استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

شلوار وایدلگ چیست؟ایده برای ساختن استایل جذاب با این شلوار

شلوار وایدلگ چیست ؟شلوار های گشاد دهه ۷۰ جای خودش را به شلوار های جذبی که تا به امروز مد بوده، داده است. این آیتم شبیه به شلوار بگی است که امسال یعنی سال ۱۴۰۱ بسیار محبوب شده است و نام اش را بیشتر از قبل می شنویم. به شلوار هایی که روی کمر و باسن فیت هستن و گشادی ندارند و هر چه به قسمت پایین پا می رویم یعنی در قسمت ران و زانو و دمپا گشاد می شود.

شلوار واید لگ را در اندازه و جنس های مختلفی اجرا می‌کنند. تفاوتی که شلوار واید لگ با بگی دارد را می‌توان در آزادی بیشتر دمپا شلوار دانست. واید لگ بیشتر چیزی بین دامن شلواری و شلوار بگی است.این شلوارها یکی از پرکاربردترین مواردی است که می‌توانید در کمدتان داشته باشید. مزیت  شلوار وایدلگ این است که با همه کفش ها استایل می‌شود. در ادامه نحوه استایل کردن شلوار واید لگ را به شما توضیح خواهیم داد.

چطور با شلوار وایدلگ استایل بسازیم؟

شلوار وایدلگ با کراپ تاپ ها:

اگر مهمانی دعوت هستیم  بهترین استایل با شلوار وایدلگ چیست ؟ پیشنهاد می‌کنیم ترکیب کراپ تاپ با شلوار واید لگ را از دست ندهید. شلوارهای واید لگی که دارای فاق بلندی هستند، فوق العاده باعث کشیدگی اندام شما می‌شوند. خصوصاً اگر دارای خط اتو نیز باشد، پاهای شما را بلند قامت نشان می‌دهد. شلوار واید لگ برای همه اندام ها مناسب است؛ پس چه لاغر و یا تپل باشید پیشنهاد می‌کنیم این شلوار را حداقل یک بار امتحان کنید.

تیشرت و شومیز :

پوشیدن تیشرت یا پیراهن داخل شلوار ایجاد تناسب می‌کند و به شدت برای کسانی که بالاتنه بلندی دارند پیشنهاد می‌شود.

  10 راز مهم در خصوص لباس شب که تا حالا به آن توجه نکرده اید!

استفاده از شلوارهای جین رنگ روشن توجه را به خود معطوف می‌کند و باعث می‌شود پایین تنه شما را جذاب‌تر دیده شود. بنا به موقعیتی که دعوت شده اید می‌توانید شلوار واید لگ را با شومیز یا تیشرت ست کنید. با این شلوار هیچ محدودیتی در استایل کردن ندارید.

کفش مناسب شلوار وایدلگ چیست :

اکثر کفش ها با این شلوار استایل می‌شود. اما در استایل شلوار و کفش حتماً به تناسب آن با بالاتنه توجه کنید.

به طور مثال اگرکت کوتاه، شلوار واید همراه با کفش پاشنه بلند حس رسمی تر می‌دهد و برای موقعیت های فرمال مناسب تر است. اما اگر همان کت کوتاه، شلوار واید همراه با کتونی استایل شود؛ از رسمیت آن کاسته می‌شود و استایل شما را به استایلی اسمارت کژوال تبدیل می‌کند.

کت های اسپرت :

کت تک جزو آیتم های ترندی سال های اخیر است و می‌توانید با خیال راحت تهیه کنید. چون برای مدت زمان زیادی قرار است در مد و فشن حضور داشته باشد. شما می‌توانید شلوار وایدلگ را با یک کت اسپرت بپوشید. این ترکیب بسیار زیبا است و با تنوع دادن به رنگ کت و اورسایز بودن یا نبودن آن استایل های راحت و مختلفی می‌توانید بسازید که در ایران نیزبه راحتی قابل استفاده است.

اورال و جامپ سوییت ها:

اورال و جامپ سوییت های واید لگ می‌تواند جذاب ترین و راحت ترین لباسی باشد که در دورهمی ها و مراسم های رسمی می‌توان پوشید. برای ست کردن کفش با جام سوییت نیز حق انتخاب زیادی دارید. اگه اورال شما اسپورت است با آیتم هایی مثل کتونی، سندل های تخت و اشپرت و بوت های زمستونی استایل کنید.

  ست کردن با دامن های بلند

اگر اورال شما حالت رسمی و کلاسیک است با آیتم هایی مثل پاشنه بلند و سندل های ظریف و بوت های پاشنه دار استایل کنید.

مونوکروم :

ترکیب استایل مونوکروم با شلوار وایدلگ فوق العاده ترین استایل ممکن رو میسازه. ترکیب استایل مونوکروم با شلوار وایدلگ استایل بی نظیری می‌سازد و خصوصاً اگر از رنگ های پخته یا مشکی استفاده کنید، شما را به زنی قدرتمند، با اعتماد به نفس، قد بلند و لاغر تبدیل می‌کند.

در لینک زیر در مورد رنگ ها و ست کردنشون بیشتر بخونید.

حتما بخوانید : ۸ رنگ متضاد که هرگز نباید با یکدیگر پوشیده شوند

 

شلوار وایدلگ چیست ؟

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *