن تری دارند استفاده کنید تا فشار کمتری به پا و کمرتان وارد شود. هم چنین از صندل هایی که پاشنه یکسره دارند نیز می توانید استفاده نمایید. کفش های پنجه گرد و پاشنه کوتاه نیز انتخاب ایده آلی برای شما به شمار می روند.

راه حل اذیت نشدن پا در کفش پاشنه بلند

برای همه ما این مورد پیش آمده که در مراسمی مجبور به پوشیدن کفش پاشنه بلند بوده ایم و بعد از تمام شدن مراسم با پا درد شدید مواجه شده ایم. راه حل این موضوع این است که هر نیم ساعت یک بار کفشتان را از پا درآورده تا پاهایتان استراحت کند و تاول نزند.

حتما بخوانید : عوارض کفش پاشنه بلند

حتما بخوانید : عوارض کفش پاشنه بلند

پاهای دارای زائده ی استخوانی

یکی از علل به وجود آمدن این زائده استخوانی به نوع کفشی که می پوشید برمی گردد. کفش های نوک تیز یکی از مدل کفش هایی است که این زائده را به وجود می آورد.

راه حلی که برای دردناک و تحریک نشدن این زائده می توانید به کار ببرید، این است که از پوشیدن کفش های نوک تیز خودداری کنید و کفش های گرد را جایگزین کنید و هم چنین از کفی های مناسب استفاده کنید. همچنین بسته به درمان پزشک از پدهای جورابی هالوکس والگوس و پابند های مخصوص این مشکل هم می توانید استفاده کنید تا نه تنها از پیشرفت این زائده استخوانی جلوگیری کنید، بلکه در راستای درمان آن نیز گامی موثر بردارید.

  روز سیزدهم کمپین - مهم ترین وعده غذایی روزانه، صبحانه را فراموش نکنید!

برای خرید مستقیم پد هالوکس والگوس میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

پد هالوکس والگوساز کفش های جلو بسته ای که سطح پای شما را کاملا در بر بگیرد و یا کفش های بندی که فشار به پاهایتان نیاورد نیز می توانید استفاده کنید.

برای خرید مستقیم کفش زنانه ام تو میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

کفش زنانه ام توپای لاغر و استخوانی

این فرم پا نیز یک فرم ارثی است و پاشنه و پنجه ی پا در یک راستا قرار دارند و ممکن است افراد با این فرم پا، در هنگام خرید کفش به مشکلاتی بر بخورند.

بهتر است از کفش های ظریف و باریک استفاده کنید تا مجبور نشوید هنگام خرید یک سایز بزرگتر از سایز اصلی پایتان را انتخاب نمایید.

این نکته را بدانید که کفش های کالج و تخت برای شما بسیار مناسب و زیباست.

برای خرید مستقیم کفش زنانه اسمارا میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

کفش زنانه اسمارا

امیدواریم این بخش از توصیه های استایلی نیز برای شما مفید واقع شود و از این به بعد در خرید کفش راهنمای خوبی برای شما باشد.

 شما در هنگام خرید کفش به چه نکاتی توجه می کنید؟ برایمان بنویسید.

گردآوری: زهرا مرادی نیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *