استایل خانم‌ها, لباس زنانه

معرفی و بررسی انواع لباس خواب زنانه

انواع لباس خواب زنانه | برای انتخاب لباس خواب مناسب باید راحتی و فرم بدن را هم در نظر گرفت.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۲ دقیقه

همچنین فصل هم در لباس شما تاثیر زیادی دارد. وقتی در هنگام خواب لباس راحتی پوشیده باشید کیفیت خوابتان افزایش می یابد و تنظیم می‌شود. در این مقاله به بررسی انواع لباس خواب زنانه و فرم بدن بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

جنس اکسسوری های خواب

قبل از لباس شما باید به اکسسوری‌های شب و خوابتان اهمیت بدهید؛ یعنی روبالشتی، پتو، لباس خواب و… چرا که همه بر خواب شما تاثیر می‌گذارند. مهم‌ترین مسئله در انتخاب این عکس اکسسوری‌ها جنس آنها است. یعنی نرم و لطیف باشد. داشتن یک خواب آرام بدون وسایل نرم، موجب آزارتان می‌شود مثلا پوست آسیب می‌بیند.

مورد مهم دیگر این است که لوازم خوابتان آنتی باکتریال باشد. به گفته پزشکان تشک‌های جدید سه میلیون باکتری دارند و بعد از گذشت سال‌ها میزان آن افزایش می‌یابد پس سراغ پارچه‌های نخی و ساتن ابریشم بروید.

همچنین پارچه باید تنفس پذیر باشد که از پوست در مقابل قارچ و باکتری محافظت کنند و هوا به خوبی در میان بدنتان و اکسسوری در جریان باشد.

نکات مهم در انتخاب انواع لباس خواب زنانه

یکی از بهترین جنس‌هایی که می‌توانید استفاده کنید ساتن ابریشم است. منظومات خواب شما باید سبک باشد و وزن کمی داشته باشد و مورد دیگر اینکه ضد حساسیت باشد. اکسسوری‌هایی که از مواد پلاستیکی درست شدند می‌توانند موجب حساسیت شوند و بیماری‌های پوستی به وجود آورند.

یکی دیگر از المان‌های مهم در زمان خواب زیبایی است. این مسئله شاید از نظر جسمی تاثیر نداشته باشد ولی بار روانی زیادی دارد و انرژی شما را مثبت می‌کند.

جنس نخ و ساتن ابریشم همه ویژگی‌های گفته شده را دارد. در گذشته پادشاهان از ابریشم به دلیل راحتی و کیفیت بالا آن استفاده می‌کردند. از برندهایی که لباس خواب ساتن ابریشمی تولید می‌کنند می‌توان به ویکتوریا سکرت اشاره کرد.

نکته مهمی که در هنگام خرید لباس خواب باید در نظر بگیرید این است که عروس هستید یا مجرد؟ عروس و افرادی که مدتی از ازدواجشان گذشته جذابیت و زیبایی را باید در نظر بگیرند، اما اگر مجرد هستید اهمیت چندانی ندارد و راحتی از همه چیز مهم‌تر است.

اندازه لباس‌تان بهتر است کمی گشاد و راحت باشد و فرقی نمی‌کند برای چه شرایطی می‌خواهید. لباس تنگ اجازه خواب راحت به شما نمی‌دهد بخصوص پاها که تاثیر زیادی در تنظیم حرارت بدن دارد. پس خیلی به اندازه لباستان دقت کنید.

رنگ مناسب لباس خواب

این مسئله کاملا شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید دلبرانه‌تر انتخاب کنید به خصوص اگر عروس هستید، می‌توانید از رنگ‌های پرحرارت مثل قرمز و جذاب مثل مشکی استفاده کنید.

  معرفی انواع شلوار های روشن و شاد

اما اگر به صورت کلی و برای همه اکسسوری‌های خواب خود می‌خواهید رنگی انتخاب کنید، روانشناسان معتقد هستند بهتر است از رنگ‌های آرام‌بخش مثل سبز، سفید و صورتی ملایم استفاده کنید و همه با هم ست کنید.

فواید پوشیدن انواع لباس خواب زنانه

  • اولین ویژگی انواع لباس خواب زنانه گردش خون است. لباس آزاد و گشاد منجر به گردش خون و عدم فشار به عضلات می‌شود.
  • در نتیجه لباس خواب راحت و آزاد از استرس شما می‌کاهد.
  • باعث راحتی و احساس آرامش می‌شود چرا که در طول روز به اندازه کافی با فشار لباس‌های تنگ و دست و پاگیر درگیر بوده و می‌توانید در زمان خواب خود احساس راحتی را تجربه کنید.
  • همچنین در رعایت بهداشت هم تاثیر زیادی دارد.
چی بپوشم
چی بپوشم

آیا در هنگام خواب سوتین ببندیم؟

این مسئله به عواملی مثل عادت شما و ویژگی بدنی مثلا بزرگ و کوچک بودن سینه ربط دارد. پزشکان می‌گویند در هنگام خواب از پوشیدن سوتین فنردار خودداری کنید و اگر نمی‌توانید بدون سوتین بخوابید از مدل‌های ورزشی استفاده کنند.

اما عدم استفاده از سوتین در هنگام خواب فواید زیادی دارد مثلا: گردش خون را راحت می‌کند، اجازه تعریق مناسب به پوستتان می‌دهد، باعث استراحت بدنتان می‌شود، ترویج تخلیه لنفاوی ناحیه را منجر می شود. پس اگر عادت کنید بدون سوتین بخوابید به خود لطف کردید.

انواع لباس خواب زنانه

لباس خواب انواع مختلفی دارد و به یک مدل گفته نمی‌شود.

  • پرفروش‌ترین نوع لباس خواب پیراهن و شلوار است که در فصل پاییز و بهار انتخاب خوبی هستند.
  • مدل دوم تاپ و شلوارک است که در فصل‌های گرم بیشتر مورد استقبال است. مهم‌ترین خصوصیات آن هم زیبایی، خنکی و راحت بودن می‌باشد. این مدل میان دختران جوان هم مورد استقبال قرار گرفته است.
  • مدل سوم روبدوشامبر است که هم برای مردان و هم زنان وجود دارد. این مدل از زیباترین و شیک‌ترین انواع لباس خواب زنانه است. اگر تازه ازدواج کردید این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
  • مدل بعدی پیراهن است که مناسب بانوان است و حتماً نیازتان می‌شود. این پیراهن می‌تواند فرمی دلبرانه بوده و از تور و چیزهای دیگر درست شده باشد. همچنین مناسب دختران هم است به دلیل راحتی و خنکی خوبی که دارد.
  • یکی از جالب ترین اکسسوری های خواب اسکرانچی یا کش مو است که در انواع جنس‌ها عرضه می‌شود. اگر جنس ساتن آن را تهیه کنید می‌توانید ست زیبایی با لباس خوابتان بسازید.

تاثیر اندام در انواع لباس خواب زنانه

مثل همیشه اندام شما بسیار در لباس خوابی که می‌پوشید مهم است. به خصوص اگر به عنوان عروس دنبال لباس خواب هستید بهتر است این نکات را در نظر بگیرید:

  • اگر گلابی هستید بهتر است سراغ لباس‌های یک سره بروید و آن را انتخاب کنید تا باسنتان را کوچک‌تر نشان دهد.
  • اگر اندام مثلث برعکس هستید به علت شانه‌های پهنی که دارید تلاش کنید تمرکز لباس روی قسمت پایین تنه باشد. لباس خواب بلند با پایین‌ تنه روشن مناسب شما است.
  • اگر مستطیل هستید نیازی نیست هیچ قسمت از بدنتان را کوچک‌تر نشان دهید و فقط قوس ایجاد کنید. بنابراین از لباس خوابی استفاده کنید که یقه باز داشته باشد. همچنین می‌توانید از لباس‌هایی با جزئیات و رنگی استفاده کنید.
  • لباس خواب مناسب اندام سیب، لباسی کوتاه است که پاهای خوش فرمتان را بهتر نشان دهد و بهتر است از ترفندهایی استفاده کنید که کمر را باریک‌تر کند مثل لباس‌های تک رنگ، یقه هفت و لباس‌های کمر کش انتخاب خوبی هستند.
  • اندام ساعت شنی بهتر است نقطه قوت خود یعنی انحنا کمر را بهتر نشان دهد. لباس خواب توری بسیار انتخاب مناسبی است. در واقع پارچه های نازک و استایل‌های سبک مناسب شماست.

در این مقاله سعی کردیم به انواع لباس خواب زنانه و تاثیر آن در کیفیت خواب و اعتماد به نفس صحبت کنیم تا با دید بازتری دست به انتخاب  بزنید. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید. شما از چه لباس خوابی استفاده می‌کنید؟ تجربه خود را بنویسید.

  استایل ویبرانت را بشناسید . پوششی که توجه همه را جلب می کند !

نویسنده: سپیده

آیا اندام در مدل لباس خواب مهم است؟

نه به اندازه باقی لباس‌ها اما اگر دقت کنید بد نیست.

 معروف‌ترین برند تولید کننده لباس خواست کدام برند است؟

ویکتوریا سکرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *