استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

چگونه روسری مشکی طرح دار را ست کنیم؟

روسری مشکی

چگونه  روسری مشکی طرح دار را ست کنیم؟

ست کردن روسری مشکی  | طراحی این روسری  ، بسیار جذاب  وخاص است ، زیرا درون هرکدام از تقسیم بندی های چهار ضلعی آن ،  رنگ های مشکی سفید بطور نا منظم در هم رفته اند و  نقوشی شبیه هاله های دود و مه  را شکل داده اند .و آن را شبیه تابلویی کرده است هر بخش اش تصویری متفاوت است.

اگر شما از پوشیدن روسری های ساده ی مشکی خسته شده اید و می خواهید به استایل  تان تنوع ببخشید پیشنهاد ما جایگزین کردن آن ها با این روسری خواستنی است. زیرا  علاوه بر سادگی  خوش سلیقگی شما را برای انتخاب لباس نشان می دهد. طرح زیبای آن باعث شده است که بتوانید ست های جدید و متفاوتی داشته باشید و در جمع بدرخشید

  بهترین روش برای شستن لباس های نخی در تابستان چیست ؟

دامن پلیسه مشکی + پیراهن سفید یا رنگی + کفش کتونی

این ست هم یرای تابستان و هم زمستان مناسب است فقط کافی است به جنس لباس تان توجه کنید ، این استایل برای مهمانی ها و موقعیت های نیمه رسمی انتخاب درستی است حتی  اگر بخواهید آن در خیابان و اجتماع بپوشید می توانید یک رو مانتویی به آن اضافه کنید.

هودی بلند یا بافت بلند + شلوار مشکی تنگ + کتونی

این روسری جذاب به دلیل نقش ها نامنظمی که دارد گزینه ی مناسبی برای ست های کژوال است  و حتی میتواند یک استایل  گوتیک ، پاپ یا خیابانی منحصر به فردی بسازد

مانتو یا کت بلند + شلوار راسته + کفش پاشنه دار

همان طور که گفتیم این روسری زیبا برای موقعیت های نیمه رسمی و گاهی رسمی و کلاسیک مناسب است و می توانید  آن را  جایگزین  شال یا روسری ساده کنید.

 مانتو طوسی + شلوار مشکی + کیف  زنانه مشکی

شما نباید از قدرت جادویی رنگ طوسی غافل شوید زیرا به طرز باورنکردنی برای هر نوع استایل و موقعیتی مناسب است و هر رنگی در کنا آن زیبا می شود.

  شیک پوش ترین باشید

پالتو ی چهارخانه + شلوار مشکی + بوت یا نیم بوت

آخرین ست پیشنهادی ما انتخاب پارچه های شطرنجی سیاه و سفید در کنار  این روسری است  ، همخوانی آن ها به دلیل چهار ضلعی ها ی منظم و خطوط صاف و رنگ آن هاست . شما جسارت خودتان را در پوشیدن این استایل نشان خواهید داد.

برای پوشیدن  این روسری مشکی زیبا نگه داری  و اتوی آن  ، نکته بسیار مهمی است  ، دقت کنید که ترجیحا آن را در ماشین لباس شویی نندازید بلکه بادست ،  آب سرد و شوینده ی معمولی  بشورید و هنگام اتو  کردن پارچه تمیزی بر روی آن قرار دهید  و سپس اتو کنید زیرا  حرارت زیاد و مستقیم باعث برق افتادن و تغییر رنگ هر روسری می شود.

دوست های نازنین من شما فکر می کنید روسری خاص را  چه مدل مانتوی هایی میتوان پوشید ؟ شما برای نگهداری از روسری هاتون از چه روش هایی استفاده میکنید ؟ لطفا نظراتتون رو  برامون بنویسید

  راهنمای جامع و کامل نحوه ست کردن شلوار اسکینی مخصوص مردانه

نویسنده خانم عاطفه حاج علی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *