استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

شناخت انواع کت زنانه بر اساس فیزیک اندام + پیشنهاد خرید

خرید کت زنانه | کت زنانه از آن دسته آیتم‌هایی است که بین همه خانم‌ها محبوب است و با هر سبک پوششی می‌توان استایل کرد.

Estimated reading time: ۴ دقیقه

در این مطلب خرید انواع کت زنانه را بر اساس فیزیک و آناتومی اندام‌تان به شما خواهیم گفت تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خودتان را تهیه کنید.

کت مناسب افراد قد بلند

افراد قد بلند به دلیل داشتن پایین تنه بلند، بهتر است از کت با قد بلندتر استفاده کنند. خرید کت‌‌ زنانه کوتاه و یا نیم کت برای افراد قد بلند گزینه مناسبی نیست. هم چنین کت با رنگ‌های متنوع و تعداد دکمه بالای دو عدد می‌تواند قد شما را متناسب نشان دهد.

۲. کت مناسب افراد کوتاه قد

اگر کوتاه قامت هستید، کت‌های کوتاه، ژیله‌ها بهترین گزینه برای شما هستند. هم چنین خرید کت زنانه بدون دکمه و یا حداکثر یک دکمه را امتحان کنید. پوشیدن کت و شلوار مونوکروم شما را لاغر و کشیده نشان می‌دهد.

خرید کت زنانه مناسب افراد توپر

اگر بخواهیم بدون در نظر گرفتن فرم بدن به افراد توپر پیشنهاد خرید کت زنانه دهیم، باید بگوییم که کت با پارچه‌های ریزش دار و نرم و لطیف گزینه خوبی برای آنهاست. کت بدون دکمه را انتخاب کنید. کت با دو ردیف دکمه اصلا برای شما مناسب نیست. کت‌های یقه انگلیسی که بازی آن زیاد باشد. یعنی اولین دکمه بر روی کمر قرار گیرد مناسب است. زیرا باعث کشیدگی در اندام و لاغر دیده شدن می‌شود.

پیشنهاد خرید کت زنانه به افراد لاغر

افراد لاغر برای خرید کت زنانه باید از کت‌های رنگی، با دو ردیف دکمه و یقه‌های پهن و برگردان استفاده کنند. هم چنین استفاده از کت با اپل نیز به زیبا شدن اندام‌شان کمک می‌کند.

۵. کت با اندام ساعت شنی

می‌دانید که فرم بدن ساعت شنی دارای عرض یکسان در قسمت شانه و دور باسن است و کمر آن‌ها لاغر است. این اندام انحنای کمر خیلی خوبی دارد. برای حفظ زیبایی اندام ساعت شنی می‌توان از کت با کمربند استفاده کنید.

  شناخت انواع مانتو بر اساس سبک و موقعیت

۶. کت زنانه مناسب پایین تنه توپر

 منظور از پایین تنه توپر این است که اندازه دور باسن بزرگ تر از دور سینه و شانه باشد. این افراد باید لباسی را تهیه کنند که تمرکز بر روی بالاتنه باشد. مثلاً کت با یقه‌های انگلیسی پهن گزینه مناسبی است. کمربند می‌تواند تعادل خوبی را بر بالا و پایین تنه ایجاد کند.کت‌هایی که الگوی آن در قسمت زیر کمر فون باشد را برای خرید کت زنانه انتخاب کنید.

از کت با جیب‌های بزرگ و پاکتی استفاده نکنید چون باسن شما را حجیم تر نشان می‌دهد. فرم اندام گلابی شکل جزو این دسته قرار می‌گیرد.

۷. کت زنانه با اندام سیبی شکل

خانم‌ها با فرم بدن سیبی شکل دارای حجم بیشتر در قسمت دور شکم و یا قسمت میانه اندام به نسبت به سینه و دور باسن دارند.  خانم‌ها با فرم بدن سیبی شکل بهتر است کت‌هایی که پارچه‌های نازک و لخت دارند را خریداری کنند و از خرید کت زنانه با جنس ضخیم و سنگین اجتناب کنند. افرادی که این اندام را دارند، بهتر است کتی بپوشند که تا روی باسن آنها را بپوشاند.

۸. کت زنانه با اندام مستطیل شکل

 زنان با فرم بدن مستطیل انحنای کمر مشخصی ندارند و برای خرید کت زنانه به این نکات توجه کنید : کتی را تهیه کنید که دارای سیلوئت ساعت شنی باشد و در قسمت کمر جذب باشد. از کمربند حتماً استفاده کنید. کت یا مانتوکتی‌هایی که بالاتنه اپل دار و در قسمت باسن کمی گشاد شود استفاده کنید.

کت زنانه مناسب بالاتنه توپر

منظور از بالاتنه توپر این است که اندازه دور شانه و سینه بزرگ تر از دور باسن است. افراد با بالاتنه درشت باید از کت با یقه‌های کشیده و نازک استفاده کنند. کت با جیب های درشت انتخاب مناسبی است.

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *