استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

روش های ست کردن شلوار مام استایل

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل یکی از آیتم های پر طرفدار مد امروز است که در چرخه مد از دهه ی ۹۰ بازگشته است ولی  پرقدرت تر و جذاب تر. شما با داشتن این  مدل شلوار در کمد لباسی  تان میتوانید ست های رسمی یا کژوال بزنید و مد روز باشید.

مدل ها و جنس های متفاوتی دارد که با توجه به سلیقه و علاقه تان میتوانید انتخاب کنید.در ادامه این مقاله در مورد ویژگی های مام استایل، نحوه ست کردن مام استایل، تفاوت آن با شلوار مام فیت را می‌خوانید.

این شلوار چه ویژگی هایی دارد؟

این شلوار فاق بلندی دارد که کمری اش بالای ناف بسته می‌شود و کمر و پهلو را کاملاً می پوشاند، سیلوئت آن به دو حالت خمره ای و مستطیل شکل است. در قسمت ران گشاد است و در قسمت مچ پا کمی تنگ می‌شود. شلوار مام استایل به دلیل فاق بلند و گشادی در ناحیه ران، بسیار راحت و کاربردی است.

این ویژگی ها باعث میشود که فرم کمر زیباتر و باسن کشیده تر دیده شود هم چنین فرم پا ها مشخص نشود که برای افراد با پایین تنه ی ظریف مناسب است.

  استایل‌های متنوع با کتان

تفاوت مام استایل و مام فیت در چیست ؟

شلوار مام فیت و مام استایل شبیه هم هستند اما چند تفاوت جزئی دارند. در هر دو شلوار فاق بلند را داریم. شلوار مام فیت نیز گودی کمر و شکم را می‌پوشاند. اما شلوار مام فیت همان‌طور که از اسم اش پیداست فیت تر از شلوار مام استایل است. این اندازه فیت بودن به اندازه شلوار جذب نیست یعنی چیزی بین شلوار مام استایل و شلوار جذب می‌باشد. شلوار مام استایل در قسمت مچ کمی تنگ می‌شود اما شلوار مام فیت در قسمت مچ تغییری نمی‌کند.

این آیتم برای چه فرم اندامی مناسب است ؟

بدلیل فاق بلند این نوع شلوار برای خانم هایی که اضافه وزن دارند مناسب است چون مثل یگ گن پهلو ها را جمع می کند و گشادی نسبی آن برجستگی های ران را می پوشاند . برای افراد قد بلند و لاغر نیز کاملاً مناسب است زیرا پهنای پا را بیشتر نشان می‌دهد و اندام متناسب دیده می شود.

اما دقت کنید اگر قد کوتاه و اندام توپری دارید از این مدل استفاده نکنید. اگر می‌خواهید از شلوار مام استایل استفاده کنید، انتهای شلوار را پاکتی یا تا نزنید و حتی از شلوار مام استایل کراپ استفاده نکنید چون خط افقی که ایجاد می‌کند باعث کوتاه نمایی در اندام شما می‌شود.

  اصول مهم برای عطر زدن و خرید عطر زنانه که شما را جذاب تر می کند!

چطور آن را با لباس های دیگر ست کنیم؟

این شلوار به راحتی با انواع کت ها ، مانتو های جلوباز و بافت های پاییزی ست می شود  هم چنین  با تغییرات کوچکی می توانید استایل منحصر بفردی بسازید  بطورمثال گلدوزی ، نقاشی و چاپ دستی ، کمربند های خاص و حتی  تازدن ساده پاچه شلوار باعث می شود کاملا متفاوت دیده می شوید.

در سال‌های اخیر خصوصاً امسال حضور کت در کمد لباس‌مان پر رنگ شده است. ست کت با شلوار مام استایل یک استایلی کژوال یا اسمارت کژوال را به ما می‌دهد.

مام استایل با مانتو

این شلوار مناسب تیپ های دخترانه به همراه مانتو جلوباز است شما میتوانید از مانتو کوتاه و بلند استفده کنید ولی دقت کنید تنگ نباشد.

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره استایل ماسکولین!

مام استایل با شومیز

یکی از کاربردی ترین شلوارهایی که میتوانید داشته باشید این مدل شلوار است که برای هر فصلی مناسب است . در بهار شومیز های دخترانه حریر و تور و پیراهن های چهارخانه عالی می شود

مام استایل با تی شرت

پیشنهاد من یک تی شرت سفید اورسایز  است داخل کمر شلوارتان قرار دارد همچنین تی شرت هایی با طرح های فانتزی نیز بسیار جذاب است . این ست را میتوانید در زیر مانتو یا دورهمی های دوستانه بپوشید.

  استایل کیلین مورفی در دنیای واقعی چیست؟

مام استایل با هودی

این ست برای نوجوانان و استایل های کژوال  مناسب است شما میتوانید پالتو یا کت بلندی به آن اضافه کنید.

مام استایل با کت کوتاه

کت کوتاه جزو ترند های اخیر است و بسیار پر طرفدار است. با هر شلواری که استایل شود، استایلی متفاوت را می‌سازد.

چه کفشی به شلوار مام استایل می آید؟

تقریبا هر مدل کفشی به این مدل شلوار همخوانی دارد . پوشیدن کفش های پاشنه دار تیپ شما  را مدرن و نیمه رسمی میکند ، زمانی که در محل کار یا پیاده روی هستید میتوانید با کفش های کتانی و اسپورت ست کنید و در زمستان نیم بوت چرم و جیر بپوشید

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *