پوست و مو, مو

مدل موی مناسب برای افراد با موی کم پشت و نازک

هر انسانی با خصوصیت منحصر به فردی مثل رنگ پوست ، مدل مو ، قد و حتی فرم بدن خاصی متولد می شود که با دیگران کاملا متفاوت است . شاید شما از این که برخی معیار ها ی زیبایی  را که در  رسانه ها  به شدت تبلیغ می کنند  ندارید ، مضطرب و ناراحت می  شوید اما باید بدانید همه ی  انسان ها فارغ از  شکل اندام و چهره ی خود جذاب و زیبا هستند فقط کافی است که با اعتماد به نفس خود را همان گونه که هستید بپذیرید و لبخندی شیرین بزنید.

برای آن که بتوانید به بهترین شکل دیده شوید، در آغاز ویژگی های جسمی خود را بشناسید تا با آگاهی بیشتر ،  از آن ها مراقبت کنید و  تناسب و هماهنگی به استایل تان ببخشید. شاید شما هم مثل تعدادی زیادی از خانم هایی که در گوشه  کنار جهان زندگی می کنند ، موهایی کم پشت و نازک داشته باشید و به خاطر آن نگران می شوید ولی به راحتی  با نگهداری صحیح و انتخاب مدل های مناسب ،  می توانید آن ها را حجیم و حالت دار نشان دهید .

در ادامه ی این مقاله چند روش کاربردی بیان کرده ایم که می تواند راهنمایی عالی برای  زیبایی  شما باشد.

  ماسک موهای رنگ شده: روش ساخت ۵ ماسک خانگی برای تقویت موهای رنگ شده

برای شست و شو و مراقبت از مو های خود بهترست نکات زیر را را رعایت کنید

  • آن ها را با شامپو های حجم دهنده بشورید و اصلا از نرم کننده استفاده نکنید
  • با حرارت بالا مو هایتان را خشک کنید
  • محلول آب و نمک دریا را روی مو های خود اسپری کنید
  • آن ها را برعکس کنید و از پشت سرتان سشوار بکشید
  • از موس و بابلیس های فر کننده استفاده کنید تا مو هایتان حالت دار و موجدار شوند
  • بهرست مدل های کوتاه و لایه لایه را امتحان کنید.
  • از رنگ مو و هایلایت های روشن استفاده کنید.

 برخی مدل موها می توانند در عین سادگی  ، شما را زیبا تر  و موهای نازک شما و کم پشت شما را حجیم و ضخیم نشان دهد.

  1.مدل موی پیکسی ( نا مرتب )

 در این مدل مو معمولا  پشت و اطرف سر کوتاه تر از جلوی سر است که  می تواند به حالت های متنوع شکل بگیرد که تقریبا به هر فرم چهره ای می آید هم چنین  رنگ و هایلایت  با آن ترکیبی فوق العاده  می سازد.

  2.فرق کج و موج دار

برای آن که مو های خود حجیم تر نشان دهید بهترست فرق خود بر خلاف جهت معمول خود باز کنید تا زمینه سر تان مشخص نباشد ، با این کار در بین مو ها فاصله ایجاد می شود و  پر تر دیده می شوند ، برای تشدید این موضوع می توانید آن ها را با اتو یا بابلیس حالت دار و مو دار کنید.

  9 ترفند برای اینکه هر روز موهایتان را نشویید

  3.موی رو به عقب و کج

یکی از بهترین مدل ها برای افراد کم پشت پوش دادن و حجیم کردن مو  است ، این کار به سادگی حتی در خانه نیز قابل اجراست و روش های گوناگونی دارد ، شما می  توانید در پشت سر ،  مو های های خود در جهت مخالف رشدشان هم زمان شانه و سشوار بکشید و یا از قسمت جلو سر آن را کج و نسبتا نا مرتب به سمت عقب ببرید.

  4.مدل موی چتری کوتاه

این مدل ،  باعث می شود مو ها بیشتر به نظر آیند زیرا به دو دسته تقسیم شده و  پیشانی را پوشانده اند هم چنین کوتاهی آن باعث خطای دید و توپر نشان دادن چهره و  مو ها می شود.

  5.حالت دار و شلوغ

وقتی شما مو های خود را  شلخته و نا منظم حالت می دهید باعث  می شود کمی آن ها کمتر به چشم آِید و حجیم تر دیده شوند.

 

دوستان زیبا و خوش سلیقه من ، شما از از مدل  هایی برای پر پشت نشان دادن مو هایتان استفاده می کنید ؟ برای تقویت مو های خود چطور ؟ لطفا برامون بنویسید.

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *