استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

صفر تا صد نحوه ست کردن کت های چرم مردانه

ست کردن کت چرم مردانه | کت چرم، یک لباس کلاسیک و همه کاره است که از ابتدا بین آقایان رواج داشته و هرگز از مد نمی‌افتد.

این ژاکت جملات جسورانه ای را در مورد انتخاب استایل شما بیان می‌کند، بنابراین حتماً مدل مناسب خود را انتخاب کنید. اگر یک کت چرم دارید و یا می‌خواهید تهیه کنید، حتماً تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با نحوه استایل کردن آن بیشتر آشنا شوید.

مدل بیکر (Biker)

کت بیکر در اصل برای موتور سواران طراحی شده بود، با استایل برش خورده آن به دوچرخه‌سواران این امکان را می‌داد تا به راحتی بتوانند روی دوچرخه‌های خود خم شوند. کت چرم دارای ویژگی‌های دیگری مانند سگک، زیپ، پاپر و موارد دیگر است و تقریباً همیشه دارای یقه‌های بزرگی است، آنها به گونه‌ای طراحی شده اند که روی یکدیگر جمع و محکم می‌شوند. این مدل کت چرم الگویی صاف در بدن دارد.

برای ست کردن کت چرم بیکر می‌توانید از انواع یقه اسکی، پلیور و پیراهن زیر آن استفاده کنید. یک کت چرم مردانه مشکی، یقه اسکی صورتی به همراه شلوار جین ذغالی عالی به نظر می‌رسد.

یک کت دوچرخه سواری را با شلوار جین پاره مشکی و کفش‌های کتانی بلند یا دکتر مارتینز ست کنید. حتی می‌توانید یک لوفر جیر بپوشید تا ظاهری بیشتر به سبک خیابانی داشته باشید. برای بالاتنه، می‌توانید یک تیشرت ساده مشکی یا رنگ خنثی بپوشید. فقط به یاد داشته باشید، کت بیکر همیشه زمانی که با رنگ‌های تیره ست می‌شود، بهترین به نظر می‌رسد و استایل‌شما را به گرانچ و یا راک تبدیل می‌کند.

  معرفی جذاب ترین استایل ها برای مهمانی در دوران بارداری

 ست کردن کت چرم مردانه مدل بامبر (Bomber)

کت چرم بامبر، ژاکت اصلی پرواز بود که در گذشته برای خلبانان ساخته شده بود. آنها به طور کلی بسیار ساده هستند، به طوری که تمرکز اصلی بر شکل است و در ناحیه کمر و مچ محکم‌تر می‌شوند. این کت چرم مردانه کاربرد بیشتری برای روزمره و استفاده طولانی مدت دارد. با کت چرم بامبر می‌توانید استایل‌های متنوعی را برای رویدادهای غیر رسمی تا نیمه رسمی داشته باشید.

برای ست کردن کت چرم مردانه بامبر می‌توانید از پیلور یقه هفت یا تیشرت استفاده کنید. یک تیشرت سفید زیر کت چرم قهوه‌ای بپوشید و استایل‌تان را با شلوار جین آبی تیره و بوت چلسی کامل کنید.

ست کردن کت چرم مردانه مدل ریکر (Racer)

ژاکت مدل ریکر در اصل برای مسابقه دادن ساخته شده بود. پس از جنگ جهانی دوم، بسیاری از مردان برای تفریح شروع به مسابقه موتور سیکلت بین میخانه‌ها و کافه‌های محلی کردند. این امر نیاز به یک کت چرمی مینیمالیستی را ایجاد کرد که در پشت آن به اندازه کافی سنگین باشد تا با یک زیپ قوی در جلو، محافظت کافی را ایجاد کند. کت‌های ریکر معمولاً باریک‌تر هستند و جزئیات کمی از جمله زیپ جلویی دارند. آنها در مورد استایل بسیار «مینیمالیست» هستند و تمایل دارند بدن را صاف کنند. اگر شانه و بالاتنه بزرگی دارید، این مدل را انتخاب کنید.

  لاکچری ترین مدل مانتو جلو بسته 1402

این مدل کت چرم برای استفاده روزمره کاربرد بیشتری دارد. شما می‌توانید این مدل کت چرم را با پیراهن ‌های اسپرت ست کنید. پیراهن قرمز، کت چرم مشکی، شلوار جین مشکی کنار هم استایل بی نظیری را می‌سازند.

ست کردن کت چرم مردانه فلایت (Flight)

کت‌های پرواز در اصل برای خلبانان ساخته شده‌ است که روکش‌های برشی برای گرم نگه داشتن آن‌ها است. امروزه هم خلبانان و هم افراد دیگر این کت چرم را می‌پوشند و این آیتم هم کاربردی و در عین حال مد روز است. در مورد لایه بندی زیاده روی نکنید.

برای ست کردن کت چرم فلایت می‌توانید از شلوار ساده و بافتنی سبک استفاده کنید.

مدل فیلد (Field)

کت فیلد در اصل برای لباس نظامی ساخته شد. قبلاً از پارچه مته‌ای و پنبه‌ای ساخته می‌شد، اما از آن زمان به بعد به چرم تبدیل شده است. این کت چرم دارای چندین جیب است و می‌تواند طول بیشتری نسبت به سایر کت‌ها داشته باشد.برای ست کردن کت چرم مدل فیلد می‌توانید از پلیور و یا بافتنی‌ها استفاده کنید. کت چرم قهوه‌ای، بافت عسلی، شلوار کتان قهوه‌ای به همراه بوت عسلی ترکیب عالی برای روزهای سرد زمستانی است.

استایل رسمی با کت چرم مردانه

یک ست رسمی جذاب با کت چرم می‌تواند استفاده از آیتم‌های رسمی باشد. پیراهن کلاسیک، کراوات، کفش آکسفورد و شلوارهای پارچه‌ای برای ساختن یک استایل رسمی و شیک عالی هستند.کت‌های چرم رنگ مشکی و قهوه‌ای بیشترین تطبیق پذیری را دارند و برای داشتن یک استایل رسمی و کاربردی بی نظیر هستند.

ست شلوار طوسی پارچه‌ای، کت چرم مشکی، پیراهن سفید، کفش آکسفورد را به همراه کراوات مشکی برای یک روز زمستانی و رفتن به یک قرار کاری، قرارهای نیم روزی و جلسات امتحان کنید.

  هر آنچه که دختر نوجوان باید بداند + راه حل و پیشنهاد

استایل نیمه رسمی با کت چرم مردانه

برای داشتن یک استایل نیمه رسمی شیک با کت چرم مردانه کافی است آیتم‌های نیمه رسمی تا رسمی را با آن ترکیب کنید. پیشنهاد می‌کنم از پلیور یقه اسکی، بافت‌ها و پیراهن‌های اسمارت کژوال استفاده کنید.یک شلوار جین فاق بلند، پبراهن اسمارت، بافتنی یقه هفت، نیم بوت چرمی را به همراه کت چرم بپوشید. این ترکیب برای روزهای پاییزی و رفتن به یک مهمانی و دورهمی امتحان کنید.

اگر پلیور دارید و می‌خواهید آن را با دیگر لباس‌هایتان ست کنید، پیشنهاد می‌کنم مقاله استایل ‌های فوق العاده با پلیور مردانه مخصوص آقایان شیک پوش را مطالعه بفرمائید.

استایل غیر رسمی با کت چرم مردانه

انتخاب کت‌های چرم مدل بامبر برای استایل غیر رسمی یا کژوال مناسب هستند. این کت را می‌توانید با شلوار جین زاپ دار و اسپرتی، کتونی و پیراهن کژوال استایل کنید.

برای ست کردن کت چرم مردانه و ساخت یک استایل غیر رسمی، کت چرم مشکی را با شلوار زاپ دار جین، کتونی سفید و هودی مشکی امتحان کنید.

پیشنهاد نویسنده:  بهترین و کامل ترین راهنمای ست کردن هودی مردانه

  فریدا؛ نقاش و فشن آیکون تاثیرگذار مکزیکی

چگونه کت چرم بپوشیم؟

کت چرمی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد و شما را زیباتر کند.

رنگ مشکی بهترین گزینه برای انتخاب است. همچنین کت چرم مشکی قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارد و دیگر مشکلی برای ست کردن آن نخواهید داشت. رنگ‌هایی مانند سرمه‌ای، سبز کله غازی، قهوه‌ای و طوسی با کت چرم مشکی عالی ترکیب می‌شود. اگر می‌خواهید رنگ دیگری را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم قهوه‌ای را جایگزین آن کنید. کت چرم مردانه قهوه‌ای نیز مانند مشکی بیشترین تطبیق پذیری را دارد و با بسیاری از رنگ‌ها مانند قرمز، سبز، آبی، بنفش و عسلی قابلیت ست شدن را دارد.  

کت‌های چرم مردانه عمر طولانی دارند، تنها کافی است آنها را به خوبی با واکس تمیز کنید و مکراقبت‌های لازم را انجام دهید.

نویسنده: مائده کاظمی

یک کت چرم در مورد شما چه می گوید؟

یک کت چرمی نشان می‌دهد که شما کسی هستید که ترکیبی از مد کلاسیک و مدرن را می شناسید. حتی یک کت چرمی ساده می‌گوید که شما فردی هستید که دقیقاً می‌داند که چه می‌پوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *