استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

مانتو کتی کوتاه زنانه را چگونه بپوشیم ؟

مانتو کتی

مشخصات کلی محصول

– نحوه بسته شدن با سه عدد دکمه
– پارچه طرح‌دار
– یقه برگردان
– دو برش جیب در جلو
– مناسب استفاده در فصل پاییز

مانتو کتی از واجبات کمد لباس خانم های به روز و خوشتیپ

مانتو کتی بلیزر، شبیه به کت مردانه است، ولی اسپرت‌تر و راحت‌تر و پارچه‌ی آن معمولاً پارچه‌ای مرغوب است این روزها با ترند شدن مانتو کتی و پوشیده شدن آن در فشن‌شوها و استریت استایل‌ها٬ راه به دل جوان‌ترها هم باز کرده است و در هر فصلی با جنس منایب آن فصل قابل پوشیدن است. این مدل کت کوتاه از واجبات کمد لباس خانم های به روز و شیک پوش است. استایلی نیمه رسمی که برای استفاده ی غیر رسمی نیز مناسب است. تنوع بالای این مدل را با مثال هایی برایتان روشن خواهیم کرد.

استایل اول را تصور کنید با کفش پاشنه دار مشکی، روسری و کیف دستی مشکی و استایل دوم را با شلوار جین راسته ،کفش اسنیکر و کیف رودوشی . هر دوی این استایل ها به راحتی قابل اجرا هستند و به اکسسوری خاصی نیاز نیست. این مدل مانتو کتی کوتاه برای افراد جدی ، محاقظه کار، بسیار اهل عمل و مستقل مناسب خواهد بود.

  ست کردن زرشکی و طوسی برای فصل پاییز

پالت رنگی کاربردی و بسیار متنوع

بهتر است قبل از هر چیزی، رنگ طوسی را بهتر بشناسیم تا بتوانیم درست­‌ترین رنگ‌­ها را برای ست کردن با آن انتخاب کنیم. رنگ طوسی، رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می­‌تواند با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب شود. تمامی طیف‌های این رنگ که شامل مقداری خاکی و کرم یا بژ هستند جزء دسته­‌ی طوسی گرم محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان گفت آنچه از طوسی که مایل به طلایی است طوسی گرم و آنچه از طوسی که مایل به نقره‌ای است، طوسی سرد

است. طوسی از دسته رنگ­‌های پرطرفداری­‌ است که در همه­‌ی کمدها پیدا می­‌شود.

آنچه که در تمامی رنگ‌های خنثی صادق است، هم­نشینی عالی با همه رنگ‌ها می‌باشد.

طوسی با رنگ‌های قرمز، بنفش، زرد، سبز، نارنجی، صورتی، آبی، سرخابی برای استایل کژوال و خانواده رنگ‌های خنثی مثل کرم، زرشکی طوسی، سفید، سرمه‌ای و مشکی برای استایل کلاسیک، ست می‌شود.

پیشنهاد ویژه برای همراهانی ویژه با انتخاب هایی هوشمندانه

استایل پیشنهادی ما از سبک کلاسیک الهام گرفته شده است. البته این پیشنهاد به گونه ای است که برای کاربرد روزانه هم مناسب و قابل استفاده باشد . این استایل حس یک بانوی قدرتمند و جذاب را در شما زنده خواهد کرد. تمامی آیتم ها در دسترس و لینک آنها برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

  در پاییز و زمستان چه جنس پالتویی بپوشیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *