آرایشی

مهمترین نکات ضروری دراکستنشن مژه

اکستنشن مژه

 

اکستنشن مژه پروسه ای نیمه دائمی است و در آن از موهایی ریز و ابریشم مانند استفاده شده که بدون نیاز به ریمل، مژه ها و در نتیجه چشم ها به زیبایی هر چه بیشتر نشان داده می شوند.

 

اکستنشن مژه پروسه ای نیمه دائمی است و در آن از موهایی ریز و ابریشم مانند استفاده شده که بدون نیاز به ریمل، مژه ها و در نتیجه چشم ها به زیبایی هر چه بیشتر نشان داده می شوند. این پروسه مخصوص خانم هایی است که می خواهند مژه های خود را بدون زحمت و برای یک مدت طولانی بلند تر و پرتر نشان دهند. در این مقاله از سایت ۵ نکته مهم در مورد اکستنشن مژه ها پرداخته شده است.

 

۱. انتخاب صحیح مو مژه

برخلاف مژه های مصنوعی که همگی به هم چسبیده اند و معمولاً روی چشم ها غیر طبیعی به نظر می رسند، اکستنشن مژه را می توان خود و با سلیقه خود انتخاب کرد. به علاوه اندازه این مژه ها و درجه پرپشتی آن ها هم با انتخاب خود فرد بوده و اگر کسی نخواهد مژه هایی مصنوعی و غیر واقعی داشته باشد می تواند از انواع طبیعی تر آن استفاده کند. معمولاً اندازه مژه ها ۹ تا ۱۵ میلی متر است و بین ۱۰ تا ۱۲ میلی متر طبیعی به نظر می رسد.

  10 نکته مهم آرایشی برای زیبایی بیشتر در عکس ها

 

پس از انتخاب مژه ها باید از یک فرمژه J استفاده کرد. فرمژه های C مژه ها را به صورت دراماتیک تری در می آورند و برای مواقع عادی توصیه نمی شوند. همچنین برای زیبایی بیشتر مژه ها می توان قسمت داخلی آن ها را با فرمژه J و قسمت خارجی آن ها را با فرمژه C فر کرد تا گربه ای تر به نظر برسند.همچنین اکستنشن مژه از جنس های متنوعی هستند. به طور مثال بسیاری از آن ها از جنس موی واقعی یا غیر واقعی سمور، موی روباه و ابریشم هستند. البته انواع بهتر آن ها از جنس موی انسان هستند. تفاوت آن ها در قیمت و ماندگاری آن هاست و موی مصنوعی سمور هم از بقیه انواع آن مقرون به صرف تر است.

اکستنشن مژه

۲. دوام اکستنشن مژه

بسیاری بر این باورند که اکستنشن مژه ماندگاری زیادی نداشته و خیلی زود می ریزند. این در حالی است که اکستنشن مژه تا یک ماه و نیم روی مژه ها باقی می مانند. البته برای ترمیم آن ها هر ۲ تا ۳ هفته یک بار باید به سالن زیبایی که این کار را انجام داده است، مراجعه کرد. روی آن ها هم نباید از محصولات چرب و روغنی استفاده کرده و باید کمترین میزان آب روی آن ها ریخته شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

  تکنیک های ظریف و مهم برای آرایش پلک افتاده

اکستنشن مژه

۳. اکستنشن مژه به همراه آرایش

یکی از مزیت های اکستنشن های مژه این است که می توان روی آن ها آرایش کرد. البته محصولاتی که بیس آبی دارند برای این کار مناسب نیستند ولی می توان از سری آن ها به دقت استفاده کرده و به ریشه مژه ها آن را نزد. همچنین برای پاک کردن آرایش هم بهتر است از محصولات غیر روغنی و ضد چربی استفاده کرد تا مژه ها عمر بیشتر داشته باشند. نکته مهم دیگری که وجود دارد هم استفاده از ریمل روی مژه هاست. ریمل باعث می شود که مژه های مصنوعی زیبایی خود را از دست بدهند به همین دلیل تنها در صورتی از ریمل استفاده کنید که تا چند روز بعد می خواهید مژه های خود را ترمیم کنید.

اکستنشن مژه

۴. اکستنشن مژه وآسیب های احتمالی

بسیاری از افراد بر این باورند که اکستنشن مژه، به مژه های واقعی آن ها آسیب می رساند. این امر تا حدودی درست است ولی در صورتی که گذاشتن و یا برداشتن آن ها را به فرد متخصص این کار بسپارید، این اتفاق نیفتاده و مژه ها هیچ آسیبی نمی بینند.

اکستنشن مژه

۵. برداشتن حرفه ای اکستنشن مژه

تنها روش برای برداشتن اکستنشن مژه ها توسط یک فرد حرفه ای است. زیرا در صورتی که فرد ناواردی این کار را انجام دهد ممکن است مژه های واقعی هم کنده شوند. همچنین می توان کمی صبر کرد تا مژه ها در مدت زمان معین خود بریزند. این روش کند تر است ولی خطرات کمتری هم دارد.

  ۷ مدل ابرو که در پاییز امسال بسیار ترند خواهند شد.

 

اکستنشن مژه

منبع سایت ای میکاپ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *