استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

با بهترین مدل های شلوارگشاد در ترند بهار و تابستان ۲۰۲۱ آشنا شوید.

شلوار پارچه ای رسمی

 

ترند امسال

امسال شلوار های جین تنگ و لگ های چسبان جای خود را به شلوار های گشاد  و راحت داده اند. آن ها براحتی در داخل پا حرکت می کنند و احساس سبکی بسیار زیادی به شما می دهند. گشادی آن ها ظاهری نامرتب به شما نخواهد داد. بلکه می توانید  شلوار متناسب خود را پیدا کنید و آن را با انواع کت، مانتو و حتی بافت ست کنید. شلوار های گشاد فقط برای گردش و لباس راحتی خانه طراحی نشده اند. آن ها به یکی از ترند های اصلی ۲۰۲۱ تبدیل شده اند که قادرید آن ها درمحل کار و مهمانی بپوشید. در ادامه شما را با بهترین مدل های شلوار امسال آشنا خواهیم کرد.

شلوارهای گشاد

شلوار پارچه ای  رسمی

اگر در روزهای گرم تابستان به دنبال شلواری راحت و خنک هستید این شلوار را امتحان کنید. ظاهر آن باعث شده است که برای محل کار و حتی مهمانی های رسمی نیز مناسب باشد. این شلوار طراحی برند مانگو است.

شلوار پارچه ای رسمی

جین سفید

بله درست است!  امسال دوباره جین های دمپا و گشاد ترند شده اند. جین های گشاد همخوانی بهتری با سایرآیتم های استایل تان دارند و روی تن،صاف و بدون چین می ایستند. اگر پایین تنه ی لاغری دارید یک جین سفید بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  استایل سرتاپا سفید

شلوار گشاد گرافیکی

این شلوار قد بلندی دارد و طراحی آن خاص و منحصر بفرد است. شما می توانید آن را با یک تاپ زیبا ست کنید. پارچه ی آن بسیار سبک است و برای سفرهای گردشی گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

شلوار گشاد گرافیکی

شلوار پلیسه دار

داشتن یک شلوار سفید در کمد لباس شما ضروری است . یک شلوار روشن پلیسه ای گشاد می تواند به تنهایی استایل شما را خاص و منحصر بفرد کند. پیشنهاد ما این است که  در بهار و تابستان از لباس های پلیسه ی جذاب غافل نشوید!

بیشتر بخوانید : راهنمای پوشیدن انواع شلوار

شلوار چرم

اگر شما به پوشیدن چرم علاقه زیادی دارید پس از خواندن آن حتما خوشحال خواهید شد. شلور چرم گشاد ظاهری شیک و خاص به شما می بخشند. آن ها برخلاف مدل های تنگ، به شما اجازه می دهند که آزادانه حرکت کنید. آن ها  برای مهمانی های دوستانه و دورهمی ها بسیار مناسب هستند.

شلوار چرم

شلوار صورتی

صورتی دخترانه و رمانتیک است علاوه بر آن بهترین رنگ برای گرمای تابستان است. این شلوار احساس راحتی و اعتماد به نفس زیادی به شما می بخشد. ست کردن آن با شومیز یا پیراهن سفید و کفش پاشنه بلند استایلی خیره کننده خواهد ساخت.

  چگونه در پاییز امسال چکمه‌های رزمی بپوشیم

شلوار صورتی

شلوار گشاد کتانی

شاید شما هم با شنیدن اسم شلوار به یاد شلوارهای  تنگ و چسبان می افتید. حتی تصور پوشیدن آن ها در روزهای گرم تابستانی هم ترسناک و عذاب آور خواهد بود. اما  یک شلوار گشادی کتانی جنسی نرم و لطیف دارد که به بدن شما نمی چسبد . شما می توانید براحتی آن را با مانتو و پیراهن های خنک تابستانی ست کنید. اضافه کردن یک کمربند، زیبایی استایل شما را دوچندان می کند.

شلوار گشاد کتانی

شلوار گشاد با قد کوتاه

این شلوار ظاهری مدرن و شیک به شما می دهد. قد آن معمولا تا تا نیمه ی ساق است و با کفش کتانی و پاشنه دار ست می شود. اغلب آن ها ترکیبی از الیاف طبیعی و پلی استر دارند که باعث افزایش کیفیت آن ها می شود. همچنین با مانتو،کت و حتی بافت های بهاری نیز استایل های زیبایی می سازد.

شلوار گشاد با قد کوتاه

شلوار گشاد با طرح پلنگی

این شلوار برای خانه بسیار مناسب است. طرح پوست پلنگی آن تیپ شما را از یکنواختی خارج می کند . شما می توانید به راحتی آن را با تی شرت و نیم تنه های ی اسپرت ست کنید. نقش و رنگ در لباس خانه، انرژی و روحیه ی شما را بالا می برد.

  8 مورد از بهترین صندل های تابستانی

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . نظر شما در مورد ترند شلوار گشاد بهار وتابستان امسال چیست ؟ لطفا برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *