استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

لباس مناسب اندام مثلث برعکس چگونه است؟ + پیشنهاد لباس برای خرید

لباس مناسب اندام مثلث برعکس | می دانید که اندام زنانه را به ۵ دسته کلی تقسیم می‌کنند. اندام مثلث برعکس یکی دیگر از فرم اندام‌های زنانه است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۹ دقیقه

این فرم بدن را با عناوین مخروطی شکل و یا مثلث معکوس نیز نام می‌برند. دانستن فرم اندام و پوشدین لباس مناسب اهمیت ویژه ای در خوش استایل شدن، زیباتر دیده شدن و در نهایت احساس رضایت بیشتر از خود می‌شود. در ادامه این مطلب علاوه بر آشنایی کامل با اندام مثلث برعکس به کمد لباس مناسب اندام مثلث برعکس نیز می‌پردازیم.

در ضمن شما می‌توانید با کلیک بر روی هر تصویر به راحتی به لباس مورد علاقه و مناسب فرم اندام‌تان دسترسی پیدا کنید و اقدام به خرید کنید.

ویژگی‌های اندام مثلث برعکس چگونه است؟

اگر دارای اندام مثلث برعکس هستید، پس بالاتنه شما نسبت به پایین تنه درشت و پر تر به نظر می‌رسد. شانه‌ها و سینه‌های نسبتاً بزرگی دارید. میانه اندام‌تان نسبتاً باریک است و دور باسن بدون برجستگی و کم عرض است. اندام شما شبیه به اندام مردانه است؛ ولی این را بدانید که اندام مثلث برعکس جزو دومین از بهترین نوع اندام زنانه است و اکثر مانکن‌های مد دارای چنین فرم بدنی هستند.

اندام مثلث برعکس چگونه لباس بپوشد؟

برای هر فرم بدنی باید طوری لباس پوشید تا توازن و تعادل بین بالاتنه و پایین تنه رعایت شود و اندام شبیه به ساعت شنی شود. شما با فرم اندام مثلث برعکس باید لباس‌هایی بپوشید که انحنا و پهنای لازم را به باسن و پایین تنه شما اضافه کند. هم چنین اندازه سرشانه و سینه‌ها را کوچک نشان دهد.

شما دارای پاهای زیبا و خوش فرمی هستید بنابراین بلندی قد پیراهن یا لباس‌تان می‌تواند دلخواه باشد اما دامن خیلی کوتاه پهنای بالاتنه را بیشتر نشان می‌دهد.

شلوار مناسب اندام مثلث برعکس

از دسته لباس مناسب اندام مثلث برعکس در قسمت پایین تنه، شلوار است. شلوارهای مام فیت، مام استایل، شلوار ۶ جیب و یا شلوارهای دارای جیب و تزئین، بوت کات و شلوارهای گشاد برای اندام مثلث برعکس بسیار مناسب است.

لباس مناسب اندام مثلث برعکس : کت

کت مناسب اندام مثلث برعکس بهتر است دارای یقه کشیده و باریک باشد. کت با یقه‌های برگردان مثل  انگلیسی، بلیزر، هفت و هالتر با میزان پهنای کمتر برای شما مناسب است. می‌توانید رنگ یقه را تیره بردارید تا حجم سینه را کمتر نمایان کند. هم چنین کت‌هایی که در ناحیه باسن دارای جیب و تزئین هستند برای شما مناسب اند.

شومیز یا بلوز مناسب اندام مثلث برعکس

از شومیز یا بلوزی استفاده کنید که دارای یق گرد عمیق و  یا یقه هفت باشد تا بالاتنه شما را کشیده و لاغر نشان دهد.شومیز با یقه قایقی، خشتی و یا بلوز یقه اسکی برای اندام شما اصلا مناسب نیست چراکه بالاتنه را بیشتر به نمایش می‌گذارد.

لباس مجلسی مناسب اندام مثلث برعکس

لباس مناسب اندام مثلث برعکس برای مراسم‌ها و جشن‌ها می‌تواند به صورت زیر باشد :

  • پیراهن‌هایی با یقه هفت ، باز و بلند همراه با دامن چین دار و یا فون
  • لباس‌هایی با بالاتنه جذب و پایین تنه رفته رفته گشاد شود
  • چپ و راستی ها با یقه هفت باز و دامن گشاد تاشانه ها باریک به نظر برسد
  • استفاده از شومیز و دامن چپ و راستی
  • دامن‌های پلیسه، کلوش و فون
  بهترین لباس مناسب اندام سیبی شکل چیست؟

اکسسوری مناسب

استفاده از انگشتر و دستبند برای اندام مثلث برعکس مناسب می‎‌باشد؛ زیرا توجه افراد را به دستان شما که در کنار کمر و لگن قرار دارد می برد و برای اینکه اندام شما متعادل دیده شود خوب است. در اندام مثلث وارونه استفاده از گوشواره هایی که بلند هستند یا گردنبندهای پهن و کوتاه که باعث می شود شانه ها پهن تر دیده شوند مناسب نمی باشد.

همچنین از کیف هایی استفاده کنید که توجه را به سمت قسمت لگن و پایین تنه جلب می کنند. در نتیجه کیف با بند بلند و کیف‌های دوشی برای اندام شما مناسب است.

چه لباس‌هایی برای اندام مثلث برعکس مناسب نیست!

پوشیدن یک سری از آیتم‌ها برای اندام شما مناسب نیست که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • یقه‌های بزرگ و حجیم
  • شلوار و دامن‌های جذب
  • یقه‌هایی که بر شانه۲های عریض شما تاکید کند مثل یقه خشتی و قایقی
  • کت با اپل بزرگ
  • لباس دارای حجم و تزئین در قسمت شانه
  • آستین پفی و رگلان
چی بپوشم
چی بپوشم

نویسنده : مائده

به چه اندامی مثلث برعکس گفته می‌شود؟

اندامی که قسمت دور شنانه و سینه بزرگ تر از دور باسن باشد. به طوری که حجم بدن وقتی به سمت پایین تنه نزدیک می‌شوید کمتر می‌شود.

چه لباس هایی برای اندام مثلث برعکس مناسب است؟

شما با فرم اندام مثلث برعکس باید لباس‌هایی بپوشید که انحنا و پهنای لازم را به باسن و پایین تنه شما اضافه کند. هم چنین اندازه سرشانه و سینه‌ها را کوچک نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *