استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

چگونه روسری گل دار پاییزی را ست کنیم ؟

روسری گل دار پاییزی

چگونه روسری گل دار پاییزی را ست کنیم

طراحی

روسری گل دار پاییزی ترکیبی از گل های ریز و درشت به رنگ های  زرد و سفید است که  زیبایی گلها ی  طبیعت را تداعی میکند مثل آفتابگردانی که به درخشانی خورشید است ، لبخند میزند و نیروی سرزندگی خود را از نور بی انتها میگیرد گل زرد همیشه بهار و لیلیوم هایی که زینت دهنده ی هر سبد پر از گلی می شوند و گل نرگس که از زمین پر از برف می روید و نشانه ای از به امید زندگی  و رشد در شرایط سخت است ؛ چیزی که اکنون به آن احتیاج داریم.

نقوش بطور نامنظم بروی زمینه سیاه قرار گرفته اند و طراحی آن بگونه ای است که انگار در سیاهی صفحه ، هنرمندی روح پاییز را به تصویر کشیده است و قلمو ی خود رها کرده است تا رنگ ها در سایه ها محو شوند.

  بررسی استایل فرشته حسینی در جشنواره کن

گلستان نقش بسته بر روی این روسری این حس را القا می کند که در در سیاهی مطلق رنگ ها پرشورتر اند و تضاد ها هم میتوانند زیبا و هماهنگ شوند.

رنگ ها

اگر دقت کنید متوجه می شوید این روسری تنها از تونالیته های سه رنگ زرد ، سفید و مشکی  طراحی شده است و با سایه و تناژ های روشن و تیره آن ها برجسته شده اند هم چنین هر رنگ با ویژگی های خاص خود مفهومی را القا میکند و احساسی نشان میدهد:

زرد : مثل طلوع  خورشید نمادی از روشنایی و گرما و پاییز ست ، این رنگ نمادی از دانش و نور چراغی است که راهنمای ما میشود. این رنگ با درخشندگی زیادی که دارد در اولین نگاه دیده میشود و توجه را جلب می کند. در هم نشینی با مشکی شدت رنگی اش بیشتر میشود و نمادی از قدت و نفوذ را نشان میدهد ترکیبی  که میتواند هر چیزی را بدست آورد

مشکی : یک رنگ پایه که تمام رنگ ها در خود جای داده و پر رمز راز و سحرانگیز است مشکی رنگی کلاسیک است که با جذب نور اجسام را کوچک تر حالت اصلی خود نشان میدهد مثل سیاهی شب که بر همه جا تاثیر میگذارد .

  جذاب ترین ست ها با کفش عسلی که باید حتماً امتحان کنید!

سفید  : نمادی از پاکی و معصومیت که  با بازتاب نور درخشان تر دیده می شود . رنگ سفید از یکی عناصر اصلی سبک مینیمالیست است و حس سادگی ، زیبایی و تمیزی را انتقال می دهد.

خاکستری : رنگی خنثی است که با ترکیب دو رنگ متضاد طیف های گسترده ای ایجاد می کند. این رنگ هرگز از مد نمی افتد و کیفیت و دوام را درون خود دارد، با هر رنگی براحتی ست میشود و با توجه به رنگ های مجاور اش پیام های متفاوتی را می رساند.

چگونه ست کنیم ؟

این روسری برای مهمانی ها ی رسمی و غیر رسمی مناسب است ترکیب رنگ آن به دلیل رنگ های محدود کلاسیک و شیک است و به دلیل ابعاد بزرگ میتوانید مدل های متفاوتی ببندید.

بهتراست به دلیل طرحدار بودن روسری از مانتو های ساده استفاده کنید.

پیشنهادی ما این است که با این روسری استایل کلاسیک و رسمی را انتخاب کنید. میتوانید ست زیر ایده بگیرید.

    ۱.طوسی : این رنگ هماهنگ با رنگ روسری است که باعث حس اعتماد و اطمینان میشود شما در زمستان یک کت پشمی بلند و در تابستان مانتو حریر طوسی را را با این روسری ست کنید

    ۲.کرم و شیری : پیشنهاد بعدی ما رنگ های خنثی گرم روشن مثل کرم و شیری است با این ترکیب شاداب و سرزنده تر دیده خواهید شد

  چگونه یک استایل با دامن جذابی داشته باشیم؟

   ۳.قهوه ای : هر تن رنگی که در طیف قهوه ای قرار میگیرد به این روسری جذاب می آید .

   ۴.زرشکی : مگر کسی هست که این رنگ جادویی را در کمد لباسش نداشته باشد! تضاد این رنگ با نقوش روسری فوق العاده  جذاب است و شور و هیجان با استایل شما می بخشد .

   ۵.سبز : سبز با رنگی سرد و با طراوت است که با زرد همخوانی دارد و طیف وسیعی از آن مثل زیتونی ، یشمی و پسته ای ست کنید فقط به یاد داشته باشید  از سبزهای متمایل به آبی استفاده نکید.

   ۶.طرحدار : اگر میخواهید از لباس های طرحدار استفاده کنید چهارخانه و راه راه های ساده با کنتراست رنگی کم گزینه مناسبی است توجه کنید که ترکیب آن از هم نشینی رنگ های بالا باشد.

  اصول کلیدی برای شیک پوشی آقایان

   ۷.سفید و سیاه : هرگز نباید از این دو رنگ غافل شد زیرا بسادگی استایل شما را میسازند و پایه ترین رنگ برای سبک مینیمال و کلاسیک هستند.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *