اینستاگرام مارکتینگ

نحوه بیزنسی کردن پیج اینستاگرام

نحوه بیزنسی کردن پیج اینستاگرام

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

نحوه بیزنسی کردن پیج اینستاگرام

برای داشتن یک پیج بیزینس اینستاگرام، لازم است تا اقداماتی انجام دهید. اولین گام داشتن یک حساب کاربری عادی است. بعد از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام وارد پیج خود شوید. در منوی بالای پیج خود، گزینه تنظیمات یا (Options) را انتخاب کنید. این بخش مربوط به تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام شماست. با کمی اسکرول به سمت پایین روی گزینه «Switch to Business Profile» ضربه بزنید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][promo_banner image=”7533″ img_size=”full”][/promo_banner][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

با این کار شما وارد مراحل تبدیل حساب کاربری خود به یک پیج بیزینسی شده اید. در ابتدا اینستاگرام ورود شما را به «Instagram Business Tools» خوش آمد و می‌گوید و برخی از امکانات ویژه اینستاگرام برای کسب و کارها را به شما گوشزد می‌کند. امکاناتی مثل قابلیت افزودن شماره تماس، ایمیل و مکان دقیق کسب و کار شما روی نقشه از جمله امکانات یک پروفایل بیزینسی در اینستاگرام است.

 

بعد از مشاهاده پیغام های راهنما، از شما خواسته می‌شود تا یک پیج فیسبوک را به عنوان پیج کسب و کار خود انتخاب کنید. برای این کار لازم است تا با استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی وارد حساب فیسبوک خود شوید و یک پیج فیسبوک را تحت مدیریت سما است را به حساب کاربری اینستاگرام خود متصل کنید. بعد از اتصال پیج اینستاگرام و فیسبوک خود، اطلاعات تکمیلی مثل ایمیل و شماره تماس از شما پرسیده می‌شود که پر کردن این قسمت‌ها برای شما اختیاری است. در صورتی که مکان مشخصی برای کسب و کار خود در پیج فیسبوک در نظر گرفته باشید. یک دکمه مسیر یاب به بالای پیج اینستاگرام شما اضافه خواهد شد.

  10 نکته مهم برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *