استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

مراقبت از لباس های سفید در تابستان

لباس‌های سفید در تابستان

سفید از رنگ‌های محبوب تابستان است. به دلیل گرمای هوا همه بدنبال این هستیم که رنگ‌های تیره را کنار گذاشته و به سمت رنگ‌های روشن بیاییم. چه چیزی از این بهتر که رنگ سفید انتخاب کنیم. پیراهن نخی سفید، کراوات سفید و یا کلاه سفید. اما مشکلی که وجود دارد عرق کردن است و همین قضیه نگهداری از لباس‌های سفید را سخت‌تر کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش‌های مراقبت از لباس‌های سفید در تابستان را به شما آموزش دهیم.

مشکلات اساسی پوشیدن لباس‌های سفید

  • لکه های غذا، روغن و … را به خوبی نمایش می‌دهند.
  • بعد از کمی شستشو تیره می‎شوند.
  • از هر چه بگذریم از لکه‌های عرق روی قسمت‌های زیر بغل و یا پشت گردن و آستین‌ها نمی‌توان گذشت. پس برای تمیز کردن لباس‌های سفید باید دست به کار شد. نکات زیر می‌توانند کمک شایانی در این مسیر به شما بکنند:

لباس‌های سفید را جداگانه بشویید

حتما بارها برایتان این اتفاق افتاده است که لباس‌های سفیدتان را با لباس‌های رنگ دیگر به لباسشویی انداخته‌اید و رنگشان عوض شده. این کار اشتباه است و باید لباس‌های سفید را جداگانه شست. از طرفی شستن آن‌ها با لباس‌های مشکی نیز موجب تیره‌تر شدن آن‌ها می‌شود. لباس‌های سفید همچنین به راحتی کرک لباس‌های تیره را می‌گیرند.

  اکسسوری های زمستانی ضروری که همه خانم ها به آن ها نیاز دارند

از تحمل گرما توسط لباس مطمئن شوید

ابتدا مطمئن شوید که لباس شما تحمل دمای بالا را دارد سپس آن را با آب با حرارت بسیار بالا بشویید. اینگونه همه‌ی جرم ها از روی آن پاک می‌شوند.

پاکسازی لکه‌ها

شاید در سال یک بار به صورت اتفاقی چای روی لباس شما بریزد و شک نکنید این اتفاق دقیقا روزی می‌افتد که شما پیراهن سفید دلبندتان را به تن کرده‌اید. در این مواقع به سرعت دست به کار شوید و برای از بین بردن لکه اقدام کنید. خشک شدن لکه همانا و ماندگار شدن آن روی لباس شما همانا. همچنین سعی کنید آن را در محل خودش تمیز کنید و به قسمت‌های دیگر نکشید. در این موارد لکه می‌تواند نفوذ بیشتری پیدا کند.

لباس‌ها را یکبار بپوشید

بعد از هربار شستن تنها یکبار حق دارید لباس‌های سفید را بپوشید. بعد از پوشیدن باید حتما آن‌ها را در لباسشویی انداخته و بشویید. اگر اینکار را نکنید حتما لکه‌های زرد را مشاهده خواهید کرد.

از سفید کننده استفاده کنید

یا می‌توانید به لطف سفید کننده‌های جدید سفید شدن لباس را سرعت ببخشید یا از همان روش‌های سنتی استفاده از آب لیمو و سفید کننده‌های شیمیایی که برای از بین بردن لکه‌های زرد استفاده می‌شد استفاده کنید. البته استفاده از مواد شیمیایی ریسک آسیب رسیدن به پارچه را نیز بیشتر می‌کند.

خوب آب بکشید

حتما در قسمت آبکشی لباس‌های سفید تمام دقتتان را به خرج دهید و سعی کنید آن‌ها را خوب آب بکشید تا جرم‌ها به صورت کامل از رویشان محو شوند. ملاحظات لازم را انجام دهید. ماشین لباسشویی‌تان را هرزگاهی تمیز کنید تا ریسک جرم و لکه گرفتن لباس سفیدتان کمتر شود.

  استایل لیدی گاگا ؛ ملکه آوانگارد پاپ

منبع سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *