استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

شلوار جین چه رنگی بخریم ؟

شلوار جین تفنگی

اگر بخواهیم خرید شلوار جین را از مباحث ساده شروع کنیم، «رنگ» بهترین گزینه است. شلوار جین های روشن بیشتر در فصل های تابستان و بهار طرفدار دارند و زمستان و پاییز، بازار خرید جین های تیره داغ است. اما فارغ از این ماجرا، درباره رنگ باید به یک نکته مهم دقت کنید.

شلوار جین تیره شما را لاغر تر و شلوارهای روشن و سایه دار پر تر نشان می دهد. بسته به سایز و وزنی که دارید شلوار جین مناسب تان را انتخاب کنید. یک نکته مهم که بهتر است در مورد جین تیره به یاد داشته باشید، این است که بیشتر از رنگ های روشن در مراسم رسمی و دیدارهای کاری، به کارتان می آید.

شلوار فاق کوتاه یا فاق بلند؟ کدام مناسب اندام شماست ؟

اگر چهار پنج سال قبل این سوال مطرح می شد، قطعا همه به شلوار جین فاق کوتاه رای می دادند. اما این روزها دور، دور فاق بلند هاست. آن هایی که به خوبی پهلو و شکم شما را جمع می کنند و یک بدن تراشیده تحویل تان می دهند. حتی اگر طرفدار فاق های کوتاه هستید، بهتر است با بدنی تراشیده به استقبال فصل جدید بروید. چه چیزی بیشتر از این می تواند اعتماد به نفس شما را نسبت به ظاهرتان بالا ببرد؟

  استایل عجیب ترانه علیدوستی در کن 2022

شلوار جین تفنگی یا گشاد؟

جواب این سوال کاملا سلیقه ای است. خیلی ها بر اساس نوع فرم بدن شان طرفدار شلوارهای لوله تفنگی و کوتاه هستند. آن ها معمولا قد مناسب، پاهای کشیده و ران های معمولی دارند و شلوارهای چسبان زیبایی بدن شان را کاملا نشان می دهد. اما یک عده دیگر سبک مورد علاقه شان پاچه های گشاد است. این افراد معمولا ساق های لاغری نسبت به ران شان دارند که از نظر خودشان در شلوارهای لوله تفنگی خیلی جذاب به نظر نمی آید و پاچه های گشاد شلوار، این مشکل را برای شان برطرف می کند.

در همین تابستانی که گذشت هم تعداد زیادی از طرفداران جین، «مام استایل» به تن می کردند. شلوارهای راحت، گشاد و کمی کوتاه که زندگی را برای جین پوش ها راحت تر از قبل کرده اند .
شلوارهای لوله تفنگی که قدشان تا بالای مچ می آید، این روزها جز انتخاب های اصلی هستند و تجربه ثابت کرده که در این مدت طولانی که از معرفی این شکل شلوارهای جین به بازار گذشته، هیچ وقت تب خریدشان فروکش نکرده است. این جین ها با رنگ های روشن، تیره و البته خاکستری این روزها روی بورس هستند

زیبا و با ظرافت

نزدیک به یک دهه است که شلوارهای زاپ دار، وارد دنیای مد شده اند. زاپ هایی که از تکه های کوچک روی شلوار جین شروع شد و بعد از مدت زمان اندکی با شلوارهایی رو به رو شدیم که تکه های از آن پاره هستند و جز در مواردی خاص نمی توان از آن ها استفاده کرد. خصوصا زمانی که هوا رو به سردی می رود.

  شش ترفند ساده برای شستن روسری و شال که عمر آن ها را چند برابر می کند!

اگر به این سبک از شلوارهای جین علاقمند هستید، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که اولا زاپ کمتری دارد، دوما زاپ ها در قسمت از شلوار شما جا خوش کرده اند که حرکت زیاد آن ها را تکه تکه نمی کند. زاپ می تواند نمای شلوار شما را به سمت زیباتر شدن ببرد، با این پیش شرط که با ظرافت انجام شده باشند.

قد مناسب شلوار جین

حتی اگر بنا باشد روی مد حرکت کنید، نمی توانید برای شلواری که پاچه آن پایین پای تان لول شده یا روی زمین کشیده می شود، درصدی از زیبایی را در نظر بگیرید. این روزها معمولا انتخاب اول برای شلوارهای جین و چسبان، قد بین ۹۰ تا ۱۰۰ هستند که بنا بر سایز افراد، معمولا تا روی مچ پا می آیند.

این سبک شلوار شما را کشیده و باریک نشان می دهد، در حالی که شلوار بلند علاوه بر این که بر اثر ساییده شدن روی زمین، زیبایی ظاهری خودش را از دست می دهد، کاری می کند که پاهای شما کوتاه تر از چیزی که هستند به نظر برسد. اگر اهل شلوارهای به قول معروف دم پا هم هستید، این نکته را برای انتخاب شلوار جین تان در نظر بگیرید. هیچ شلواری نباید روی زمین کشیده یا روی مچ شما لوله شود.

  10 استایل جذاب با پیراهن مردانه روشن !

چطور جین مناسب با سایز اندام خود انتخاب کنیم؟

قطعا زمانی که در اتاق پرو با سختی تمام در حال بستن دکمه شلوار جین تان هستید، بارها این جمله را از زبان فروشنده شنیده اید: «شلوار جین، جا باز می کنه». جالب است که این یک ترفند برای فروش شلوار نیست، این بار حق با فروشنده است و بهتر است به او اعتماد کنید. شلوارهای جین به دلیل بافتی که دارند نباید در پرو اول، خیلی در آن احساس راحتی کنید. چون به محض این که یک بار گذرشان به لباسشویی شما بیفتد، بعد مجبور می شوید آن را با کمربند نگه دارید.

تو پرها جین می پوشند؟

بله. صد در صد. اصلا پارچه های جین کشی برای همین منظور وارد بازار شده اند. تا چند سال قبل خانم هایی که کمی اضافه وزن داشتند، تصورشان این بود که هیچوقت نمی توانند یک شلوار جین پوش قهار شوند. اما ورود پارچه های جین کشی این مشکل را حل کرد و سالهاست خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند، در این شلوارها به خوبی می درخشند. یادتان باشد شلوارهای فاق بلند بهترین انتخاب برای شما هستند.


فوت های کوزه گری

در آخر به یک ریزه کاری خیلی مهم اشاره کنیم و راهنمای خرید جین را به پایان برسانیم. اگر دوست دارید باسن تان در شلوار جین پرتر نشان داده شود، بهتر است به جیب ها دقت کنید. آن هایی که جیب های بزرگ تر دارند، برای مقصود شما مناسب ترند. خصوصا اگر روی جیب ها یک مقداری سایه سفید وجود داشته باشد.
و در آخر لطفا به این نکته خیلی مهم توجه کنید که تحت هیچ شرایطی شلوار جینی (از هر نوع و سبکی که باشد) که قدش برای شما بلند است را نپوشید. منظره ای که با این کار ایجاد می کنید، تمام زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

  روش های ست کردن شلوار مام استایل

منبع: سایت mag.sarak-co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *