آرایشی

فوت و فن یک آرایش پاییزی شیک

آرایش پاییزی

 

با سرد‌تر شدن هوا، اکثر خانم‌ها نحوه آرایش خود را تغییر می‌دهند و آرایش خود را مطابق با فصل، هماهنگ می‌کنند تا زیبا و جذاب به‌نظر برسند. در این بخش، با فرا رسیدن روزهای پاییزی، به نحوه آرایش در فصل پاییز پرداخته‌ایم .

 

نحوه آرایش در فصل پاییز

کرم‌پودر و زیرسازی

در فصل پاییز، برخلاف فصل تابستان، پوست روشن، جذابتر از پوست تیره و برنزه است؛ پس کرم‌پودری سبکتر و نزدیک به رنگ و توناژ پوست خود انتخاب کنید و در انتخاب این کرم‌ها نگران لک‌های صورت نباشید، زیرا لک‌های صورت در دنیای مد، یک نماد برای زیبایی شناخته می‌شوند. از آنجا که اشعه آفتاب در این فصل، ملایم‌تر شده، برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، حتما از ضدآفتاب‌های مناسب این فصل استفاده کنید. برای آرایش روزانه، استفاده از ضدآفتاب‌های رنگی، کرم‌های BB و CC، که سبک‌تر از کرم‌پودر است و رطوبت پوست را حفظ می‌کند، انتخاب مناسبی برای این فصل است.

رژ گونه

آرایش ابروها

با توجه به اینکه امروزه ابروهای منظم و کات‌دار، چندان موردتوجه نیست، با کمک ژل یا صابون ابرو حالت ابروهای خود را مرتب کنید و ظاهری طبیعی به چهره‌تان بدهید.

رژگونه مناسب برای یک آرایش شیک پاییزی

در فصل پاییز، از رژگونه‌ای با سایه‌های صورتی استفاده نکنید و رنگ‌های تیره‌تر و گرم‌تری را روی گونه‌هایتان جایگزین کنید.

  ۷ مدل ابرو که در پاییز امسال بسیار ترند خواهند شد.

آرایش چشم بنفش :

آرایش چشمها در فصل پاییز

آرایش‌های چشم زیر برای فصل پاییز مناسب است:

آرایش چشم براق :

برای اینکه چشم‌های خود را زیباتر نشان دهید، از سایه‌هایی با توناژ رنگی بژ براق یا طلایی استفاده کنید. سایه را در خط چسبیده به مژه‌ها پررنگ‌تر کنید و پایین مژه‌ها را هم کمی، از همان سایه بژ یا طلایی بزنید، سپس آرایش چشمتان را با زدن ریمل تکمیل کنید. شما می‌توانید لب‌هایتان را براق یا رنگی کنید.

آرایش چشم بنفش :

برای اینکه در فصل پاییز، آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید، می‌توانید از سایه بنفش یا توناژ آن استفاده کنید. این رنگ سایه، بسیار خودنمایانه و جلوه‌گر است. می‌توانید سایه‌های بنفش را باهم ترکیب کنید و رنگ جدیدی بسازید. از آبیِ متمایل به ارغوانی، بنفش یاسی یا از ارغوانی تیره نیز می‌توانید استفاده کنید.

آرایش چشم تیره یا اسموکی :

آرایش تیره، هم برای روز و هم برای شب مناسب است و شما را جذاب خواهد کرد. برای انجام چنین آرایشی:

  • ابتدا بسیار آهسته، بن مژه‌ها را با مداد مشکی، به بالا و پایین پلک بکشید، سپس با برس مخصوص، این خط را صاف کنید.
  • به‌وسیله یک برس نرم، پشت پلکتان را سایه تیره بزنید. سایه شما باید در گوشه چشم و در نزدیک بن مژه، پررنگ‌تر از کریس چشم باشد؛ به‌طوریکه هرچه به‌سمت بالاتر مژه‌ها می‌روید، این سایه باید کمرنگ‌تر شود. یک یا دو رنگ از سایه‌های پشت پلک را انتخاب و برای زیر پلک استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای تکمیل آرایشتان، از ریمل‌های حجم‌دهنده برای مژه‌ها استفاده کنید.
  ترندهای آرایشی 2021

 

استفاده از خط چشم گربه ای پر

استفاده از خط‌چشم گربه‌ای پهن

برای یک آرایش پاییزی، از خط‌چشم تیره و پهنِ مدل گربه‌ای استفاده کنید. بر اساس فرم چشم‌ها، خط‌چشم را، هم برای خط بالایی و هم برای خط پایینی چشم به‌کار ببرید.

آرایش لب در فصل پاییز :

برای آرایش لب‌ها در فصل پاییز، رژلب‌هایی به‌رنگ تند و پررنگ انتخاب کنید. رنگ‌هایی، مانند شرابی تیره و جگری تند برای فصل پاییز مناسب است. در آرایش فصل پاییز، لب‌ها باید بیش از سایر قسمت‌های صورت، دیده شوند، پس چشم‌های خود را به‌صورت ملیح آرایش کرده و از سایه چشم بسیار کمرنگ و ملایم استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *