استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

چگونه روسری زرد را ست کنیم تا جذاب شویم؟

روسری

روسری طوسی و زرد را با چه رنگ هایی بپوشیم ؟

نقش و رنگ این روسری زیبا و چشم نواز هر کسی را به یاد خوشه های گندم و یک دشت کویری می اندازد و حس روح انگیزی را در ما بیدار می کند، مثل طلوع یک روز تابستانی و یا خش خش برگ های چند رنگ پاییزی .

زرد مثل اشعه های خورشید امیددهنده و نیرو بخش است و نمادی از دانش و معنویت است.این رنگ یکی از سه رنگ اصلی محسوب می شود ولی جزء دسته بندی رنگ های گرم یا سرد قرار نمی گیرد و وابسته به رنگ های پیرامون خودش است ، بدین صورت که که در مجاورت آبی ها و سبزها گرم و در کنار قرمز ها و قهوه ای ها سرد دیده می شود .

طوسی با زرد همخوانی بسیاری دارد و یک ست شیک ، زیبا در عین سادگی  می سازد ، و هنگامی که به این ترکیب سفید نیز اضافه شود متانت و آرامش آن دو چندان می شود. کاربرد این روسری زیبا بسیار زیاد است ؛ طراحی ساده آن برای روح بخشی به یک استایل مینیمال مناسب است ،در عین حال  با انتخاب لباس هایی با کنتراست رنگی ، می توانید تیپ پر جنب و جوش و پویا داشته باشید.

۱ ) برای مانتو از رنگ های درون  روسری استفاده کنید؛ طوسی ، سفید و زرد هر کدام تناسب و هماهنگی بسیاری دارند ولی توجه کنید استایل تک رنگی نداشته باشید به طور مثال اگر می خواهید مانتو زرد بپوشید ، شلوار تان را جین آبی و کفش تان را سفید انتخاب کنید.

  آموزش صفر تا صدست کردن ترنچ کت مردانه

۲ ) سبز از ترکیب زرد و آبی تشکیل شده و جزء رنگ هایی است که همخوانی زیادی با زرد دارد و حس تازگی طبیعت را منتقل می کند ، ست پیشنهادی ما این است که مانتو یا شلوار سبز بپوشید و دیگر آیتم های استایل تان را سفید یا طوسی انتخاب کنید.

۳ ) بنفش مکمل رنگ زرد است و در کنار هم بسیار درخشنده دیده می شوند . در این روسری زرد به همراه سفید و طوسی روشن آمده است و بهترست از رنگ های تیره در کنار آن استفاده نشود به همین جهت پیشنهاد ما صورتی یا بنفش کمرنگ است.

۴ ) ست کردن این روسری با آبی روشن یک ست دخترانه و ملیح می سازد که برای دورهمی ها بسیار مناسب است ، اگر با همکاران تان روابط دوستی دارید حتی در محل کار هم میتوانید این ست را بزنید . شلوارجین ، پراهن بلند ، شومیز دخترانه وغیره را آبی و اکسسوری خود را از رنگ های نود انتخاب کنید.

۵ ) نارنجی ، قرمز و زرد باهم در پالت رنگی پاییز قرار میگیرند و فرد را جسور و با انژی نشان می دهند . برای کامل کردن استایل خود از رنگ های شارپ استفاده نکنید ، خاکستری و قهوه ای مناسب ترین انتخاب است.

  تحلیل راز جذابیت استایل کایلی جنر

دوست های جذاب و خوش پوش من ، از نظر شما این روسری زیبا با چه لباس هایی ست می شود ؟ شما زرد و طوسی رو با چه رنگی هایی می پوشید ؟ لطفا برامون بنویسید تا ما هم از شما یاد بگیریم ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *