استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بررسی انواع فرم بدن آقایان

فرم بدن آقایان | مهم ترین عامل برای خوش استایلی آقایان برخورداری از فرم بدن مناسب است. هر فرد بسته به عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی،ارث،رژیم غذایی و فعالیت روزانه فرم بدن منحصربه فردی دارد. برای اینکه راحت تر بتوانید فرم بدنتان را تشخیص دهید،هر رم بدنی را به شکلی هندسی تشبیه کرده اند و شما با جلوی آینه ایستادن و برانداز خود،به راحتی متوجه فرم بدنتان خواهید شد.

مستطیل

فرم بدن آقایان : مستطیل در این فرم بدنی عرض شانه با دور کمر تقریبا در یک اندازه هستند. افراد در این فرم بدنی دارای شکمی صاف بوده و فرم بدنی آن ها از ناحیه شکم تا پهلو تغییر چندانی نمیکند. سلبریتی هایی همچون دیویدبکهام و هری استایلز دارای فرم بدنی مستطیلی هستند.

فرم بدنی ذوذنقه

این فرم بدنی تفاوتی جزیی با فرم بدن مستطیلی دارد. در این فرم بدنی شانه ها عریضتر،مشخص تر و حجیم تر بوده، قفسه سینه برآمده تر بلوده و لگن تا حدودی برآمده تر است.افراد مشهوری همچون دیوید گندی و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی دارای فرم بدنی ذوذنقه هستند.

فرم بدنی بیضوی

شاخصه ی بارز این فرم بدنی که این افرا با اظافه وزن در نیمه پایینی بدن خود دست به گریبان هستند. جیمزکوردن یکی از مثال های فرم بدنی بیضوی است. فرم بدنی بیضوی دومین فرم بدنی شاخص در میان مردان بریتانیایی است.

  راهنمای خرید گن لاغری زنانه

فرم بدن آقایان : مثلث وارونه

در فرم بدنی مثلث وارونه،نیمه بالایی بدن پرحجم تر بوده و شانه های عریض افراد وزن بسیار زیادی را تشکیل میدهند. هرچه از قسمت سینه پایینتر می رویم، عرض شکم و کمر کم تر میشود. در مردانی با فرم بدنی مثلث وارونه پهلو باریک و کوچکتر از سایر نقاط بدن است. یوسین بولت و جیسون استتهام دارای فرم بدنی مثلث وارونه هستند.

فرم مثلثی

در این فرم بدنی که سومین فرم بدنی شایع در بین مردان بریتانیایی است و در ۱۴ درصد جمعیت آن ها دیده میشود،شاهد اضافه وزن در قسمت میانی بدن هستیم. از سلبریتی های معروف با این فرم بدنی میتوان به دیویدویلیامز و مایکل مکلینتر اشاره کرد.

تهیه و تنظیم : زهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *