استایل شناسی

ست و استایل شیک با حجاب کامل

مانتو حجاب بلند

مشخصات کلی محصول

جنس : ویسکوز

فرم:معمولی

قد: بلند

پارچه  : ساده

مورد استفاده : روزمره و مجلسی

مانتو با حجاب مجلسی :

 این روزها با رونق گرفتن مانتوهای جلوباز و آستین های سه ربع انتخاب برای خانم هایی که شیک پوشی رو در کنار حجاب کامل دوست دارند کمی سخت شده است. که البته ما این مژده را به شما می دهیم که حتما توجه ویژه ای در معرفی محصولات مرغوب و مناسب برایتان خواهیم داشت. مانتو با حجاب که طیف وسیع خانم های با حجاب را با سلیقه های متفاوت در بر بگیرد و علاوه بر حفظ ارزش ها، زیبایی، شیک پوشی و نکات استایلی هم در آن رعایت شده باشد.

مانتوی پیشنهادی از برند شناخته شده و با کیفیت دبنهامز از نمونه هایی است که برای شما تدارک دیده ایم.

 

ویژگی های این مانتو حجاب بلند :

این کار الهام گرفته از مانتو های عربی است و در عین زیبایی پوشش کاملی به شما خواهد داد.

البته طبق تجربه این سبک برای بانوان غیر محجبه نیز به علت ایجاد حس قدرت و جلال مورد توجه قرار می گیرد. برش این کار به گونه ای است که مناسب تمام اندام هاست.

در قسمت پایین تنه فرم مانتو به گونه ایست که بدن را در خود مخفی می کند و یک کار تمام و کمال رسمی و با وقار محسوب می شود. برای شیک پوشان محجبه این مانتو حجاب بلند با روسری های سایز بزرگ هم پوشانندگی بیشتری خواهد داشت ، هم شکیل تر خواهد بود و همخوانی بیشتری خواهد داشت. این ست مناسب افرادی است که ، به افکار و ایده های جدید علاقه دارند و برای شاد زندگی کردن و خوشحال بودن، نیاز به دلگرمی زیادی دارند .

  کت مشکی از باید های کمد هر خانم خوش استایل و مستقل است !

 

سوال و جواب

  • مانتو کرم رسمی را با چه رنگی ست کنیم ؟ سبک رسمی و سنگین این مانتو باعث می شود از چند رنگ مانند مشکی، زرشکی، قهوه ای، طلایی و یشمی فراتر نروید
  • ست های کرم برای چه افرادی مناسب است ؟ مناسب افرادی است که ، به افکار و ایده های جدید علاقه دارند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *