استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

نحوه ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲

نحوه ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲ | هر سال نزدیک های سال میلادی که می شود ، شرکت پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند امسال هم بنفش مایل به قرمز و بنفش مایل به آبی، انتخاب شده است.

به زودی در تمامی فروشگاه های پوشاک این رنگ را خواهیم دید و می دانیم که  دانستن هارمونی رنگ چقدر می تواند در شیک پوشی و درخشش استایل مان تأثیر گذار باشد. در این مقاله به طور کامل از رنگ بنفش و نحوه صحیح ست کردن آن با دیگر رنگ ها خواهیم گفت تا امسال در نوروز ۱۴۰۱ بهترین استایل ترندی خود را داشته باشید.

ترکیبات رنگ بنفش :

بنفش از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز به وجود آمده است پس می توان گفت خاصیت هر دو رنگ را در خود دارد. بنفشی که قرمزی بیشتری در ترکیب خود داشته باشد به اسم ارغوانی و بنفشی که آبی بیشتری داشته باشد به اسم وایولت می شناسیم.

چه کسانی بنفش می پوشند ؟

  • کسانی که به رنگ بنفش علاقه دارند، دوست دارند که همیشه بهترین باشند.
  • به اجناس لوکس علاقه دارند و بیشتر از بقیه استفاده می کنند.
  • به اجناس لوکس علاقه دارند و بیشتر از بقیه استفاده می کنند.
  • سخت پسند و خوش سخن
  معرفی مدل مانتو تابستانی جدید 1402

چگونه بنفش را ست کنیم ؟

استفاده از مکمل بنفش

می دانیم که مکمل بنفش رنگ زرد است، پس اولین ترکیب رنگی که می شود در موردش صحبت کرد همین دو رنگ جذاب است. نکته ای که برای رنگ مکمل وجود دارد این است که بهتر است دو رنگ بنفش و زرد در حالت خالص کنار هم نباشند چون رنگ ها در حالت خالص بسیار چشم نواز هستند و ممکن است وقتی در یک لوک کنار هم قرار بگیرند چشم مخاطب را اذیت کند.

چطور از مکمل ها استفاده کنیم؟

زرد از لحاظ درخشندگی و وسعت سه برابر بیشتر از بنفش به چشم می‌خورد پس برای ست کردن این دو رنگ کنارهم بهتر است میزان استفاده از بنفش بیشتر از زرد باشد تا در زیباترین حالت ممکن هر دو دیده شوند. نکته بعدی می توان یکی از رنگ ها را خالص و دیگری را از تنالیته رنگی اش برداشت و استایل کرد. به طور مثال رنگ زرد خالص را با بادمجونی که ترکیب بنفش و مشکی است، استایل کنیم.

۲.مونوکروم بنفش

یکی از استایل هایی است که اگر به درستی انجام شود جزو شیک ترین استایل ها خواهد بود. این آیتم به معنی تک رنگ است، به دو حالت می توان استایل مونوکروم زد.

  1. تمام لوک از یک رنگ استفاده شده باشد .
  2. طیف یا تنالیته های یک رنگ در یک لوک استفاده شود.
  چگونه مطابق رنگ سال 2021 لباس بپوشیم ؟

نکته

 گاهی هم می توان از یک جز کوچک در استایل مثل تاپ به رنگ خنثی ( مثل سفید ، مشکی یا خاکستری ) استفاده کرد و همچنان مونوکروم بود.

۳.ست بنفش و سفید

سفید جزو رنگ هایی است که وقتی در کنار هر رنگی قرار گیرد، باعث می شود جلوه و جذابیت آن رنگ چند برابر شود.

۴.ست بنفش و قرمز

همون طور که گفتیم بنفش از ترکیب رنگ آبی و قرمز ایجاد شده است. حالا اگر قرمز در کنار رنگ سال ۲۰۲۲ قرار گیرد قرمزی بنفش نیز بیشتر نمایان می شود و گرما، شور و هیجان رنگ قرمز دو چندان خواهد شد .

۵.ترکیب بنفش و سبز

این دو رنگ نیز از رنگ های ثانویه چرخه رنگ هستند. سبز با خود آرامش و سلامتی دارد و آرامش رنگ سبز در کنار لوکس بودن رنگ بنفش، یک ترکیب فوق العاده را به همراه دارد.

۶.ترکیب وایولت و ارغوانی

ترکیب دو بنفش که یکی گرم‌تر و دیگری سرد‌تر است، در کنار هم تضاد بسیار زیبایی خواهد داشت.

۷.ترکیب بنفش و مشکی

مشکی از دسته رنگ های کلاسیک و قدرتمند است و می دانیم که بنفش از دسته رنگ های لوکس است. حال ترکیب این دو رنگ کنار هم ترکیبی از یک خانم قدرتمند و لوکس را خواهد داد. هم چنین این ترکیب می تواند کم ریسک تر از بقیه ترکیب ها باشد و کاربرد بیشتری داشته باشد.

  در پاییز و زمستان چه جنس پالتویی بپوشیم ؟

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *