استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

روسری با طرح پلنگی را چگونه ست کنیم ؟

روسری پلنگی

روسری با طرح پلنگی را چگونه ست کنیم ؟

یکی از انتخاب های افراد خاص پسند ، طرح های برگرفته از پوست حیواناتی مثل مار ، کروکودیل و ببر است ،آن ها در دنیای فشن مدتی کوتاه ترند هستند و بسیار زود از چرخه ی مد خارج می شوند اما طرح پلنگی یکی از معدود نقش هایی است که می توانید در هر زمانی از آن استفاده کرد ونگران مد بودن یا نبودن آن نباشید.

ترکیب رنگ زرد و مشکی توجه را به خودش جلب می کند و حس قدرت ، نفوذ ناپذیری و غرور را انتقال می دهد ؛ کاملا مشابه نمونه های طبیعی خود ، ببر ، پلنگ و زنبور که در محیط زندگی خود مقتدر و شکست ناپذیر اند.

دوست های خوبم از نظر من بهتر است این روسری منحصر بفرد را در پاییز و زمستان بپوشید. برای ست کردن آن نیز هم می توانید هم از لباس های نقش دار و هم ساده استفاده کنید فقط کافی است به چند نکته ساده ای توجه کنید.

ست روسری پلنگی با لباس ساده

اگر شما دوست ندارید تیپ شلوغی داشته باشید ، دیگر آیتم های استایل تان را تک رنگ و ساده انتخاب کنید . مشکی  رنگ جادویی مد است و هر طرحی در کنار آن ، جلوه ای زیباتر پیدا میکند . سفید و خاکستری مثل یک بوم سفید هستند که نقش ها در آن خود نمایی می کنند . خردلی و قهوه ای ستی هماهنگ و متناسب می سازد.

  همه چیز در مورد ترندهای آرایشی 2022

ست روسری پلنگی با کت چرم و جیر

همانطور که اشاره کردیم این روسری جذاب در پاییز و زمستان چشم نواز تر دیده می شود و به کت چرم ، بافت های پشمی و خز  می آید زیرا آن ها بطور طبیعی از پوست حیوانات تهیه می شوند و تناسب زیادی با هم دارند.

ست روسری پلنگی با طرح های مشابه

اگر شما به استایل های ماکسیمال و و پر نقش علاقه دارید میتوانید کفش ، کیف ، کمربند ،  شلوار یا دامن خود را هم از این طرح انتخاب کنید. اما دقت کنید که دو آیتم مشابه روی هم قرار نگیرند ؛ یعنی اگر میخواهید روسری پلنگی بپوشید، مانتو یا پیراهن مشابه این پترن نباشد ، زیرا در کنار هم ناهماهنگ و نامتوازن دیده می شوند.

دوست های شیک پوش و خوش استایل من ، از نظر شما کدام لباس ها با روسری پلنگی ست می شود ؟ لطفا از تجربه پوشیدن این طرح برامون بنویسید.

  شناخت انواع کت زنانه بر اساس فیزیک اندام + پیشنهاد خرید

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *