استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

معرفی ۶ مدل بوت رسمی مردانه

بوت مردانه

کم کم به فصل زمستان نزدیک می شویم. اگر جز آقایانی باشید که همواره لباس های رسمی به تن می کنید مطمئنا یکی از چالش های شما در روزهای سرد پاییز و زمستان پوشیدن یک کفش یا بوت مردانه مناسب است. بسیاری از بوت ها برای پوشش های رسمی مناسب نیستند کارشناسان چی بپوشم در این مقاله سعی دارند به معرفی ۶ مدل بوت رسمی مردانه بپردازند. با ما همراه باشید.

۱- بوت مردانه چلسی (Chelsea Boots)

بدون شک بوت چلسی یکی از بهترین انتخاب ها در میان بوت های مردانه است. این بوت مردانه را می توان با انواع لباس های رسمی و البته غیر رسمی پوشید. از نظر راحتی می توان آن را با یک کالج مقایسه نمود! این مساله نیز به علت وجود زیبپ کنار آن است که به راحتی می توان آن را پوشید و یا از پاهایتان درآورید.

۲- بوت مردانه (Cap Toe Lace-Ups)

اگر انتخاب شما این مدل از بوت های مردانه است بدانید که هرگز اشتباه نکردید. پیشنهاد کارشناسان مد و فشن چی بپوشم به شما نیز این مدل بوت مردانه است که به راحتی می توانید با کت و شلوار و یا کت تک آن را ست نمایید. اگر و فقط اگر قصد داشتن یکی از انواع بوت های مردانه را دارید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد.

  آیریس آپفل؛ ملکه مد جهان

۳- بوت مردانه غیر رسمی

اگر قصد کوهنوردی در آخر هفته را دارید پیشنهاد ما به شما این مدل از بوت مردانه است. باتوجه به نوع ساختار این بوت می توانید از این بوت زیبا برای سفر در دل جنگل و کوه ها استفاده کنید.

۴- بوت جیر مردانه

بوت جیر یکی از زیباترین انواع بوت های مردانه است. برخلاف سایر انواع چرم در روزهای سرد گرمای مناسبی را به پاهایتان منتقل می کنند. این دسته از بوت ها را می توانید با لباس های رسمی خود ست نمایید .

۵- بوت مردانه Wingtip

بدون شک یکی از رسمی ترین انواع بوت های مردانه مدل Wingtip است. اگر قصد پوشیدن لباس رسمی با این بوت را دارید اصلا به دلتان ترسراه ندهید و این انتخاب شیک را برای خودتان داشته باشید.

۶- بوت مردانه Chukkas

این مدل بوت مردانه حد وسط انواع بوت های رسمی و غیر رسمی می شناسند و به راحتی می توان آن را بر هر نوع لباسی که دوست دارید بپوشید و ست نمایید

منبع سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *