آرایشی

نکات مهم مراقبت های بعد از هاشور ابرو

هاشور ابرو

 

هاشور ابرو یکی از روش های رایج برای پرپشت نشان دادن و حالت دادن ابرو ست و مانند هر فرآیند و پروسه آرایشی دیگر به زیبایی بیشتر چهره کمک می کند. توجه به مراقبت بعد از هاشور ابرو برای داشتن بهترین نتیجه مهم است

 

تکنیک هاشور ابرو

هاشور ابرو یکی از روش های رایج برای پرپشت نشان دادن و حالت دادن ابرو ست و مانند هر فرآیند و پروسه آرایشی دیگر به زیبایی بیشتر چهره کمک می کند. توجه به مراقبت بعد از هاشور ابرو برای داشتن بهترین نتیجه مهم است. چند نکته برای مراقبت بعد از هاشور ابرو در این مقاله از سایت، ارائه شده است که با رعایت آنها می توان از نتیجه هاشور ابرو نهایت رضایت را داشت.

 

نکات عمومی در مورد حالت و رنگ هاشور ابروها

بعد از هاشور ابرو ممکن است محل انجام آن در روی ابروها تیره تر از حد معمول به نظر برسد و به گونه ای باشد که گویی آن را نقاشی کرده اند. اما این رنگ به مرور و تا چند هفته آینده بعد از هاشور ابرو کم رنگ شده و پس از بهبودی، منطقه مورد نظر طبیعی تر به نظر خواهد رسید. البته این تغییر بستگی به میزان لایه برداری پوست دارد.معمولا پروسه لایه برداری بین ۴ تا ۵ روز بعد از هاشور بوده و پس از ۱ هفته نتیجه نهایی مشخص خواهد بود. البته ممکن است رنگ ابروها بیش از اندازه کم رنگ شود که در این صورت نیز نیازی به نگرانی نیست. با جلسه های ترمیم، ابروها حالت و زیبایی خود را دست می آورند.

  زیبایی چشماتو خراب میکنی اگه...!

هاشور ابرو

مراقبت بعد از هاشور ابرو در روز های اولیه

در طی یک هفته ای که ابروها در حال ترمیم هستند، روزی ۲ تا ۳ بار روی ابرو لایه نازکی پماد مخصوص مالیده شود.
اگر صورت خود را آرایش کردید، برای پاک کردن آرایش از روغن بچه و یا صابون ملایمی استفاده کرده و به کمک آب آن ها را شسته و پاک کنید.
خشک کردن ابروها باید آرام و ملایم انجام شود و به صورت ضربه های آرام باشد. از مالش ابروها خودداری کنید.
در مدتی که ابروها در حال بهبود هستند از قرار گرفتن در زیر آفتاب مستقیم خود داری کنید.

 

درزمان بهبودی به مدت طولانی در آب قرار نگرفته و یا اجازه ندهید آب دوش به طور مستقیم روی ابروها بریزد.
در هفته اول بهبودی بهتر است صبح ها و عصرها، روی ابروها کمپرس آب یخ قرار داده و این کمپرس را به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه روی ابروها نگه دارید. این کار را می توانید در چهار روز اول هم انجام دهید.
پس از آن که پروسه بهبودی هاشور ابرو تکمیل شد، می توان بصورت معمولی مراقبت بعد از هاشور ابرو را انجام داد. برای هر بار بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده کنید تا ابروها محو نشوند. برای پاک کردن آرایش از روی ابروها نیز از یک تکه پنبه آرایشی کمک گرفته و از مالیدن و فشار دادن آن ها خود داری کنید.

  فوت و فن یک آرایش پاییزی شیک

منبع سایت ای میکاپ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *