استایل آقایان, کمپین شیک و فیت

روز بیست و ششم کمپین – ترفندهای بلندتر دیده شدن مخصوص آقایان

روز بیست و ششم کمپین

همانطور که می دانید موضوع قد شاید برای خیلی ها دغدغه ذهنی بزرگی باشد، چرا که از جمله موضوعات خدادادی می باشد که قابل تغییر یا مثلا عمل جراحی نیست! چه افرادی که به طور غیر استاندارد بلند هستند و چه افرادی که کوتاه تر از حد میانگین هستند، در پیدا کردن لباس ممکن است دچار مشکل شوند. همچنین به منظور بالا بردن اعتماد به نفس، پوشیدن لباس مناسب با اندام و قد برای برخی از افراد ممکن است امری خیلی مهم تلقی شود. اما اشتباه است اگر اینطور فکر کنیم که این مقوله فقط برای خانم ها حائز اهمیت است! آقایانی که به خوشتیپی و خوش استایلی خود اهمیت می دهند هم کم نیستند. اما نگران نباشید چون استایلیست های شیک و پیک در این قسمت از سری ویدئوهای استایل کمپین بزرگ شیک و فیت به کمک شما آمده اند تا با رعایت یک سری نکات به ظاهر ساده، تغییر شگفت انگیزی در استایل خود و بلندتر دیده شدنتان ایجاد کنید.

استفاده از خطوط عمودی

از آنجایی که خطوط عمودی به طور کل باعث ایجاد خطای دید می شود، شما را بلند تر نشان می دهد. اما جالب است بدانید این خطوط منحصر به طرح پارچه نمی شوند و شما علاوه بر این مورد می توانید از برش های عمودی در پارچه در دوخت لباس و هم چنین از ساس بند ها استفاده کنید. ساس بند ها جایگزین مناسبی برای کمربند ها هستند. به این نکته توجه داشته باشید که ساس بند و کمربند را همزمان در استایلتان استفاده نکنید.

  7 آیتم ضروری برای استایل زمستانی مردانه

برای خرید مستقیم ساس بند مردانه میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

ساس بند مردانه

استفاده از رنگ های تیره و مات

به عنوان تکنیکی هوشمندانه در استایلتان، از رنگ های تیره و مات بهره ببرید. بدین صورت که در قسمت پایین تنه از این رنگ ها استفاده کنید و آن ها را جایگزین رنگ های روشن همچون کرمی و سفید کنید. با این تکنیک پایین تنه شما بلندتر دیده خواهد شد و کشیده تر به نظر می رسید.

استایل مونوکروم

استایل مونوکروم یا تک رنگ به استایلی گفته می شود که در آن تماما از یک رنگ و یا تنالیته های مختلف از یک رنگ استفاده می شود. با ترکیب این سبک پوشش و استفاده از رنگ های تیره و مات استایل شما خیلی خاص تر شده و دید بیننده سرتاسری شده و این خطای دید باعث کشیده تر دیده شدن اندام و در نهایت قد شما خواهد شد. داشتن یک استایل مونوکروم مشکی برای هر مردی ضروری است.

رنگ کفش

اگر رنگ کفشتان را با شلوارتان یکی کنید، دید بیننده همچنان بر روی پاهای شما بصورت سرتاسری شده و بلندتر دیده خواهید شد. کفش های تیره برای شما مناسب تر از کفش های روشن و به خصوص سفید می باشد. مثلا می توانید از رنگ های مشکی، خاکستری، سرمه ای و قهوه ای سوخته استفاده نمایید.

  آموزش جامع اصول ست کردن کت اسپرت مردانه

شلوار فاق بلند

بهتر است از شلوارهایی که فاق بلندی دارند استفاده کنید، اما دقت داشته باشید که این فاق تا کمرتان بیاید نه بیشتر! زیرا فاق بیش از حد بلند استایل شما را به هم ریخته و بالاتنه تان کوتاه تر دیده خواهد شد. پس تعادل را حفظ کنید. همچنین به هیچ عنوان از شلوارهای فاق کوتاه استفاده نکنید.

کراوات

اکسسوری مورد نیاز شما در موقعیت های رسمی کراوات می باشد. اما باید به قد کراوات و پهنای آن دقت داشته باشید. قد کراوات باید تا روی کمربندتان بیاید نه کوتاه تر و نه بلندتر. همچنین از کراوات های باریک با رنگ های مات و تیره استفاده کنید تا در جمع با این سادگی بدرخشید.

برای خرید مستقیم کراوات مردانه هکس ایران میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

کراوات مردانه هکس ایران

حتما بخوانید : چند نکته و روش برای ست کردن کراوات باریک با لباس ها

حتما بخوانید : چند نکته و روش برای ست کردن کراوات باریک با لباس ها

مدل مو

مدل موهایی که روی مو بلند و پرپشت است و اطراف آن خالی است قد شما را بلند تر نشان خواهد داد اما در این مورد باید به فرم صورتتان نیز دقت داشته باشید. چون این مدل مو ممکن است به هرکسی نیاید.

  آموزش صفر تا صدست کردن ترنچ کت مردانه

حتما بخوانید : مدل موی آقایان

حتما بخوانید : مدل موی آقایان

اورکت

یکی از راه های بلندتر دیده شدن در فصول سرد سال استفاده از اورکت می باشد. منتها به قد اورکت تان دقت کنید که نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد. معمولا اورکت هایی تا روی ران یعنی کمی بالای زانو قد مناسبی هستند.

حتما بخوانید : اصول انتخاب پالتوی مردانه

حتما بخوانید : اصول انتخاب پالتوی مردانه

شال گردن

در فصول سرد می توانید از شال گردن استفاده کنید. شال گردن به عنوان یک اکسسوری استایل شما را خاص تر می کند. از شال گردن هایی که ضخامت و پهنای زیادی ندارند اما بلند هستند استفاده نمایید.

کیف کوچک

از کیف های کوچک با بندهای باریک استفاده کنید و تا حد ممکن کیف های بزرگ را کنار بگذارید.

استایلیست و گردآورنده: زهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *