استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

مردان کوتاه قد چگونه لباس بپوشند؟

لباس مردان کوتاه قد

افراد از لحاظ قد با یکدیگر متفاوت هستند . برخی از آنان قد متوسط برخی بلند و برخی کوتاه قد هستند . شما از هر اندامی که بهره مند باشید می توانید با انتخاب صحیح لباس ایرادات اندامتان را بپوشانید . انتخاب صحیح لباس مردان کوتاه قد نیز کمک می کند تا توجه ها از روی قد آنها برداشته شود و بلندتر به نظر برسند .

اگر جزو آقایانی هستید که از اندازه ی قد خود ناراضی هستید و دوست دارید در مهمانی ها، جمع های دوستانه، محل کار و یا هر جای دیگری چند سانتیمتر بلندتر به نظر برسید، راهکارهایی برای شما وجود دارد. با این راهکارها که در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم می توانید با تغییرات اندکی در ظاهر و پوشش، بلند قد تر به نظر برسید.

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید

برای قد بلند به نظر رسیدن باید در انتخاب رنگ لباس نیز دقت کنید و پیراهن و شلوار در رنگ های هم خانواده بپوشید. لباس هایی که از یک طیف رنگ نیستند نیز انتخاب کنید اما سعی کنید سایه هایی نزدیک به هم داشته باشند.

از پوشیدن پیراهن با لباس هایی با رنگ متضادخود داری نمایید. اگر دو رنگ متفاوت لباس را به تن می کنید و یا رنگ های مختلف از یک طیف را می پوشید بهتر است شلوار شما از پیراهن تان تیره تر باشد.

پوشیدن پیراهن با رنگ های تیره نیز این تصور را برای دیگران ایجاد خواهد کرد هرچند که ممکن است افراد لاغر را لاغرتر نشان دهد.پوشیدن کفش تیره و شلوار تیره تر از پیراهن، قد شما را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد.

الگوهای عمودی را انتخاب کنید

برای اینکه کشیده تر و لاغر تر به نظر برسید الگوهای عمودی را انتخاب کنید . برای انتخاب این الگوها، خطوط عمودی پیوسته و باریک تر که یکی از رنگ های آنها سفید باشد، انتخاب مناسبی است.

  روز بیست و ششم کمپین - ترفندهای بلندتر دیده شدن مخصوص آقایان

هیچگاه لباس هایی با خطوط افقی را انتخاب نکنید زیرا چشم به صورت ناخودآگاه به دو طرف بدن متمایل می شود و قد شما کوتاه تر از چیزی که هست ، به نظر خواهد رسید .برای آقایانی که قدشان کوتاه است ، لباس هایی با بافت عمودی و پیراهن هایی که نقش و نگارهای آنها به سمت بالا کوچکتر و محوتر می شود نیز مناسب است و آنها را بلند تر نشان می دهد.

پیراهن مناسب افراد کوتاه قد

پیراهن شما باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید آن را داخل شلوار ببرید و به اندازه کافی گشاد باشد تا بیش از حد به بدنتان نچسبد. پیراهن هایی که از پارچه های ضخیم و سفت درست شده اند بهتر در تن می ایستد و برای افراد قد کوتاه مناسب تر است.

همچنین لباس هایی که رنگ ساده دارند از لباس هایی که دارای الگو هستند جذابترند. در صورت استفاده از کراوات نیز کروات نباید بیش از حد پهن باشد و پایینش نیز نباید صاف باشد همچنین باید آنقدر بلند باشد تا کمی از دور کمر شلوار عبور کند.

پیراهن های سایز خودتان بپوشید

مردان کوتاه قد باید لباس هایی را انتخاب کنند که کاملا سایز آنها باشد و روی تن کاملاً بنشیند زیرا پوشیدن لباس غیر سایز سبب می شود قد کوتاه تر به نظر برسند. لباسی که یک سایز برایتان بزرگتر است و زیر بغل آن به خاطر گشادی آویزان است و یا آستین های آن کمی پایین تر از حد استاندارد می ایستد، به غیر از اینکه افراد را به یاد دوران کودکی شما می اندازد ، قد شما را کوتاهتر نشان می دهد.

  خرید اینترنتی یا حضوری؟

اگر سایز مناسب شما پیدا نمی شود نزد یک خیاط بروید تا او لباس مناسب با سایزتان را برای شما بدوزد . بسیاری از برندها، نیز پیراهن های خود را کوچک تر از سایزهای عادی طراحی می کنند.

پیراهنی با نسبت های کوچک تر انتخاب کنید

برای اینکه قدتان بلند تر دیده شود حتما نیاز نیست ،نسبت اجزای مختلف لباس مانند همه باشد. شما می توانید برای بلندتر نشان دادن قد خودتان، پیراهنی با جیب های نزدیک به هم و دارای یقه باریک تر انتخاب کنید و یا کتی دکمه های کمتر بپوشید و شلواری را انتخاب نمایید که کمی کوتاه تر از حد معمول باشد . برگردان یقه باریک و نوک تیز، اندام شما را کشیده تر نشان می دهد

برای اینکه نسبت ها را بشناسید حتماً نیاز نیست لباس جدید بخرید می توانید لباس هایی را که در کمدتان وجود دارد را با هم مقایسه کرده و مناسب ترینش را انتخاب نمایید.

از اکسسوری مناسب استفاده کنید

برای اینکه قد بلند دیده شوید نباید در انتخاب اکسسوری اشتباه کنید . بسیاری از افراد قد کوتاه برای بلند تر به نظر رسیدن کلاه می گذارند اما باید بدانید کلاه نگاه مخاطبتان را اول به سوی خود جلب می کند و بعد به سمت پایین تنه می کشاند و مانند یک درپوش روی قد شما عمل می کند.

  بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی

جزئیات لباس شما نیز نباید در بخش پایین تنه و یا بخش پایینی پیراهن تان باشد. انتخاب پیراهن های جیب دار، کراوات های رنگ روشن و یا سرشانه های متفاوت توجه مخاطب را به سمت قسمت های بالایی بدن شما جلب می کند .

شلوار مناسب افراد کوتاه قد

شلوار فاق بلند برای افرادی که قد کوتاهی دارند مناسب تر است زیرا پایین تنه را بلندترنشان می دهد. مردانی که میان تنه بزرگتری دارند بهتر است از شلوارهایی استفاده کنند که جلوشان چین های عمودی دارد نه شلوارهایی که ساده هستند. اگر این چین ها خیلی بزرگ باشند پاها را کوتاه نشان می دهد پس این چین ها را تا جای ممکن باریک کنید.

شلوار را روی خط کمر نگه دارید

افراد کوتاه قد برای بلندتر به نظر رسیدن قدشان باید شلوار خود را بر روی خط کمر خود بپوشند. دنیای مد نمناک توضیح داده است که پایین تر قرار دادن خط کمربند پاهای افراد کوتاه قد را کوتاه تر نشان می دهد . همچنین این افراد نباید از کمربندهای بزرگ استفاده کنند و در صورت نگه داشتن شلوار خود بر روی خط کمر دیگر نیازی به محکم بستن کمربند نخواهند داشت.

  دهه سوم و چهارم زندگی خود را چگونه سپری کنیم؟

شلوارک و یا پیراهن آستین کوتاه نپوشید

پوشیدن لباس هایی مانند شلوارک و یا پیراهن آستین کوتاه موجب می شود توجه افراد به سمت اندام افراد قد کوتاه جلب شود و به همین دلیل آنها کوتاه قد تر دیده شوند . معمولا اندام کوتاه قدها کوچک تر از بلندقدهاست پس پوشیدن این لباس ها سبب می شود همه توجه ها به اندام شما جلب شود البته پوشیدن برخی از این لباس ها در روزهای گرم سال لازم است .

بهترین نوع کفش برای آقایان قد کوتاه

برای بلندتر نشان دادن قد شما استفاده از الگوها، رنگ و ترکیب لباس راه های خوبی هستند . اگر فرد قد کوتاهی هستید می توانید با افزودن چند لایه به داخل کفش یا انتخاب کفش هایی با کفی های پهن تر قد خود را چند سانتیمتر بلندتر نشان دهید. همچنین تولید کننده های خاصی برای چنین شرایطی کفش های ویژه ای طراحی کرده اند. اما در انتخاب کفشتان حتما علائق، وضعیت سلامت پا و کمر و … را در نظر بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *