کمپین شیک و فیت

روز بیست و هشتم کمپین – تکنیک های مخفی کردن شکم برای خانم ها

روز بیست و هشتم کمپین
در این ویدیو استایلیست های شیک و پیک در خصوص روش های پنهان کردن شکم های بزرگ در خانم ها نکاتی را آموزش می دهند.

رنگ های تیره و مات

خانم هایی که شکم بزرگی دارند باید به وسیله رنگ های مناسب، شکم خود را در استایلشان بپوشانند و کاری کنند تا کمتر به چشم بیاید. رنگ های تیره و مات در هر ناحیه ای از بدن که استفاده شوند، باعث کوچکتر دیده شدن و یا مخفی شدن آن قسمت می شوند. پس بهتر است افرادی که شکم بزرگی دارند از رنگ های تیره و مات در این ناحیه استفاده کنند.

رنگ های روشن و درخشان همان طور که می دانید بسیار چشم گیر هستند و اولین جایی هستند که در استایلتان دیده می شوند. پس این رنگ ها را در ناحیه شکم و بالاتنه به کار نبرید تا جلب توجه نکنند. شما می توانید در شال و اکسسوری هایتان از این رنگ های روشن و درخشان استفاده کنید.

خطوط عمودی

خطوط عمودی با ایجاد خطای دید در بدن باعث کشیده تر دیده شدن فرد می شوند. پس در هر ناحیه از بدنتان که عریض است مانند ناحیه شکم و پهلو، از این خطوط استفاده کنید. حال این خطوط هم می توانند طرح هایی در پارچه باشند و یا برش های عمودی در پارچه و دوخت لباس. در عوض استفاده از خطوط و برش های افقی در این ناحیه از لباس هایتان، باعث عریض تر و بزرگ تر نشان دادن شکم و پهلوی شما خواهد شد.

  روز چهاردهم کمپین - تکنیک های پوششی مناسب خانم هایی با باسن بزرگ

چین های ریز

اگر قصد استفاده از لباس های چین دار را دارید، تیم شیک و پیک به شما استفاده از چین های ریز به جای چین های درشت را پیشنهاد می کند. استفاده از چین های ریز در پیراهن و دامن شکم شما را پنهان می کند. بهتر است آیتم چین دارتان از رنگ های غیر روشن و مات باشد. از پوشیدن لباس های پفی با چین های بزرگ پرهیز کنید زیرا شما را درشت تر نشان می دهد.

وارپ یا چپ و راستی

لباس های وارپ یا چپ و راستی  با برش اریبی که دارند، نگاه بیننده را جهت دار می کنند و در نتیجه تمرکز را از روی شکم شما برمی دارند. پس یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های شکم دار می باشد.

تونیک به جای بلوز

تونیک ها قد بلندتری نسبت به بلوزها دارند و گزینه مناسب برای افراد با شکم بزرگ می باشند. زیرا شکم را پنهان کرده و تمرکز را از روی آن برمی دارند. دقت داشته باشید سایز تونیک خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ نباشد و اندازه شما باشد.

 پلیسه

شلوار و دامن پلیسه یکی از ترندهای تابستان می باشند که به دلیل وجود خطوط عمودی زیاد شکم شما را به خوبی پنهان می کنند.

  روز سیزدهم کمپین - مهم ترین وعده غذایی روزانه، صبحانه را فراموش نکنید!

شلوار فاق بلند

شلوار های فاق بلند کاملا شکم و پهلو هایتان را جمع می کنند و تا کمرتان می آیند. پس انتخاب بسیار مناسبی برای شما می باشد. در عوض شلوارهای فاق کوتاه که شکمتان از آن بیرون می ماند برای شما مناسب نیست.

گن های یکسره

اگر چربی های زیادی در بدنتان دارید بهتر است از گن های یکسره استفاده کنید تا کاملا یکدست سایزتان را کوچک نشان دهد. در گن های شکمی نواحی که با گن پوشیده نشده اند بیشتر به چشم می آیند. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

برای خرید مستقیم گن زنانه میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

گن زنانه

حتما بخوانید : راهنمای خرید گن لاغری زنانه

حتما بخوانید : راهنمای خرید گن لاغری زنانه

اکسسوری

در بحث اکسسوری دست شما باز است تا از آیتم های درخشان و بزرگ استفاده کنید که در نتیجه نگاه بیننده بر روی آن اکسسوری برود.

 کیف

از کیف هایی که بزرگ هستند استفاده نکنید و کیف های کوچک و عروسکی با بندهای بلند را جایگزین کنید تا تفاوت شگفت انگیزی که در استایلتان به وجود می آید را متوجه شوید.

کمربند

از کمربندهای پهن استفاده نکنید! بهترین کمربند برای شما کمربندهای باریک با سگک های کوچک هستند.

  روز اول کمپین

برای خرید مستقیم کمربند زنانه میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

کمربند زنانه

جنس پارچه

پارچه های مات و غیر چسبان مانند کتان، نخی وکرپ برای شما بسیار مناسب تر از جنس های لمه، ساتن و ریون هستند. جنس های ریون و ساتن و لمه به علت درخشندگی که دارند، برجستگی های اندام را بیشتر در معرض دید می گذارند.

کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه دار و ساق بلند برای شما گزینه بسیار منلسبی نسبت به کفش های تخت و عروسکی هستند.

برای خرید مستقیم کفش زنانه مدل لودشکا میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

کفش پاشنه بلند

مدل یقه

 از یقه های پهن استفاده نکنید و یقه های U  و V را جایگزین یقه های قایقی و گرد کنید.

برای خرید مستقیم بلوز زنانه اسمارا میتوانید روی عکس یا دکمه کلیک کنید :

بلوز زنانه اسمارا

طرح لباس

طرح لباستان در قسمت بالاتنه باید بسیار ریز باشد و از طرح های درشت به هیچ عنوان استفاده نکنید. سعی کنید از لباس های ساده و تک رنگ استفاده نمایید.

گردآوری زهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *