استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

مانتو مجلسی مشکی را چه طور ست کنیم؟

مانتو مجلسی مل اند موژ

مشخصات کلی مانتو مجلسی مشکی

جنس : پلی استر  نخ 

فرم: آزاد

قد: بلند  

پارچه : ساده ترکیب با حریر طرح دار تکرنگ

مورد استفاده : مجلسی

در موقعیت های رسمی چی بپوشیم ؟

اگر مناسب ها و مجالس به این مشکل بر می خورید که لباس مناسب و سنگین ندارید یا نمی دانید چه استایلی بپوشید مانتو مجلسی مشکی از ملزومات کمد شماست.

مانتو مل اند موژ  مجلسی مشکی برای استفاده در مهمانی ها و قرار های ملاقات و مناسب های رسمی تر گزینه ای بی نقص است. ترکیب پارچه  ی اصلی با حریر طرح دار علت اصلی زیبایی این کار است. خانم های محجبه نیز با استفاده از ساق دست مشکی می توانند از این مانتو شکیل در مجالس و مناسبت ها به راحتی استفاده کنند

ست ها و رنگ های پیشنهادی برای مدل مل اند موژ

مانتو مجلسی مشکی مل اند موژ به دلیل جنس و طرحی که دارد بهتر است با آیتم های رسمی مانند کیف های دستی کوچک و یا متوسط، کفش های پاشنه دار و یا کفش های مدل بالرین و همینطور رنگ های کلاسیک مانند زرشکی، بژ، کرم، خاکستری، سفید، شتری، ، مشکی، سرمه ای و غیره  همراه شود.

 مشکی یکی از رنگ های خنثی بوده که برای توصیف قدرت و تاریکی و مرگ به کار می رود و مکمل آن، رنگ سفید می باشد.

  دکمه سردست و انواع آن

این در صورتی است که مشکی همیشه انتخابی بسیار شیک برای تمام مردم دنیا در زمان های مختلف بوده است .

این مانتو مجلسی شیک برای افراد با مشخصات جدی ، محافظه کار ، دست نیافتنی، زنان ثروتمند ، موفق، پیچیده ، مستقل و با اعتماد به نفس انتخابی درخور و زیباست. ترکیب مشکی و کرم از قدیمی ترین ست های زیبا و پرطرفدار استایل کلاسیک است.

در ضمن، لباس کلاسیک باید راحت نیز باشد. سعی کنید بیشترین هزینه را صرف خریدن کیف، کفش و مانتو کنید، چرا که این ‌ها باعث می‌ شوند لباس ‌های ارزانتان نیز گران تر و با ارزش تر به نظر برسند.

استایل کامل خریدن در نهایت به نفع جیب مشتری است

حتما برایتان پیش آمده که کمدی پر از لباس دارید ولی هیچ کدام به هم نمی آیند. ست بسیار زیبایی را بامانتو مجلسی مشکی  به سبک مل اند موژ به شما پیشنهاد می کنیم که قابل تهیه در سایت و همچنین مناسب برای طیف سنی وسیعی می باشد.

تنها کافی است با تغییر اکسسوری و ترکیب رنگی حال و هوای این استایل را مناسب سن خود کنید.  

ازدیگر مزایای خرید یک استایل کامل این است که از سردرگمی ست کردن رها می شوید و در نهایت اشتباهات شما در خرید کاهش می یابد و هزینه هایتان مدیریت  می شود.

  اصول ست کردن با مانتو کرم

لینک تمام آیتم ها در زیر به تفکیک قرار داده شده، برای اینکه استایل کامل و زیبایتان را تنها در پنج دقیقه تهیه کنید تا قبل از اتمام موجودی آیتم ها می توانید به لینک های زیر مراجعه  کنید.

از مانتو مجلسی مشکی غافل نشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *