استایل خانم‌ها, استایل شناسی, اکسسوری زنانه, مد و استایل

روسری طرح دار طوسی-طلایی

روسری

 چگونه روسری طوسی طرحدار را ست کنیم

اگر قصد انتخاب یک روسری دارید که در عین سادگی ، بسیار شیک باشد و بتوانید در موقعیت های مختلف آن را بپوشید ما این روسری جذاب را پیشنهاد می دهیم ؛ نقوش آن به گونه ای است برگ های مشکی و طوسی ، در پس زمینه در هم محو شده اند و شاخه هایی طلایی ، مانند قابی زیبا آن ها را در برگرفته اند.

این روسری به دلیل استفاده از طیف رنگی خاکستری های گرم و سرد خنثی و طراحی آبرنگی خاص خود ، بسیار پرکاربرد شده است و با مانتو هایی با سبک و رنگ متفاوت به راحتی ست می شود.

مانتو مشکی

همانطور که می دانید مشکی با دیگر رنگ ها کاملا هماهنگی و تناسب دارد  و یکی از اصول استایل مینیمال و و کلاسیک است ، اما فقط به این دو سبک محدود نمی شود و در ست های مختلفی نیز میتوان از آن استفاده کرد .

شما قادرید مانتو های مشکی مجلسی ، رسمی و حتی اسپرت را با این روسری بپوشید ، همچنین می توانید آیتم های دیگر استایل خود را از قهوه ای ، کرم ، آبی روشن و یا سفید انتخاب کنید.

مانتو مشکی

 مانتو قهوه ای

رنگ های نود ، قهوه ای سوخته ، آجری ، شکلاتی ، کرم و… طیف رنگی گسترده ای هستند که بدون نگرانی از مد رفتن می توان همیشه آن ها را پوشید . این رنگ ها اصالت و خونگرمی را نشان می دهد و به دلیل نزدیکی به رنگ پوست  برای اغلب افراد مناسب است.

  کجا کژوال بپوشیم؟

حاشیه ی طلایی این روسری  باعث شده است که این روسری با استایل کلاسیک همخوانی بیشتری پیدا کند  و به همین دلیل بهترست آن را با کت ، مانتو و پالتوهای بلند و رسمی ست کنید.

مانتو قهوه ای

مانتو آبی

آبی یکی از پرطرفدار ترین رنگ هایی است که در کمد هر خانمی پیدا می شود ، این رنگ ماهیتی سرد دارد و ­بیانگر آرامش درونی و اعتماد است. آبی روشن  ما را به یاد آسمان می اندازد و با پوشیدنش ، پاکی و ملایمت آن در ما نیز احساس می شود.

هر زمان که خواستید این روسری زیبا را با آبی بپوشید شلوار و تی شرت خود را مشکی انتخاب کنید تا توازن رنگ ها در استایل تان رعایت شود.

مانتو آبی

مانتو طوسی

شما هم بسیار شنیده اید که خاکستری خنثی است و به هر رنگی می آید ،کاملا درست است ؛ طیف های مختلف طوسی گرم و سرد ، هرکدام با رنگ های زیادی هماهنگی دارند فقط لازم است که تن رنگی آن ها نزدیک هم باشد.

ترجیحا از مانتو های طوسی تیره استفاده کنید که در کنار این  روسری ، با اکسسوری های طلایی بسیار زیبا می شود.

1 نظر در “روسری طرح دار طوسی-طلایی

  1. علیرضا ابراهیم طهرانی گفت:

    بسیار هم عالی
    قیمت این روسری چقدر هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *