آرایشی

میکاپ و سبک آرایشی انواع چشم ها

 

میکاپ و انواع سبک‌های آرایشی چشم‌ها

 

آرایش چشم، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت و جلوه اصلی در یک آرایش جذاب است. طی سال‌های گذشته، انواع سبک‌های آرایشی متعدد چشم محبوب شده؛ از انواع سبک‌های آرایشی سنگین عربی گرفته تا آرایش‌های لایت اروپایی. در اینجا به تعدادی از انواع سبک‌های آرایشی محبوب طی سال‌های اخیر خواهیم پرداخت.

 

انواع سبک‌های آرایشی چشم کلاسیک و اروپایی

یک آرایش زیبا و دلنشین که بسیار محبوب است. در این سبک آرایش، از سایه‌های روشن مات یا براق برای گوشه داخلی و روی پلک استفاده می‌شود و از سایه‌های تیره برای گوشه خارجی چشم‌ها و کریس استفاده می‌شود. خط چشم‌های باریک و کشیده، مناسب این سبک از آرایش هستند و معمولا از ریمل و مژه‌های مصنوعی سبک و کم‌حجم برای این سبک از آرایش استفاده می‌شود.

انواع سبک‌های آرایشی چشم اسموکی

یکی از سبک‌های محبوب در بین خانم‌های جوان است. در این سبک از آرایش، گوشه داخلی چشم، روشن می‌شود و برروی کلِ روی پلک تا کریس، از سایه‌هایی‌ با رنگ‌های تیره، به‌صورت خطی افقیِ درهم محو شده، استفاده می‌شود. در این سبک آرایش، به‌علت تیرگی سایه‌ها، خط چشمِ باریک یا محو شده و بدون دنباله، گزینه مناسب‌تری است. استفاده از ریمل زیاد و مژه‌های پرپشت، انتخاب بهتری است.

  آرایش مخصوص فصل بهار

انواع سبک‌های آرایشی چشم ساده

این سبک آرایش، مناسب آرایش روزانه و دخترانه است. معمولا در این سبک، از یک یا دو رنگ سایه روشن استفاده می‌شود. استفاده از خط چشم باریک در بن مژه، مناسب این سبک آرایش است؛ حتی این سبک آرایش، بدون خط چشم با ریمل کم هم بسیار مناسب است.

انواع سبک‌های آرایشی چشم عربی

استفاده از رنگ‌های تند و غلیظ و گاهی براق و اکلیلی، خط چشم‌های پهن و فانتزی، مژه‌های بسیار پر و ریمل زیاد، از مشخصه‌های اصلی این سبک آرایش است. امروزه از این سبک آرایش به‌ندرت استفاده می‌شود، اما این سبک طرفداران خودش را دارد.

میکاپ

انواع سبک‌های آرایشی چشم هالیوودی

امروزه یکی از پرطرفدارترین سبک‌های آرایشی است، که طی سال‌های اخیر بسیار ترند شده است. در این سبک آرایش، معمولا از رنگ‌های روشن مات یا اکلیلی برای روی پلک و از تناژ رنگ‌های قهوه‌ای متوسط برای کریس و از رنگ‌های تیره خنثی برای گوشه‌های خارجی چشم استفاده می‌شود و برای بقیه اجزای صورت نیز، رنگ‌های نود مات مورداستفاده قرار می‌گیرند.

انواع سبک‌های آرایشی چشم فشن

در این سبک آرایش، استفاده از خطوط، اشکال هندسی، تناژ رنگ‌های شارپ و استفاده از متریال‌های مختلف برای اغراق بیشتر در اجزای صورت کاربرد دارد.

انواع سبک‌های آرایشی چشم خطی

یکی از سبک‌های ترند شده سال ۲۰۲۰، که در زمان کوتاهی بسیار پر طرفدار شده است. استفاده از سایه‌ تک‌رنگ مات یا براق برای روی پلک و استفاده از خط‌های مشکی یا رنگی برای خط چشم، خط کریس یا زیر پلک، که به‌شکل‌های متعددی قابل اجرا می‌باشد.

  آرایش چشم پف‌دار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *