استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

۸ نکته مهم خرید مانتو سبز و چگونگی ست کردن آن

مانتو سبز

خرید مانتو سبز | سبز یکی از  زیباترین رنگ های طبیعت محسوب می شود. نگاه کردن به آن به آرامبخش است و اضطراب را دور می کند. هرطیف این رنگ ویژگی های منحصربه فرد خودش را دارد و شما را به گونه ای متفاوت نشان می دهد. مانتو سبز در هر فصل و با هر سبک پوشش جذابیت چشمگیری به شما می بخشد. تن های روشن آن، در بهار و تابستان و برای استایل های کژوال مناسب تر است. تونالیته سبز تیره مثل یشمی و زیتونی در زمستان و پاییز شما را گرم تر نگه می دارد. هم چنین این رنگ ها برای استایل کاری و مینیمال انتخابی عالی هستند.

سبز نماد چیست؟

افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند اغلب دارای روحیه طلح جو و آرام هستند. آن ها اغلب به محیط زیست و طبیعت اهمیت بسیاری می دهند و به گل و گیاه علاقه زیادی دارند. سبزپوشان مسولیت پذیر و مهربان هستند و به خانواده و دوستان خود عشق می ورزند. سبز از گذشته نمادی از نیروی معنوی بوده و در بسیاری از ادیان مقدس شمرده می شود. این رنگ باعث دورشدن تنش و اضطرب می شود به همین علت در بیمارستان ها بسیار استفاده می شود. این رنگ زیبا پس از آبی پرطرفدارترین رنگ جهان محسوب می شود.

  در پاییز و زمستان چه جنس پالتویی بپوشیم ؟

استایل کاری و دانشجویی با خرید مانتو سبز

اگر می خواهید در محل کار یا دانشگاه مانتو سبز بپوشید، پیشنهاد ما مانتوهای رسمی و  با سایز مناسب است. یک مانتوی کتی با شلوار مشکی شما را متین و با وقار نشان می دهد. علاوه بر مشکی، تونالیته ی قهوه ای نیز همخوانی زیادی با سبز دارد.

بیشتر بخوانیم: لباس خانم ها در محیط کار

استایل کژوال با مانتو سبز

در استایل کژوال، لباس های راحت و آزاد کاربرد بیشتری دارند. رنگ های پسته ای و لیمویی به همراه نارنجی، سفید وکرم می تواند شما را شاد و سرزنده نشان دهد. سبز نماد زندگی و حیات است که صلح و امینیت را نشان می دهد. به همین علت برای قرار های دوستانه و مهمانی ها گزینه ای فوق العاده محسوب می شود. اگر می خواهید سبز را با شلوار جین بپوشید بهترست از تناژ و شدت رنگی مشابه استفاده کنید. اکسسوری های طلایی و نقره ای استایل شما را تکمیل می کنند.

استایل منوکروم

به طور کلی اگر می خواهید کشیده تر و بلند تر دیده شوید استایل مونوکروم بهترین انتخاب است.   در استایل منوکروم یا تک رنگ ب از سر تا پا فقط تونالیته های یک رنگ پوشیده می شود. این سبک هرگز از مد نمی رود و در موقعیت های مختلفی نیز قابل استفاده است. اما گاهی ممکن است استایل تان بیش از اندازه دچار یکنواختی شود. در این صورت می توانید به به مقدار کمی از رنگ های خنثی مثل مشکی و طوسی نیز استفاده کنید. هم چنین آیتم هایی مثل کمربند و کلاه یا شالگردن در تنوع بخشیدن به پوشش تان بسیار موثر هستند.

ترکیب با رنگ های خاص

اگر جسارت و شجاعت بسیار زیادی در لباس پوشیدن دارید حتما این بخش را بخوانید. رنگ سبز یک رنگ سرد و مکمل قرمز محسوب می شود. این رنگ با زرد ونارنجی نیز تضادبسیارجالبی ایجاد می کندکه احساسی از شور و انگیزه را در ما برمی انگیزد. مانتو سبز با روسری یا شال قرمز می تواند شادی و خوشبینی را نشان دهد.  این ست برای تیپ های هنری ایده آل است و انرژی جوانی را انتقال می دهد. اگر می خواهید استایل هایی چشم نواز داشته باشید به طبیعت بیشتر دقت کنید؛ گل سرخ در میان برگ های سبز. درختان  با تنه های قهوه ای  و یا منظره زیبای یک چمنزار با یک آسمان آبی. همه ی آن ها در کنار هم می تواند الهام بخش شما در ست کردن رنگ ها باشند.

  تفاوت تاکسیدو و کت و شلوار چیست و کدام گزینه مناسب تر است؟

گردآوری عاطفه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *