استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

ضروری ترین نکاتی که برای خرید اینترنتی مانتو باید بدانید!

ضروری ترین نکاتی که برای خرید اینترنتی مانتو باید بدانید!

امروزه خرید اینترنتی مانتو یکی از بخش­های جدانشدنی زندگی ما شده است. مشغله­ی زیاد، مسافت­های طولانی و راحتی مقایسه مدل و قیمت از جمله دلایل آن است. تا چند سال گذشته اعتماد به فروشندگان آنلاین تقریبا غیرممکن به نظر می­رسید؛ درحالی که اکنون به لطف پیشرفت تکنولوژی و پیگیری تخلفات اینترتی توسط پلیس فتا و سایر نهادهای امنیتی، اعتمادسازی و امنیت به شکل مطلوبی درآمده است.

با این وجود هنوز بسیاری از ما ویژگی­های الزامی برای انتخاب فروشگاه اینترنتی را نمی­دانیم. این عدم آگاهی می­تواند ما در دام کلاهبرداران بیندازد و سرمایه­ی خود را از دست بدهیم. البته این ترس نباید مانع شما برای استفاده از خریدهای اینترنتی سودمند و متنوع مثل خرید اینترنتی مانتو شود؛

زیرا با اندکی توجه، به راحتی امنیت و واقعی بودن فروشندگان را تشخیص خواهید داد. وجود شعبه­های حضوری باعث ایجاد اعتماد می­شود. پوشاک ترمه با امکان خرید آنلاین و حضوری به مشتریان خود این اطمینان را می­بخشد.

خرید اینترنتی مانتو

پوشاک یکی از اساسی­ترین بخش­­ها در سبد خرید ما را تشکیل می­دهند. لباس خانه، تی شرت، شلوار، مانتو، روسری و شال،تنها بخشی از نیازهای روزمره­ی ما به پوشاک را نشان می­دهند. برای هر خانم شیک پوش ایرانی که در اجتماع حضور دارد، مانتو اصلی­ترین آیتم محسوب می­شود. به همین دلیل همیشه برای آن، هزینه­ی مشخصی در نظر می­گیریم.

  ۵ راهکار طلایی که هر خانمی برای خرید مانتو عید باید بداند

شاید شما ترجیح می­دهید در خیابان­ها قدم بزنید و ویترین مغازه­ها را برای انتخاب مانتویی زیبا نگاه کنید.  اما اغلب اوقات محدودیت­های زیادی وجود دارد که امکان گشت و گذار در بازار و خیابان را نمی­دهد. در این صورت خرید اینترنتی مانتو جایگزین آن خواهد شد.

شما می­توانید در سایت­ها و صفحات مجازی فروشگاه مانتو مورد علاقه خود را پیدا کنید. آن را از نظر جنس، طرح و  قیمت با سایر مغازه­ها مقایسه کنید. حتی  برای ست کردن آن، سایرآیتم­ها مثل روسری و شال یا کیف را از همان فروشگاه خریداری کنید.شما علاوه بر مانتو، می­توانید کیف، کفش، شومیز و شال را از مزون رونا خریداری کنید و آن ها را به­راحتی با هم ست کنید.

مزایای خرید اینترنتی مانتو

۱.موقعیت :

گاهی شما به یک مراسم خاص دعوت شده­اید یا برای محل کار خود مانتو رسمی و شیک می­خواهید. یکی از مزایای خرید اینترنتی مانتو این است که به آسانی می­توانید لباس مورد نظر خود را پیدا کنید. تنوع فروشگاه­های آنلاین هر سلیقه­ای را پوشش می­دهد. حتی برخی از مزون­داران با توجه به درخواست شما لباسی را طراحی و اجرا می­کنند.

تزئینات منحصر بفرد و دست­دوز­، پارچه­های خاص و مدل­های خلاقانه را هرجایی پیدا نخواهید کرد. به همین علت جست ­و جوی آنلاین بهترین گزینه خواهد بود. مزون یاقوتی از طراحی تا دوخت مانتوهای بسیار زیبایی را بر عهده دارد. تزئینات و جواهردوزی مانتوها بسیار جذاب و خاص می­باشد که باعث درخشش شما در یک مهمانی می­شود.

  راهنمای جامع خرید مانتو ارزان و ۶ نکته ای که نمی دانستید!

۲.مکان:

برخی اوقات شما با توجه به موقعیت خود، یک استایل جذاب و مناسب می­خواهید. در این حالت شما نیاز دارید که مدل و رنگ را متناسب با شرایط، سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید. البته موقعیت مکانی و رفت و آمد نیز دردسرهای زیادی دارد. یکی از مزایای خرید اینترنتی مانتو نیز عدم مخدودیت مکانی و زمانی است؛

شما در حالی در مسیر رفتن به محل کار،طبیعت گردی یا حتی توی خانه هستید خرید خواهید کرد. موقعیت زمانی و مکانی شما هیچ اهمیتی ندارد، فقط با صرف چند دقیقه آن چه که می­خواهید را درب منزل تحویل خواهید گرفت. خرید مانتو به صورتی آنلاین و حضوری از مزیت­های رقابتی مزون ووگ محسوب می­شود. این گونه با توجه به شرایط خود می­توانید خریدی به یادماندنی داشته باشید.

۳. زمان :

اگر شما بسیار پر مشغله هستید و زمان کافی برای گشتن در مراکز خرید و پاساژها را ندارید، خرید اینترنتی مانتو بهترین انتخاب است. علاوه بر آن ست کردن روسری یا شال، شلوار و حتی کیف نیز یکی از معضلات خانم­های شیک­پوش است. بسیاری از مزون­داران با آگاهی از این موضوع، آیتم­های اساسی برای یک استایل را با هم ارائه می­دهند. این کار امکان خریدهای اشتباه را کاهش می­دهد.

همچنین در زمان و هزینه صرفه جویی می­شود. بوتیک سمیه فرخ نژاد از جمله مزون­هایی است که تنوع و کیفیت محصول بسیار فوق العاده­ای دارند. هم چنین سبب می­شود که از استایل­های جذاب آن­ها ایده بگیریم. امکان خرید آنلاین همه­ی آیتم­ها نیز وجود دارد!

  1. ۴. سایز و اندازه:

 ممکن است برای پیدا کردن سایز لباس مناسب خود همیشه به مشکل برخورده باشید. برخی اندازه­ها بسیار پرفروش هستند و خیلی زود به اتمام می­رسند. برخی از سایزها نیز تقاضای بسیار کمی دارند و برخی تولیدکنندگان آن­ها را اصلا تولید نمی­کنند. خرید اینترنتی مانتو باعث می­شود که شما سایز و اندازه­ی خود را راحت­تر پیدا کنید.

بهترست جدولی از اندازه­های خود داشته باشید. اصلی­ترین آن­ها برای مانتو، دورسینه، دور کمر، دور باسن، قد کمرتا زانو  و تمام قد است. شما با اطمینان از اندازه­های خود و چک کردن آن با جدول سایز فروشگاه دیگر نباید نگران این موضوع باشید.

مانتوهایی مانند طرح زیر دارای آزادی نسبی، قد تا زانو و تمام قد آستین می­باشند. شما می­توانید در موقعیت رسمی و مهمانی­ها آن را بپوشید. پوشیدگی مناسب یکی دیگر از نقاط این مدل است. برای دیدن طرح های بیشتر به پیج مزون سارگل سربزنید.

  1. تجربیات دیگران:
  نکات ضروری که پیش از خرید مانتو مجلسی باید بدانید!

خرید مانتو اینترنتی باعث می­شود که که شما نظر سایرین را نیز بدانید. در اینستاگرام می­توانید تجربه سایر مشتریان را در بخش کامنت و هایلایت­های رضایت مشتری بخوانید. این نظرات به شما برای انتخابی آگاهانه بسیار کمک می­کند. حتی گاهی مشتریان نحوه­ی پاسخگویی، خدمات پس از فروش و توضیحات دیگر را بهتر از فروشنده توصیف می­کنند.

مزون پاپیون با رفتار صادقانه ، رضایت مشتریان را به دست می­آورند. شما می­توانید آن­ها را در هایلایت و کامنت­ها ببینید تا از خرید خود مطمئن شوید.

معایب خرید اینترنتی مانتو:

۱.بازگشت وجه:

برخی اوقات ما به هر دلیلی از خرید خود پشیمان می­شویم. یک فروشگاه­های اینترنتی لباس معتبر، خدمات پس از فروش مناسبی دارند و می­توان کالا را تا مدت مشخصی بازگشت داد. حتی برخی از آن­ها پرو درب منزل نیز دارند که مزیت فوق العاده­ای محسوب می­شود. با این حال یکی از معایب خرید اینترنتی مانتو عدم امکان بازگشت وجه پس از خرید آنلاین است.

اگر می­خواهید از انتخاب خود مطمئن شوید، تن­خور لباس، عکس از زوایای مختلف و فیلم کوتاهی ازآن را درخواست کنید.با کلیک بر روی تصویر زیر، مانتوهای زیبای دیگری ، از زوایای مختلف و حتی تن­خور آن  به صورت فیلمی کوتاه خواهید دید. این به شما در انتخابی آگاهانه بسیار کمک می­کند.

  1. رنگ و طرح:

 رنگ­ها معمولا بوسیله­ی دوربین دقیق ثبت نمی­شود و گاهی یک یا دو درجه پررنگ یا کمرنگ تر است. اگر در انتخاب رنگ و طرح بسیار حساس هستید سعی کنید حضوری خرید کنید. البته کیفیت دوربین و عکاسی زیر نور طبیعی و بدون فیلتر رنگ و طرح را واقعی­تر نشان می­دهد.

این مانتوی جذاب و دوست داشتنی پر از رنگ­های شاد و دلربا است. این رنگ­ها ترند امسال هستند و شما را شیک، با اعتماد به نفس و صادق نشان می­دهند. برای خرید روی عکس کلیک کنید.

۳. تن خور مانتو اینترنتی:

 از دیگر معایب خرید اینترنتی مانتو می­توان به تن­خور آن اشاره کرد. همه­ی ما می­دانیم که لباس تن مدل­ها ظاهری متفاوت پیدا می­کند. زیرا آن­ها آموخته­اند که بهترین فیگور برای نشان دادن بهتر لباس چیست که این با زندگی واقعی کاملا متفاوت است. توجه به کمد لباس­تان بهترین راه برای آن است که متوجه شوید که چه مدلی مانتویی به شما بیشتر می­آید.

به قد و گشادی مانتوها بسیار دقت کنید و آن­ها  را متناسب با اندام خود انتخاب کنید. این دو مورد بیشترین تاثیر را در ظاهر شما می­گذارند. دوخت تمیز و قیمت مناسب دو مورد مهم دیگر برای خرید مانت محسوب می­شوند. مزون هورا علاوه بر دارا  بودن این ویژگی­ها، محصولات خود را در رنگ­بندی و سایزبندی متنوعی تولید می­کند. برای دیدن سایر محصولات آن­ها با صفحه­ی آن­ها سر بزنید.

  1. پست :

حمل و نقل بسته­های پستی همیشه مشکلات خاص خود را داشته است. زمان، هزینه و آسیب دیدگی از جمله­ی آن­هاست. گاهی هزینه­ی پست برای خرید اینترنتی مانتو بیشتر از رفت و آمد به فروشگاه خواهد بود. این موضوع زمانی صدق می­کند که ما از شهر و منطقه­ی نزدیک خود قصد خرید داشته باشیم.

مدت زمان ارسال نیز یکی دیگر از چالش­ها می­باشد. اداره­ی پست در تعطیلات رسمی بسته است و ارسال بسته گاهی تا ده روز طول می­کشد. پس حتما این مدت زمان را در نظر بگیرید.

  اصول ست کردن با مانتو کرم

آسیب دیدگی در هنگام ارسال مانتو کمتر پیش می­آید. زیرا نه تنها فروشگاه اینترنتی بلکه اداره­ی پست نیز بسته بندی ایمن و مناسبی ارائه می­دهند. با این وجود هنگام خرید اینترنتی مانتو از مشتری مداری و مسئولیت پذیری فروشگاه آنلاین اطمینان حاصل کنید.

  1. پرداخت ناامن:

 اگر نمی­خواهید توسط هکرها و کلاهبرداران مجازی آسیب مالی ببینید، به لینک­های پرداخت دقت کنید. گاهی تشابه آدرس باعث می­شود که اطلاعات بانکی خود را در اختیار سودجویان بگذاریم و  ضرر مالی سنگینی را تجربه کنیم. حتما به حروف انتهایی لینک شاپرک (  shaparak.ir) توجه کنید. این سامانه امنیت انجام تراکنش شما را تایید می­کند.

برای خرید بدون نگرانی این مانتوی زیبای بهاری ، روی عکس کلیک کنید.

در آخر زندگی پر مشغله امروز و محدودیت­های رفت و آمد ما را به سمت روش­های سریع­تر و پربازده­تر سوق می­دهد. فروشگاه­های اینترنتی یکی بهترین جایگزین ها برای خرید لباس­های موردعلاقه­مان است. فقط کافی است با در نظر گرفتن موارد بالا خرید اینترنتی مانتو ، شلوار، روسری و… را لذت بخش و سودمندتر کنیم.

نویسنده : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *